nowa piżamka galaxy


Heii ♥


Tak jak prosiliście, mam dla was krótki post ze zdjęciami mojej nowej piżamki ! Kupiłam ją w weekend w Cubus. Od razu gdy zobaczyłam wzór galaxy, to musiałam ją  mieć. 
Nie mogę się doczekać jakiegoś najbliższego nocowania z Blue, gdy będę mogła zaszaleć w tej nowiutkiej piżamce haha.  
Dzisiaj w szkole miałam luźny dzień. Oglądaliśmy jakiś mecz 6 klas i był przy tym niezły ubaw :) ,a do tego ta pogoda ! mmm♥ Byle do wakacji!



haha widzicie tę różową świnie w tle ? ;) haha


Bluzka i spodnie były kupowane oddzielnie. Z tego co wiem koszulka 39.90 a spodnie 69.90 . Nie wiem czy ten komplet jest jeszcze w Cubus,ale może się załapiecie.



Zdjęcie nie na temat,ale po prostu mam teraz smaka na jakieś owoce ♥

Już nie mogę się doczekać gdy będę siedzieć sobie przed telewizorem z herbatą w nowej piżamce haha , gdy piszę 'piżamka' chcę mi się śmiać :)

i jak, podoba wam się piżama ? Lubicie wzór galaxy?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

36 komentarzy:

  1. Bardzo ładna piżamka, sama bym taką kupiła ale u mnie w galerii nie ma cubusa. Też mam ostatnio ochotę na owoce, tylko że truskawki:3 W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga:
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej sliczna ta piżamka ,ale u mnie tez nie ma cubusa ;c .
    Podoba mi się wasz blog ,zaczytałam się :) .Robicie ładne zdjęcia !
    Obserwuje !

    http://lamyporady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna piżamka! Chyba będę musiała zajrzeć do Cubusa ;)
    www.karolina-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna piżama <3! Uwielbiamy z koleżanką czytać waszego bloga !
    Zajrzycie do nas ;)? http://blackandlivia.blogspot.com/ Szkoda ,że u mnie nie ma cubusa ;c.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudna ! ♥

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna piżama,ale u mnie nie ma cubusa.
    by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna jest *.* Ukradnę Ci ją w nocy xd
    Mecze są nudne xd Ej, też mam smaka na owocki :d
    Świnia w tle >.< xd

    nutellowee-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, śliczna piżama a ja uwielbiam wzory galaxy <3 Są świetne.
    Zapraszam na mojego bloga - magiczna-moda.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna *__* ostatnio też kupiłam nową pidżamę :D
    llimonkax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hahah.. fajna jest! ;D
    borówki tak? mmm.. pyszności. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeetna piżaamka ^_^ szkoda, że ostatnio kupiłam nową piżamę. Ale nie żałuję bo jest słodziutka ^^

    http://ninapyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat widziałam te spodnie wczoraj w Cubus jak byłam kupić prezent przyjaciółce na urodziny. I nie, że były to ostatnie dwie pary spodni, bo było ich cały stojak! Ale pewnie znikną jak świeże bułeczki ;) Zapraszam do siebie na bloga: have-fun-inlife.blogspot.com, mam nadzieję, że wam się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piżama fajna, jednakże ja bym sobie nie kupiła piżamy za tyle kasy T.T

    OdpowiedzUsuń
  15. świeetna :3
    właśnie muszę sobie kupić nową piżamkę i poszukam w cubus :3

    mydreammm.blogspot.com
    Suzanne

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna piżama, jednak u mnie nie ma CUBUSA ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawie 100 zł to według mnie jednak za dużo jak na pidżamę ;c
    Ale śliczna jest!



    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna, bardzo mi się podoba :D

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże jaka śliczna *.*
    A i nominowałam cię na moim blogu http://jigsaw-jigsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna piżamka ! :) Świnka w tle też niczego sobie hihi:)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest genialna , ale powiem szczerze , że góra tej piżamy wgl nie wygląda jak rzecz do spania :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna piżama :D

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. jej sliczna ale jak na piżame wydajne mi sie ze droga



    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię piżamy w tym stylu , uważam że mi się lepiej śpi xd
    ale rzeczywiście trochę droga :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny nagłówek ;)
    Ładne zdjęcia i piżamka :]
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. masz świetny blog, gust masz też świetny - no nic tylko ci zazdrościć. masz wspaniałego bloga i jesteś śliczna. też prowadzę bloga od lutego ale nie mam tylu obserwatorów czy wyświetleń/komentarzy. mam nadzieję że do mnie wpadniesz i zostawisz komentarz ;) powodzenia życzę sukcesów ! www.susanbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, na prawdę świetna ;3

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia!Świetna ta bluzka *.*
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna ;)
    Zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajna piżamka. *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy17 maja, 2013

    Fabulous post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka świetna ta piżamka :D
    ładnego masz koczka na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszędzie to galaxy :D ale podoba mi się ten wzór i piżama też ładna :)

    Ja mam ochotę na truskawki :C

    OdpowiedzUsuń