przegląd sklepu - pull&bear

hei ! 

 Postanowiłam co jakiś czas z Blue robić mini przegląd ulubionych sklepów. Nie będzie to sheinside,  tak jak na wieeelu blogach ;> (może?) ale zwykłe,popularne sklepy. Pokażę Wam te ciuchy,które chciałabym mieć/lub po prostu nadają się na lato. 
Pull&Bear to jedna z moich ulubionych sieciówek + h&m i cubus ♥ 

Jutro już sobota ! i (chyba) idę na zakupy . Już nie mogę się doczekać tego polowania na 
ciuchy i kosmetyki . 











A to wszystko na : PULL&BEAR 

♥ W internecie nie ma pokazanych 'wszystkich' ciuchów,więc nie wiem czy będę/czy nie będą w sklepie albo czy w ogóle są .



Macie mnie na koniec,jakbyście zapomnieli jak wyglądam :) haha

Macie jakąś ulubioną sieciówkę? Która rzecz najbardziej Wam się podoba?




Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

26 komentarzy:

  1. Ślicznotka :*
    Ooo,jest tam koszula prawie taka sama,jak moja ;)
    Boskie ciuchy *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17 maja, 2013

    Dobry pomysł z takim fajnym postem ;)

    mnie się najbardziej podoba bluzka z tygryskiem i koszule. Fajny sklep

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek/bluza z lwem :) Genialny! :)
    Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam właśnie Pull&Bear, Stradivarius i H&m. Fajnie by było mieć te wszystkie ciuchy w szafie.. <3

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te sklepy ;) Są tam świetne ciuchy ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. ogółem Stradivarius i New Look :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne ciuszki <3 ja mam dużo ulubionych sieciówek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej lubie Desigual<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chciała mieć z tych podanych ubrań wszystko co dżinsowe i tą kropkową bluzkę. Na tym zdjęciu wyglądasz praktycznie jak lucy-luucy!

    http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/ Skom?|

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te ciuchy. Ja cie.. też chcę mieć takie. Jesteście świetne ! :3

    http://neopoltiandreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe notki. ;) Podobają mi się...

    Zapraszam.
    http://megan-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne sa te rzeczy *.* ♥ Tez bardzo lubie pull&bear :)

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy, a ty jesteś bardzo ładna :) .

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja ulubiona sieciowka to H&M i Bershka ;)
    Spodenki bardzo fajne i bluzka z S ;3
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy17 maja, 2013

    Macie e-maila?

    OdpowiedzUsuń
  17. Moj ulubiony sklep to House <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O Matko, ale świetny blog :D
    Dziękuję, że skomentowałyście mój post bo inaczej bym tu nie trafiła <3

    OdpowiedzUsuń
  19. mam te spodnie po prawej na dole w pierwszym zestawie i nie wiem dlaczego ale świetnie wchłaniają plamy i jakieś mokre rzeczy :D wiec polecam :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznotka. ;3
    Bluzka ze znaczkiem supermana *_*

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. przyznam , że są tam śliczne ciuchy, ale niestety okropnie drogie ;<

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy17 maja, 2013

    Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam P&B, jedna z lepszych sieciówek.
    A ciuchy cudowne.
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam sieciówki, np. TRASH to świetny sklep, tylko drogi bo sukienka kosztuje ok. 300 zł.
    Spodenki bardzo mi się podobają, szczególnie te miętowe :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie śliczne ciuszki *.*

    OdpowiedzUsuń