śniadanie na obiad

hei hei ! ♥

(dziubek haha)
Jak spędzacie swoją sobotę? Ja w sumie dobrze,ale strasznie jestem zmęczona ! Wczoraj w ogóle nie chciało mi się spać ;c 
Chyba pójdę sobie trochę pospać,a później muszę zabrać się za sprzątanie pokoju! Wieczorem posprzątałam połowę,ale teraz jeszcze muszę zrobić porządki w szafie,a jutro (zakupy miały być dzisiaj,ale już nie miałam siły) zakupy! 

Planuję kupić : 

♥kilka kosmetyków
♥dekoracje do pokoju
♥ i jakieś ciuchy na lato 




Nie wiem czemu,ale tak mi się nie chcę nic robić ! Dosłownie nic. Wstałam dzisiaj trochę późno,a następnie musiałam zerwać się na trening . Śniadanie zjadłam baaardzo późno, więc stąd  ten tytuł posta .


Śniadanko po mojemu♥ Jajka,chlebek z pastą pomidorową i pomidorki .

Co zazwyczaj jecie na śniadanie? Macie jakieś plany na dzisiaj?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

45 komentarzy:

  1. jaka śliczna <3
    omomom jajeczka :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wygląda to śniadanie <3
    Ja najczęściej jem kasze manną lub owsiankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18 maja, 2013

    To fajnie zaplanowana sobota XD ja raczej będę oglądała xfactor :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeej.. nam też się ic nie chce robić. -,-
    fajne zdjęcia i fajne śniadanko! ;d
    my to kanapeczki lub płateczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Ogólnie ciekawy post. :> Dołączam do obserwatorów.
    p0li5h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rano też zerwałam się na trening (6.00) konny, a ty co trenujesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj byłam na festynie,a teraz na dwór ;)
    www.karolina-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja urządzam dzisiaj tinychat ok. 17. Będziecie?

    http://tinychat.com/zuuzublog

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tu po raz pierwszy już obserwuję ♥ Bardzo mi się podoba twój blog, cudowne, wyraźne zdjęcia i bardzo fajnie piszesz. Ja najczęściej jem na śniadanie płatki z mlekiem ;) Pysznie wygląda to twoje śniadanko, Ja też byłam dziś na zakupach i kupiłam sobie bluzkę.
    littleworldnessy.blogspot.com - jeśli masz czas i ochotę to bardzo bym prosiła o skomentowanie najnowszego posta ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia. a zrobisz haul z tych rzeczy ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. odpoczywam :3

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, dziewczyny macie tak świetnego bloga, że aż nie mogę przestać go czytać! Czytam posta za postem i wciąż mi mało ! Jesteście świetne i wydajecie mi się bardzo podobne do mnie. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrób haul z tego co kupisz :D ja jem po mojemu chlebek sojowy z serem i pomidorkami cherry oraz soczek :D I czasami jako ;3 Zapraszam do mnie nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ty jesteś śliczna. *.*
    A te włosyyy. <3
    Zakupy..bardzo fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zazwyczaj na śniadanie jem kanapki. :)
    Jak zrobiłaś takie fajne tło białe?
    Moje plany na dziś to leżenie w łóżku-chora :(


    sycaaaaaa.blogspot.com ----->zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śniadanie na obiad. dobre :))
    kocham waszego bloga ! :* od dziś jest w czołówce moich naaj ;)
    oxox, Wandzik
    wandzik-waandzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kanapki albo chrupki z mlekiem ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18 maja, 2013

      Piszę się płatki a nie chrupki żal mie cie!!

      Usuń
    2. RZAL ALE GUFNO. ide się ciąć ;__;
      obserwuję :)

      loorenzy.blogspot.com

      Usuń
  18. Kanapki, płatki z mlekiem albo ewentualnie nic :D
    Mmm, uwielbiam te małe pomidorki!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmm...Bardzo apetyczne śniadanko :)
    Bardzo fajny blog !
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi wystarczy coś do picia ;D Pokaż później co kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy18 maja, 2013

    A jutro nie są czasem Zielone Świątki i wszystkie sklepy zamknięte , bo też miałam się wybrać, ale sama nie wiem .. :3

    OdpowiedzUsuń
  22. mm, jakie śniadanie - obiadowe :P
    taak, zabawa udana! :D

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmm . Pytanko jak orzerobilas 2 zdjecie ? ;3 Mozesz u mnie odpowiedziec ?
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie świetne zdjęcia ^^
    zapraszam ♥
    olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny blog, będę wpadać częściej :))

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy18 maja, 2013

    Jak było na komunii? :***********

    ~julka asia lidzia marysia

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy19 maja, 2013

    przeciez to jest pasztet pomidorowy ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też tańczę ^^ . Może nagrasz kiedyś filmik jak tańczysz ? I jak są zrobione te zdjęcia w sensie w jakim programie wycięłaś te tło ?

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny post jak zawsze :P Kiedy następny filik na yt ? nie moge się doczekać xd + obserwuję, teraz twoja kolej !

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia <33 Ja w przyszłości chciałam bym być tancerką. ^^
    zapraszam - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna jesteś. :) Oby dwie jesteście. ;D

    Pozdrawiam

    zuzikks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja lubię jeść płatki <3
    Super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jak chcecie mogę zrobić wam nagłówek :) odpiszcie u mnie pod najnowszym postem

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej.Mam propozycję.Może chciałybyście poprowadzić ze mną konkurs na nagłówek u mnie,na blogu.Odpiszcie w komentarzu u mnie
    by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. http://tinychat.com/jigsawandjigsaw wejdzcie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zrobiłaś biele tło wokół ciebie?


    Jeśli Ci się spodoba może zaobserwujesz i zostaniesz na dłużej? Będzi mi bardzo bardzo miło ale nic na siłę!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Czekam na jakieś wspólne wpisy, tak słodko razem wyglądacie <3

    OdpowiedzUsuń