z powrotem na blogu

hei :) 

Nareszcie jestem ! Przyjechałam właściwie w niedzielę wieczorem,ale nie miałam siły nic pisać w poniedziałek ... W weekend wybrałam się na komunie poza Warszawę, która była w małym miasteczku blisko Czech ! 

Przez kilka dni nocowałam u mojej prababci, wybrałam się na zakupy do fajnego sklepu - Pepco haha i w ogóle bardzo fajnie  bawiłam się, też na komunii ♥ Jednak nie zrobiłam zdjęć z przyjęcia tylko małą sesję... 







Ogólnie bardzo śliczna okolica ! Same lasy,parki drzewa, Bardzo ładne miasteczko .

Podobają Wam się zdjęcia ? Byliście kiedyś w Czechach ?

PS.Już nie długo jakiś wspólny post/video :)



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

39 komentarzy:

  1. Ślicznie tam *.*
    Nie byłam.
    Piękna jesteś.
    Fajny sklep - Pepco xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na filmik.
    by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty. Uwielbiam pepco i na bardzo się ciesze, że jest ten sklep w moim mieście. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam już w Czechach i przyznam - piękny kraj
    www.karolina-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie to drugie zdj. *.* ♥

    malinaaa99.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie byłam nigdy w Czechach, ale byłam w Gracji (nie tylko) i bardzo mi się tam spodobało <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam w Czechach. Czekam na filmik :)

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są prześliczne! :) Ja byłam w Czechach :) Jest tam cudownie, byłam na szlaku skalnym nie wiem jak to się nazywa ale było tam wspaniale, byłam jakieś 3 lata temu :D
    Pozdrawiam!
    Czekam na filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia! i w ogóle jesteś bardzo ładna ;) no i czekam na filmik! ;)
    zapraszan
    http://theonlysuch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, wreszcie będzie video :) Uwielbiam takie miejsca gdzie jest pełno drzew, krzaków, roślin, ogólnie wszystkiego zielonego :D Można wtedy odpocząć od codzienności.
    Do Czech bardzo chciałabym pojechać, bo podobno jest tam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia :) W ogóle macie fajnego bloga, obejrzałam też pare filmików. Dodałam do obserwowanych^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są boskie :)
    JA byłam w Czechach na wycieczce klasowej z klasą rok temu :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Czechy są śliczne! Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy28 maja, 2013

    oo Pepco jest bardzo fajnym sklepem !!! Ludzie ja prznajmniej przeczytałam posta,a wy nie

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia c:
    Ja właśnie mam zamiar wybrać się do Pepco, bo słyszałam sporo dobrych opinii. :)

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jezu, ale z ciebie ślicznotka *_* Piękny ten zakręt na torach ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam w Czechach ale jak miałam 8 lat - nie wiele pamiętam xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia ;*

    juliejuulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy28 maja, 2013

    Ja nie byłam nigdy w czechach xd a co kupiłaś w Pepco?

    OdpowiedzUsuń
  20. A gdzie konkretnie? Bo ja właśnie mieszkam w miasteczku koło Czech

    OdpowiedzUsuń
  21. przecudne zdjęcia ;3
    nie byłam w czechach :c
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie boskie zdjęcia ;d ja przekroczyłam tylko granice polsko-czeską jak byłam w górach ;)

    czekamy na video ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia :)
    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia.
    Masz piękne włosy.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochalam sie w 4 zdjeciu *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Mieszkam w małym miasteczku i bardzo je lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczne zdjeica :3 Ja kiedys bylam w Czechach :D
    Czym robilas zdjecia ?
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. wkońcu jesteś :D
    Nie byłam w Czechach ale mam nawet blisko i niedługo zamierzam sie wybrac


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne *.*
    jestem fanką waszego bloga xx
    zapraszam do mnie www.whatever-whaatever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie byłam, a świetne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia, a outfit totalnie w moim stylu! :)
    Pozdrawiam :)

    Obserwuję, będzie mi bardzo miło jeśli również to zrobicie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Otagowałam cie na moim blogu, wejdz i odpowiedz na pytania w nowym wpisie lub u mnie w komentarzu : ) Dzięki ! ; )

    like-xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. super blog jestem fanką <3
    ~Lia http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz *.*

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie byłam. Lubię takie zielone miejscowości :>

    + Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety nie byłam w Czechach xc

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam rodzinę w Czechach :) Byłam tam kilkanaście razy, bo nie mam tam aż tak daleko :)

    Jak się nazywa to miasteczko?

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia. Moje ulub. to te na torach i z dmuchawcem. Pozdrawiam! :*

    http://love---laugh---live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń