środa, słońce , nowe rzeczy

Hei  ♥
Wiem, że tytuł posta nie jest jakoś strasznie wibitny, ale w ten skwar nie da się myśleć :]
Mam dzisiaj dla was pare zdjęć. W niedziele byłam w sklepie i wykorzystałam mój kupon do Sephory. Kupiłam sobie parę kosmetyków ♥ Nie robie video, ponieważ to tylko kilka rzeczy, więc nie opłacałoby się ... 








 Oj nie wiem czemu się nie obróciło :(


Mam nadzieję, że się podobało ♥♥♥







Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

25 komentarzy:

  1. Widze że zakupy udane
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dzisiaj na prawdę straszny upał :) ♥

    malinaaa99.blogspot.com - Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. za gorąco jest ;_; Widzę, że kupon wykorzystałaś bardzo dobrze ^^ i widzę, że szczotka była już używana XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. oo wykorzystałas kupon pozytywnie :D
    śliczne zdjęcia.
    U mnie 30 stopni,ale ja uwielbiam upały

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy08 maja, 2013

    Fajnie,że jesteś w końcu Blue XD ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sephora niestety bardzo droga ;C Ale wiedz, że cały kupon wydałaś słusznie ;D

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy <3 Szkoda że dodałaś haulu ale rzeczy nie jest za dużo więc miałaś racje że nie było by sensu kręcenia Go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też dzisiaj było niedowytrzymania ! Tak jak Ty nie lubie takiej pogody i męczy mnie ona.
    Widze że zakupy się udały ;)

    Zapraszam http://misia-misiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i te kosmetyki .. *.* zakupy mega udane :PP

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne zdjęcia i fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że zakupy udane, ślicznotko ^.^
    Fakt, tak gorąco że nie dało się skupić xd

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam zakupy w sephorze <3
    ładne zdjęcia ;)

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy09 maja, 2013

    fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  14. E tam, mi nie przeszkadza to, że nie przekręciło zdjęcia :P
    Jesteś śliczna, ale jeszcze młodziutka (chociaż ja stara nie jestem) więc bez tych wszystkich kosmetyków i tak jesteś piękna :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, w Sephorze zawsze są świetne rzeczy, jednak mnie najbardziej zauroczają pudełeczka w których znajdują się cienie lub pudry <3
    Niedawno zaczęłam obserwować twojego bloga i nigdzie nie natknęłam się jakim aparatem robisz zdjęcia. Mogłabyś mi powiedzieć? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * naszego bloga ;]
      Jeśli chodzi o aparat, to robię Canonem 500D <33

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka jesteś śliczna *.*

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny Blog <333

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia :D

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11 maja, 2013

    Super zakupy!! :3

    www.chizorumineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń