video: my morning routine

heyo! 

Dawno nie było żadnego filmiku,więc postanowiłam dodać :) Przepraszam Was bardzo za różne pomyłki i jakieś niedociągnięcia,ponieważ filmowałam to na szybko ! ,ale gdy będziemy kręcić może 'night routine' to bardziej przyłożę się do obróbki.

PS. Pamiętacie jak w niedziele miałyśmy się wybrać z Blue na zakupy? W końcu plany się zmieniły.. i idziemy dopiero w ten czwartek ! W sumie nie mogę się doczekać. 

Może zrobimy jakiś haul ?





papa:*

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

30 komentarzy:

  1. Świetny filmik.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21 maja, 2013

    Masz fajny głos i spoko filmik ;** pozdrów blue!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny filmik :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. łapka w góre za piosenkę 'let her go' ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne video ;)

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha twoje miny są genialne :D Twój pokój jest naprawdę ładny. Taki jasny i duży. Chyba zrobię remont ;_; A gdzie kupiłaś tą kurtkę? Zdaje mi się, że gdzieś ją widziałam, ale nie mogę sobie przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super film! ;) + Czekam na haul ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki masz ładny pokój,no i cały dom. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21 maja, 2013

    O której wstajesz ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21 maja, 2013

    masz obok pokoju łazienke, do której tylko ty masz dostep :)?

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ustawiasz to, ze kiedy dodajesz video to jest ono w notce dosyć duże a nie taki mały kwadrat? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny i ładny dom! O ktorej wstajesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejku, szybko ci to jakoś wszystko zeszło. Ja nigdy się wyrobić nie mogę. Wstaję o 7, a mam do szkoły na 8 i tak zawsze wychodzą 7:50 jak nie później :D ale mam do szkoły 5 minut :P
    O której wstajesz? :D A o której wychodzisz z domu i daleko masz do szkoły ?:)

    Ciekawy filmik, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ;) . Jak zawsze ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy21 maja, 2013

    Masz ładny dom ! ;-) a skąd masz łóżko?,bo bardzo fajne ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny filmik. ^.^
    Skąd łóżko, jest takie cundeee! *.*

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łóżko kupiłam kiedyś w ikei :) /mery

      Usuń
  17. A no właśnie u mnie baskinka odpada bo mam szerokie biodra i najchętniej ubrałabym się w małą czarną, ale to nie stypa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej, świetny filmik *.* też muszę coś nakręcić ;p


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny filmik ;*! Ale powiedz po co ten makijaż, jesteś piękną dziewczyną! A makijaż to zasłania. Zasłania twoje piękne naturalne piękno!

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny filmik! Fajny pomysł z tym odpowiadaniem :* Masz śliczny pokój i ogólnie dom :) julka-jullka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie filmiki ♥
    littleworldnessy.blogspot.com - jeśli masz czas i ochotę to bardzo prosiłabym o skomentowanie najnowszego posta :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny filmik !:) Masz genialny pokój.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy23 maja, 2013

    Śliczne mebllle w pokoju !!!

    Powiedz prosze w jakim sklepie kupiłaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny filmik, subskrybuje na youtube <33
    masz cudneee meble w pokoju :)
    gdzie kupiłaś biurko ? Rozwaliło mnie na łopatki- boskiee

    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy23 maja, 2013

    Gdzie kupiłaś takie fajne bambosze ?

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny filmik ifajny masz program do przerabianaiaa zdloolniecie ?
    adres mojego bloga : avilandpolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zrobiłabyś room tour bo z tego co zdążyłam zauważyć masz ŚWIETNIE urządzony pokój, a ja niedawno sie przeprowadziłam i jeszcze kompletuje meble, dlatego bardzo byś mi pomogła tym filmikiem.
    Zapraszam na mojego początkującego bloga http://createyourstylepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń