w amerykańskiej szkole


Heeii

Tak jak pisaliście w komentarzach, postanowiłam opowiedzieć wam o szkole w Kijowie. 
Spędziłam tam dwa super lata!  Była to międzynarodowa szkoła wg programu amerykańskiego. 
W Ameryce dzieci zaczynają szkołę od 6 lat. Co rok dzieci idą do różnych klas, a nie tak jak u nas zawsze są w "a" , "b' czy "c". Co roku dzieci są "wymieszane" i zmienia się nauczyciel. Na początku wydawało mi się to dziwne, ale ma to dobre strony, bo szybko poznajesz więcej osób. 

Kiedy poszłam do tej szkoły miałam 9 lat i nie znałam angielskiego, mimo , że uczyłam się tego języka w Polsce od przedszkola. Byłam przerażona i jedyne co zrozumiałam pierwszego dnia to "wash your hands"
Do szkoły chodziły dzieci z całego świata, moimi najlepszymi koleżankami były Sae z Japonii i Kata z Węgier. One też były nowe w szkole i też słabo znały angielski, ale doskonale się dogadywałyśmy, nawet nie wiem jak :)

Po paru miesiącach już zaczęłam wszystko rozumieć i gadać. 
W szkole było super! Wszyscy byli przyjaźnie nastawieni, młodsi zadawali się ze starszymi, nikt nikomu nie dokuczał, była tolerancja. Wszyscy nauczyciele byli sympatyczni, można się było o wszystko zapytać i poprosić o pomoc, nigdy nie byli zniecierpliwieni.  Nikt na nikogo nie wrzeszczał, tak jak się to często dzieje w mojej obecnej szkole w Polsce:(((

Uwielbiałam tę szkołę, mam kontakt przez FB z moimi znajomymi z całego świata.



Moja klasa w górnym rzędzie i mój wychowawca Mr Cole, niżej klasa sześciolatków. 
Kto mnie tu poznał??




Moja sala. W ławkach siedzi się pojedynczo, a nie parami jak w Polsce.






Sonia z Ukrainy, Morena z Argentyny, ja z Polski:), Veronica z Ukrainy, Sae z Japonii i Salsa z Indonezji. 






 Wokół szkoły był piękny park i place zabaw, wychodziliśmy tutaj na przerwy.  Tutaj jestem z moimi pierwszymi koleżankami z Japonii i Węgier. 





Uwielbiałam  jeszcze wtedy różowy :)



A to budynek szkoły. 



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

34 komentarze:

  1. Jak ja bym chciała chodzić do takiej szkoły, na tym pierwszym zdjęciu wydaje mi się że masz niebieską koszulkę i stoisz w drugim rzędzie:3

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post, i fajny blog, będę częściej zaglądać :)

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym tam chciała chodzić *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog , uwielbiam wasz kanał na youtube :) .
    Czekam na kolejny post , obserwuję i zapraszam do obserwatorów :) ;

    OdpowiedzUsuń
  6. oo.. ciekawie. ;D
    pozazdrościć tylko. ;)
    http://sosna-grucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tez piszemy we 2 i tez jedna z nas ( JA ) nazywa sie Blue ! :D z wielkim zdziwieniem czytam ten post, wow , ta szkola wyglada super !
    B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym chodzić do takiej szkoły :D bardzo fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna szkoła! Szkoda, że nie ma tak w Polsce.. eh

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post! Ja aktualnie chodzę do szkoły międzynarodowej, ale od gimnazjum (jestem w 6 klasie) bede chodziła do innej szkoły. ;) Ciekawie piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna szkoła naprawdę !
    Też bym chciała do takiej chodzić

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :) Ja zawsze marzyłam o takiej szkole :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę <3
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka fajna szkoła :D w ameryce jest wogóle inaczej niż u nas, a poziom był lepszy czy gorszy?

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie,ta szkoła tez fajnia

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się, że ta szkoła jest super c:
    Myślę, że rzeczywiście wszyscy przyjaźnie nastawieni (np. po bezcennych minach nauczycieli).
    Bardzo Wam dziękuję za szczery komentarz, a nie tylko puste "fajny blog".
    Obserwuję Was na bloglovin!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju jaka extra szkoła :O Mogłabyś napisać na mojego maila bo waszego nigdzie nie widzę, a mam parę pytań:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej c: nasz e-mail to : meryandblue@gmail.com

      Usuń
  18. Ooo! Świetna ta szkoła i zdjęcia :) Rodzice często mi mówią, że moglibyśmy gdzieś wyjechać i musiałabym chodzić do podobnej szkoły, zawsze się tego bałam, ale teraz wydaje mi się to nawet lepsze, z tego co opisałaś :)

    Pozdrawiam :3

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna szkoła;
    Ale fajny wychowawca <3.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy04 maja, 2013

    Wow. Fajnie masz !!! *_* jezu serio wez, jak ja bym tal chciala !!!
    W polsce niedtety szkoly sa
    Beznadziejene ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są taki szkoły! Jest dużo dzieci z innych części świata, przez co można fajnie nawiązać kontakt. Fajna sprawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też tak chcę chociażby na rok. Jak opisujesz szkoła wydaje sie cudna *.* A czy są jakies wady tej szkoly? Bo wymienilas tylko zalety ;o

    nutellowee-love.blogspot.com | cieszyłabym się gdybyś wpadła kocham.waszego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale super ;>
    zazdroszcze ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Tylko pozazdrościć <3

    wonderfuul-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie, że utrzymujecie jeszcze ze sobą kontakt ;D Takie zdjęcia to pamiątka na całe życie i ty taka malutka byłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. ja kiedyś chodziłam do duńskiego przedszkola i tam również było bardzo fajnie, o wiele inaczej i przyznam chyba lepiej niż w Polsce.
    świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej mogłabyś mi powiedzieć w jakim programie przerabiasz filmiki ? :)
    Odpisz u mnie xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com

    ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze... musiało być rewelacyjnie :)
    Pozytywne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje dwie koleżanki chodziły do takiej szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytam tego bloga od niedawna, więc nie do końca wiem, dlaczego tam byłaś. Mieszkałaś tam? Dlaczego jesteś teraz tu, gdzie jestes? :D

    Urocze zdjęcie klasowe, nauczyciele robią głupie miny, co u nas jest niewyobrażalne :/

    OdpowiedzUsuń