wyjazd na wycieczkę

heeeei !
Dzisiaj piszę dla was bardzo szybkiego i dość krótkiego posta, ponieważ już jutro jadę na wycieczkę !!! Nie mogę się już doczekać, bo bardzo lubię moją klasę i myślę, że może być naprawdę fajnie <33 Jedziemy nad morze, więc będziemy jechać autokarem dobre 5 godzin, lecz nie martwie się tym, bo w autokarze zawsze można się pośmiać i jest zabawnie. Dzisiaj dużoo roboty miałam bo musiałam się spakować i jescze miałam wizytę u lekarza ... :(  





hah zmęczona juz jestem :D




Jeszcze muszę się dopakować  i idę spać <333

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

22 komentarze:

  1. Ja mam wycieczke do piero w poniedzialek ;) A topie życzę udanego wyjazdu ! :D modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w czerwcu trzydniową wycieczkę ;) miłego wyjazdu!
    www.karolina-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz bylam na wycieczce w Warszawie ^^. Milego wyjazdu zycze ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wycieczki nie mam . >.<
    a tobie życze by się ona udała . :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14 maja, 2013

    Jesteś w jednej klasie z Blue?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wycieczki klasoowe zawsze są fajne <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14 maja, 2013

    Mieszkacie w jednym miescie ,chodzicie do jednej szkoly czy jak ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak mieszkamy w jednym miescie , ale nie chodzimy razem do szkoly. Razem bedziemy chodzic za rok , poniewaz Mery przejdzie do mojego gimnazjum :))

    OdpowiedzUsuń
  9. uh, nie lubię pakowania ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajnie masz też chcę na wycieczkę z klasą,prawda w autakarze zawsze jest wesoło

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę takiej wycieczki ;) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanej wycieczki :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Milego i dobrze spedzonego czasu ze znajomymi ^ ^ :*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanej wycieczki :) A na jak długo jedziesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blue już pojechała. ;c I wróci dopiero w piątek! łeee

      Usuń
  15. Udanej wycieczki :)
    Zakładam że zielona szkoła xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15 maja, 2013

      yyy zielona szkola jest w czerwcu xd

      Usuń
  16. Życzę miłej wycieczki ;) Ja mieszkam nad morzem i myślę, że na Twojej wycieczce może być naprawdę fajnie :3

    OdpowiedzUsuń