11 dziwnych faktów o mnie





 Hie ! ♥

Dzisiaj mam dla Was krótki post w ,którym będziecie mieli szansę,aby mnie lepiej poznać. Jest to kilka dziwnych faktów o mnie . Będzie ich 11,ponieważ to moja ulubiona liczba i jest to mój numer w dzienniku .


oki to możemy zaczynać. 


1. Uwielbiam 'wysysać' worek od herbaty ! (ale tylko owocowej) 

2. Zawsze chciałam mieć jakiś pamiętnik,dziennik i udało się ! Tylko,że mam ich z 27 i
 każdy pamiętnik nie jest do końca zapisany ;c 

3. Czasami gdy mi się nudzi zjadam papier toaletowy . Haha 

4. Gdy idę spać zawsze myślę co dodam na bloga jaki filmik nakręcę ...


5. Kocham śpiewać pod prysznicem. Raz gdy miałam z 7 lat zaczęłam śpiewać 'We will rock you' i waliłam o kabinę prysznicową haha .

6. Czasami wieczorem dostaję MEGA głupawki i włączam radio o zaczynam dziko tańczyć,a później 'na pamiątkę' nagrywam to na mojego iphone .

7. Często gdy nie chce mi się gadać z kimś na facebook'u, mówię, że muszę kończyć, co nie jest do końca prawdą. 

8. Kocham pluszaki ! misie, kotki, zajączki wszystko! ♥


9. Nienawidzę gdy w moim plecaku/torebce nie ma żadnej wsuwki ! Po prostu strasznie się wkurzam

10. Gdy boję się wrócić do domu , zawsze śpiewam sobie jakąś piosenkę głośno haha albo rozmawiam przez telefon.



11. Kiedyś jak byłam na wakacjach to zapoznałam się z jakąś dziewczyną. Ogólnie powiedziałam jej,że mam na imię Julia albo Emilka już nie pamiętam haha. 


i to by było na tyle :) Nie były to jakieś strasznie szalone fakty,ale nie mogłam nic wymyślić  

Podajcie mi swój jeden dziwny fakt o sobie ! ♥







Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

40 komentarzy:

  1. 3 mnie rozwaliła... hahahah :*

    Pozdrawiam cię ślicznotko :* ♥
    Beti :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami rzucam się na mojego kota jak jakaś upośledzona i zaczynam go przytulać <3

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kiedyś zjeść proszek do prania xD
    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam numer 11 w dzienniku :D

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mieszkam pod 11 ^^ xD Ja też śpiewam pod prysznicem - wtedy rodzicie walą w drzwi, albo migają światłem hahaha

    Zapraszam do mnie : http://my-beautifull-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam numer w dzienniku, co Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 10 w dzienniku, blisko xd

    OdpowiedzUsuń
  8. heheszky. ;) fajne dziwactwa ♥
    moje to np. że godzinami gram w simsy xD
    zaobserwujesz?
    julietsbloggers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha 3 mnie rozwala ;33 smacznego ślicznoto

    Ja lubię jeść pastę do zębów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mocny ten 3 :D haha
    http://gabbystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja składuję w swoim pokoju brudne naczynia, bo zwyczajnie nie chce mi się ich odnosić do kuchni xd
    3 wymiata :3 smacznego!

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. hah Smacznego, jedz papier :D
    Zawsze wieczorem patrzę przez okno, czy coś się nie pali w ogródku, bo kiedyś się paliły tuje 2 metry od skrzynki z gazem!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak ty,gdy wracam późno do domu,udaję,że gadam przez telefon xd
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też jem papier, tylko taki zwykły, np z zeszytu ;)
    ciekawy wpis, pozdrawiam! ;)
    zaadyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Smacznego papieru hahah ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam tak samo jak ty w 10 : )
    5 i 3 mnie rozwala : D
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 5,7,8,10 mam tak samo :O

    OdpowiedzUsuń
  18. 1, 2, 5, 7, 8, 9, 10 <- tak samo^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. 4 mam tak samo
    Jak jestem sama w domu włączam muzyke na Full i zaczynam tańczyć albo wieczorem jak mi się nudzi dostaje mega głupawki a czasem tak na lekcji tez mam

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś mówiłam lepiej po angielsku niż po polsku,o

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne fakty, niektóre mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zawsze jak sie boje wracac do domu udaje że gadam przez telefon xd hahahah

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha 3;) Też czasami tak robiłam ;) Też uwielbiam śpiewać ;p I też udaję,że rozmawiam przez telefpmon,gdy się boję !Też mam numer 11 i jest to mój szczęśliwy numer <3
    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasami z przyjaciółką śpiewamy psalmy pod prysznicem :d haha ;p
    Internat robi swoje...

    mirame-by-nusiaa.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahahaha, fajne fakty Marianno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju dzięki :******
      -
      -
      -
      -
      -
      -
      -
      -
      -
      -
      -
      -
      -
      -
      -
      wyczuj sarkazm :*

      Usuń
  26. Fajne :) Też wysysam ten woreczek od owocowej herbatki :) Jest taki owocowy xD
    I jak ktoś mi patrzy w oczy to zaczynam się śmiać ;D
    worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne fakty i ładne zdjęcia . 3 mnie rozwaliło - smacznego xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne fakty i ładne zdjęcia . 3 mnie rozwaliło - smacznego xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki Ci, że skomentowałaś mi post i dzięki temu trafilam do ciebie ! Ślicznie tutaj !:)

    OdpowiedzUsuń
  30. wiesz.... jeszcze więcej faktów jak byś dała to jesszcze lepiej! bo ciekawo sie czyta to;p

    obserwacja za obserwację? jesli tak zrob to pierwsza a ja sie jak naj syzbciej odwdziecze się tym samym
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. extra ten post <3 Śliczna jesteś *o*
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe fakty ;D Heh... chciałabym ich więcej. Świetnie czyta mi się waszego bloga. ;)

    Zapraszam:
    http://meganowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Przeraziłaś mnie trochę tą piątką. Hahahaha. xd

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Julia albo Emilka?? o jezu ja mam na imię Julia a na drugie Emilka hahhah :D

    OdpowiedzUsuń
  35. mam na imie emilka 8) znak ahahha

    OdpowiedzUsuń