aktywna niedziela !


hei wam ! 

Aktualnie nie mam przy sobie aparatu,więc zdjęcia nie są z dzisiaj ;c . 

Chyba nikt nie lubi niedzieli ? Ja  też nie, ale dzisiaj było inaczej . 

♥ Bardzo fajnie spędziłam dzisiejszy dzień z moją koleżanką Madzią .
Wczesnym rankiem poleciałam do niej do domu i zaczęłyśmy robić jajecznicę haha,a później przypadkiem stłukło nam się jajko. 

Następnie wybrałyśmy się na rowery i zjadłyśmy pyszne lody ! Wracając z kawiarni pojechałyśmy do mnie do domu i skakałyśmy sobie na trampolinie + lałyśmy się wodą ! 



Dzisiaj także jadę na mini koncert Blue ! ,ponieważ będzie śpiewała na pikniku czy jakimś festynie ! Chciałam wziąć aparat,ale oddałam go do serwisu . Trzymajcie kciuki za Blue ♥ 

Ostatnio ciągle słucham tej piosenki : 


Po prostu ją uwielbiam ! Jak wiecie kocham Lane ♥   Idealna piosenka na wieczór.


i to chyba moja cała udana niedziela :) 

a jaka była wasza ? 

całuski. mery

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

25 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki :)

    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie dziś siedziałam w domu . Teraz przesyłam filmik i oglądam Kopciuszek roztańczona historia po raz 56789876 :D .

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Blue!
    Moja niedziela taka zwykła , głównie odpoczynek :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak kocham Lanę <3 Ja oglądam filmy jakieś dziś ;)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ! Kocham twój blog !<3
    Jak zobaczyłam że skomentowałaś mój post to byłam w szoku <3

    wonderfuul-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja całą niedzielę siedziałam w domu.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo dobrze spędziłam niedziele ;)
    Bardzo ładne zdjęcie i straszenie lubię czytać Wasz blog <333
    Już obserwuję <3

    Zapraszam do siebie ;*
    http://jasmin--diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam plakat z Laną w pokoju :3
    Nie źle z tym jajkiem xd
    Trzymam kciuki za Blue i szkoda, że nie masz aparatu ;-;
    Ja byłam nad tamą z przyjaciółką, było super <3

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Lana. <3

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, nie jest to żaden spam ani nic, tylko chciałabym Wam powiedzieć, że już od dłuższego czasu odwiedzam Waszego bloga, czytam notki i muszę przyznać, że są świetne, filmiki też, a wy wydajecie się całkiem sympatyczne. Co wy na to, abyśmy współpracowały? Na przykład robiły wspólne konkursy, dzieliły się pomysłami na tematyczne notki, itp? Odpiszcie na maila, czy cuś, czekam na odpowiedź :D Bardzo Was lubię i pozdrawiam ♥ lubieplacka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękną masz na sobie bluzę? Mogłabyś mi napisać, gdzie ją kupiłaś, za ile i czy dawno? Bardzo mi na tym zależy.
    Mi też dzisiejszy dzień minął świetnie. Zresztą, jak was to ciekawi, możecie zerknąć do mnie :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Cubusie, dosyć dawno. Nie pamiętam ile kosztowała, ale nie była droga albo z przeceny

      Usuń
  12. ja też niedzile spędziłam aktywnie,fajnie masz


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja niedziela także udana. Śliczne zdjęcia :3

    http://my-beautifull-dreams.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jak Wam się spodoba zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta piosenka Lany. kocham ją od dawna *__*
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja byłam od rana do wieczora w zoo w Opolu, było świetnie!


    Zapraszam do mnie, może jak ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna piosenka Lany <3
    Śliczna jesteś *.* Włooosy <3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś i fajna piosenka :p

    best-frieend.blogspot.com | zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie jesteście takie ładne!
    A na tych zdjęciach ślicznie wyszłaś!

    Kiedy Basia coś napiszę?
    uwielbiam czytać wasze posty!

    Obserwujemy?
    welovebaranowa.blogspot.com
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Też cały czas słucham tej piosenki, bo przypadkowo ją znalazłam i mi się strasznie spodobała! : )

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń