chilling

heeyo !  

Dzisiaj zerwałam się o 4 rano, ponieważ obudził mnie wielki huk pioruna ! Okazało się, że to była burza. Około 8:00 wstałam i poszłam zobaczyć czy wciąż pada, ale ku moim zdziwieniu rozpogodziło się całkowicie .
 Mam dużo planów na dzisiaj : wyjdę na dwór, muszę jechać na zakupy, posprzątać garderobę. 

PS. Co do zdjęć : pewnie powiecie, że zgapiłam cały strój od Lucy itp. i może tak ,ale raczej gdy rano wstaję nie zakładam jakiś obcasów czy koszul. Poza tym gdy robiłam zdjęcia do tego posta (czyli przed chwilą) nie miałam W OGÓLE POMYSŁU w co się ubrać :) i ukradłam kombinezon mojej mamie ♥ 






Dzisiaj jak pisałam, jadę na zakupy i na pewno dodam jakiegoś posta o tym co kupiłam. Tylko czy to  ma być post czy filmik ?



A pogoda teraz śliczna ! Chyba wybiorę się na jakiś spacer tylko muszę się przebrać,bo w tym stroju raczej nie pójdę , ale w sumie czemu nie ? :) 

A wy co dzisiaj robicie ? Jakie chcielibyście filmiki ? 

mery






Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

41 komentarzy:

  1. Ja muszę dziś dokończyć taką jakby moją ścianę i nspiracji :) Ja wolałabym post ze zdjęciami twoich zakupów :))

    Allinnes.blogspot.com <---- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Byle jakie filmiki, byle były :D
    Ja dziś idę na wsytęp :) Śliczne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcemy filmik z zakupami :3
    Ja na dzisiaj nie mam planów ;p
    Bardzo fajny strój :>

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie <3
    Filmik dodaj! :3

    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz naprawdę bardzo ładnie : )
    Nagraj filmik
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu ,ale masz słodką kokardkę w koczku :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu, ale ładne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jaki przesłodki pokój *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się obudziłam o 4 nad ranem, obudził mnie piorun oraz mój York, który mało nie dostał zawału.
    Może zrób filmik 25-30 faktów o mnie, moje sekrety lub jakiś tag?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem nic nie zgapiłaś od Lucy przecież każdy może mieć kostium nie tylko Lu.
    Ja bym chciałam że byś zrobiła filmik z zakupów bo jesteś mega ładna *,*
    Dzisiaj będę robiła takim dziewczynką wygląd bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Filmik <3

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. E tam wiele ludzi się tak pewnie ubiera, a Tobie bardzo ładnie w takim dresowym zestawie :)
    FILMIK !

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrób filmik o swoich zakupach ;)
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm... chyba wolałabym filmik. Co do zdjęć, nie zgapiłaś od Lu, po prostu ubrałaś się w to, co miałaś, a poza tym wszyscy na ulicy noszą kombinezony :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha też się obudziłam o 4h xd ale sama nie wiem czemu.
    chyba przerabiasz zdjęcia , mała rada - nie rozjaśniaj ich aż tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wiem , to pierwsze zdjęcie nie było prawie rozjaśniame,ale mój aparat trochę zbzikował :) haha

      Usuń
  18. Śliczna *.*

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajnie masz w pokoju :) i wyglądasz ślicznie
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczne zdjecia ;)Jak zwykle ! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie lubię oglądać wasze zdjęcia :3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz. :)
    Mnie to obojętne. Zależy jaki miałby być post, albo filmik.
    Nie mam pojęcia o czym chciałabym oglądać filmik, ale z pewnością wolałabym, żeby było coś śmiesznego. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny kombinezon,ja wolę posta choc filmik tez jest okej.


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie zbiera się na burze xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia, jak zawsze ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Co do zakupów to lepszy będzie film :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia.
    Przepiękna fryzura :).
    ollaaleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny kombinezon :) Co do zgapiania, nie nazwała bym tak tego :) To raczej inspiracja 2 osobą, przecież blogi po to są aby się inspirować troszkę innymi :) Przynajmniej takie moje zdanie a jak coś się spodoba to czemu tego ie wykorzystać ? :)
    Ślicznie wyglądasz!
    Ja bym yła za filmikiem o tym co kupilaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczny kombinezon ;) i ogólnie jesteś śliczna ;D

    taak zrób filmik ;) (haul) i zrób filmik o swoich wakacjach! ;) fajnie by było gdybyś zrobiła też filmik o pakowaniu ;) jak oczywiście gdzieś wyjeżdżasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka ślicznotka ojeju. I cudny koczek.
    Może filmik o twoich ulubionych sklepach?

    cammy-camms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny kombinezon :)! Nagrasz room tour :) ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Błagam o haul! =D Uwielbiam oglądać wasze filmiki =)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna. I ten nagłówek♥

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz super, cudna stylizacja:D
    dodaje do obserwowanych i nie wiem dlaczego dopiero teraz:P

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale masz swietny fotel, w rozyczki ;)) co do stroju, to przeciez nic sie nie dzieje, ze uvralas sie tak jak Lucy, skoro masz kombinezon to mialabys go nie nosic?!;))

    OdpowiedzUsuń
  36. ładny ten kombinezon. a poza tym to kązdy może taki mieć. to że ona go ma to nie znaczy ze ty nie mozesz skoro ci sie podoba, mi tez sie podoba i chyba taki zakupie :) www.susanbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń