day with friends

hei hei ! 

To był ostatni dzień 'normalny' dzień - szkoły ! ;c Jutro już zakończenie roku szkolnego. Dzisiaj z kilkoma dziewczynami postanowiłyśmy zrobić sesję zdjęciową . Zdjęcia były w szkole,ale nie wychodziły nam tak bardzo,więc poszłyśmy na dwór na półgodzinne sweet focie haha . Szkoda mi ,że już nie będę w tej klasie.


A tutaj Ja , Julka i Ola ♥ i pozy na Henzai 


buty moje,Juli,Oli,Gabi ♥ Lidzia ,Jula,Julka ♥ My piękne z Lidzią ♥ Ja z Julą ♥ Chłopcy -swag♥ kwiatek przed szkołą ♥ Ja z Olcią ♥ Mój dzióbek  ♥ Artystyczne zdjęcie mła♥ Olcia&Jula ♥ Lidzia modeleczka ♥ Vans Julii♥



Ponownie Vans ♥ Lidzia i Ola serduszko♥ Całusek ♥ Lidzia na ziemi ♥ Ja i Julcixx ♥ Moja niby grzywa ♥ My włosy z Olą ♥ Jula bokiem koczek ♥ Serduszko Oli ♥ roślinka ♥ Ja na ziemi ♥ Gabi ♥

Uff trochę się narobiłam tych tagów..  

PS. Nagrałam takie mini video - dietetyczny smoothie na lato :),ale nie wiem kiedy dodam,bo Blue dla Was ma swój make-up collection. 

A u Was kiedy zakończenie roku ? Lubicie sobie robić takie śmieszne zdjęcia z przyjaciółmi ? 

mery






Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

44 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia ^^
    Czekam na obydwa filmiki ;33

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo ... dużo pozytywnych zdjęć! :) My mamy zakończenie roku w piatek, a jutro taki dzień z wychowawcą i idziemy na pizzę XD

    Allinnes.blogspot.com <--- zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia , pewnie że też mam takich sporo :P
    pozytywny blog :))
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w piątek, ja ide do gimnazjum i rozstajemy się na dobre:( no, ale jutro idziemy do pizzeri , aby się pożegnać

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zakończenie roku w piątek. A wychodzi pasek?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. żygam już tą henzai:) ehehe ale zdjecia extra ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)
    www.blog017.blogspot.com
    Poznać,że pozy po Henzai :3 Ona zawsze zasłania usta ręką i też już powoli tak robię ;3 haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutro? :o ale fajnie. ;)
    Ja mam w piątek. ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam w piątek :)
    Mogę wiedzieć czemu już nie będziesz w tej klasie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie idziecie do gimnqzjum , czy Blue nie idzie juz do drugiej klasy ? ;oo

      Usuń
  10. świetne ! :)
    pytałaś sie jak wstawić banner- z boku tam gdzie są informacje o mnie itp

    OdpowiedzUsuń
  11. widać, że miałaś super dzień :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie zakończenie roku w piątek!
    Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam zakończenie roku szkolnego w piatek ;)

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zakonczenie w piatek mam i uwielbiam glupie fotki ze znajomymi :D swietne zdjecia i nie martw sie w gimnazjum poznasz duzo fajnych ludzi :3

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam zakończenie w piątek;)poznasz duzo nowhych ludzi :) zaklimatyzujesz sie z biegiem czasu ;)
    obsrrwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny od dłuszego czasu czytam Waszego bloga,więc postanowiłam,że założę go sama .

    Jesteście moimi ulubionymi bloggerkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia, zapraszam na mojego bloga : http://anotherlife-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. booskie zdjęcia. ;D
    ja mam zakończenie 28 czerwcaa. ;p
    3maj się. ;>
    http://grucha-gruchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozy na henzai hahha :D Jaka srednia ci wychodzi?

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wam zrobię wygląd bloga :D
    Ja 28.06 ._.
    Poklikasz u mnie w baner choies? ^^
    http://nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. boskie zdjęcia. :D

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. hahah jakie świetne zdjęcia ;)
    PS. jesteś baaardzo ładna!!

    zapraszam do mnie ;)
    http://theonlysuch.blogspot.com/

    ~kat

    OdpowiedzUsuń
  23. jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia,jak zawsze ;)
    Czekam na nowy filmik.
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, ja w piątek mam zakończenie roku. Wreszcie!

    OdpowiedzUsuń
  26. ja uwielbiam robić zdjęcia z przyjaciółmi! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam pełno takich zabawnych zdjęć z przyjaciółką :).
    ollaaleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :3 Ja mam zakończenie roku w piątek - jutro ma 0-3 :)

    Zapraszam : http://my-beautifull-dreams.blogspot.com/ jak Ci się spodoba zachęcam do obserwacji :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Pozytywne zdjęcia ;)
    happy-optimist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne pozytywne zdjecia : )
    Wiem co czujesz mi tez jest ciezko rozstac sie ze swoja klasa : c
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne zdjęcia jaki masz aparat?

    http://stayfamous.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. U nas zakończenie w piątek.
    Fajny post i focie :)

    Zapraszam do nas ponownie mam nadzieje, że będziecie nas obserwować:
    http://tynkaandkolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie wy wszystkie śliczne♥

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie zdjecia z przyjaciółmi,a twoje są prześliczne :D
    Z zakonczenia roku sie ciesze bo mam ta klase jeszcze przez 2 lataa,ale to tez cos.


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam na twój i Blue filmik :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja uwielbiam robić głupie zdjęcia , wczoraj robiłam takie mega głupie z najlepszym przyjacielem :)

    OdpowiedzUsuń