i think it's good,yet

hei wam ! 

Dopiero wczoraj wróciłam z mojej 4 dniowej wycieczki,więc nie miałam czasu na posta , a dzisiaj piszę późno,ponieważ wciąż gdzieś jestem i nie mogę zbytnio sobie zorganizować czasu ;c . 

* Dużo osób pyta o zdjęcia z koncertu Lany Del Rey ♥ Ogólnie zrobiłyśmy zdjęcia ( tata Blue zrobił) Blue jeszcze musi mi je przesłać ... 

 jeju przez kilka dni w ogólnie nie mam na nic czasu.. Raz zajęcia ,później lekcje .. Dobrze,że już wakacje! Nie wiem co się dzieję z moim humorem raz jestem wesoła raz smutna haha (pozdrawiam moją mamę haha)


to zdjęcie po prawej widzieliście na instagramie pewnie :)


A wy jak spędzacie swój weekend ? 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

27 komentarzy:

  1. Też mam ostatnio taki humor...

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taki humor xdd Śliczne zdjęcia♥

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podasz link do Instagrama ? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :*

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobnie z humorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na zdjęcia z koncertu :) Zazdroszczę Ci że byłaś! :)
    NIe przejmuj się humorki z czasem przejdą tez tak mialam kiedyś :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. to pewnie przez pogodę,kocham Waszego blooga i zapraszam do mnie ;*
    juliejuulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. :3 Fajny post ! <3Nie martw się z humorem :3
    Będzie dobrze ;* :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodem jest na pewno brzydka pogoda :) Wróci słoneczko i uśmiech na twarzy :)
    _______________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dzisiaj odrabiałam w szkole dzień xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety też mam tak.

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne zdjecia ja byłam na koncercie grubsona


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To czekamy na zdjęcia ! Ty też śliczna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesteś. ;)

    obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny blog jak i blogerka :3
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja swój spędzam bardzo pracownice !
    Macie swietny nagłówek !!
    świetne fotki hha ;p

    milo mi bedzie jak zaobserwujecie
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sobie chillowałam :3 Genialny blog c:

    Zapraszam na mojego nowego bloga : http://my-beautifull-dreams.blogspot.com/
    Jak Wam się spodoba, to zostańcie dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja przez ostatnie cale 5 dni płakałam, a dziś mnie dopada głupawka. Dziwne jesteśmy ;D Też nie mogę się doczekać wakacji, w końcu, po tych wszystkich poprawach i wystawieniu ocen!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. weekend bardzo przyjemnie spedziłam. ;)
    tęskniliśmy z Tb. ;d
    fajne zdj. *-* jak zawsze..
    http://grucha-gruchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też jak mam z humorem. Ale nie wiem czy to wina pogoda ;//
    Czekamy na zdjęcia z koncertu ^o^

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będzie zdjęć z koncertu ! ! :CC

      Usuń
  21. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń