już niedługo wakacje

hei hei 

Dzisiaj miałam dosyć beznadziejny dzień w szkole, same próby do jakiegoś występu na który nie chcę pójść ;c.  Występ oczywiście z okazji zakończenia roku.

 Nie mogę się doczekać  weekend'u, ale na szczęście już niedługo WAKACJE ♥ i na samą myśl, że już nie ma szkoły i tego wszystkiego, chce mi się skakać z radości ! Do tego w może weekend pójdę na małe zakupy .



Dzisiaj także odebrałam (a właściwie mój tata) aparat ! Doczekałam się nareszcie.


Dlatego, jak widzicie, przybyło trochę więcej zdjęć . Myślę,że zdjęcia będziemy robić teraz na dworze, ponieważ trzeba korzystać z takiej dobrej  pogody !




Mam dla Was też taki krótki filmik.  Nagrałam go wczoraj rano,ale dodaję go teraz ,dlatego, że imovie nie chciało współpracować ze mną ,ale na szczęście udało się ! Miłego oglądania 



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

25 komentarzy:

  1. Boże kocham Cie <3 hahahahahaah dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam jeansową koszulę ze Stradivariusa, ale trochę ciemniejszą. Super bluzka, ni widziałam takiej :/ I spódniczka również przepiękna.
    Obserwacja na bloglovin za obserwację na bloglovin? Odpiszcie u mnie na blogu :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahahaha, piękny ootd. Obejrzałam 3 razy c:
    Każdy ma czasem gorszy dzień :*

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe jaki filmik.
    http://karolinablonska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ootd, chętnie bym takie coś na siebie założyła choć jestem za gruba na taki strój.



    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia.
    Jesteś prześliczna.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia,a filmik świetny :**

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia. Więcej takich filmików poproszę!:)
    http://lolowata-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznuchna jesteś *.*

    http://bafianig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny filmik,już niedługo wakacje *_*
    u mnie w szkole luzik

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kosz na śmieci :* uwielbiam Cię ! :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak widzę, że dodałyście jakiś post, to taki banan pojawia mi się na twarzy hahah :D Jesteście moimi ulubionymi bloggerkami ♥ Świetny outfit . Nagrywajcie często filmiki !! :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja już mam wakacje *-*
    świetny outfit i strasznie mi się podoba twój głos ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. w filmiku od 2:19 do samego końca wyglądasz zniewalająco :3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny ootd c : krec ich wiecej.
    Dobrze ze juz masz aparat ^^
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już też nie mogę się doczekać wakacji.
    A w szkole się tylko męczymy.
    Super outfit ♥

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. FAJNIE,Że masz aparat ;> i ladne zdjęcia. Bardzo fajny oufit,ale gdzie buty /1 :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajny outfit *.* haha pozytywny ;d fajna koszula ;)

    hopetochangee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne video :)

    OdpowiedzUsuń
  20. noo wakacje już za chwilę :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawszę wyszłaś ślicznie na zdjęciach,fajny outfit =)

    OdpowiedzUsuń