my makeup collection / moja kolekcja kosmetyków do makijażu

heio !
Wreszcie udało mi się dodać filmik na you tube ! Ładował się chyba z dwie godziny ;o
Tak jak wam obiecałam dodaje video : my makeup collection.  Jestem przygotowana na dużo hejtów typu : 'masz dopiero 13 lat', 'po co ci tyle tego' itp. Ale jeżeli macie hejtować to lepiej wogóle nie oglądajcie i nie komentujcie.  





MAKEUP COLLECTION VIDEO ! 

Nie wiem czemu , ale nie mogę dodać video z you tube :( na górze macie linka ! 

~ blue 






Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

27 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcie ^^
    Sporo masz tego ale nie hejtuję cię ;33
    Fajny filmik :*

    nutellowee-love.blogspot.com |zależy mi na komentarzach w poście o efoxcity <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś taka śliczna♥ No po prostu piękna! Te włosy ta figura ta twarz *O* I tak ślicznie się ubierasz♥ Co do filmiku: super! I tak krzesło jest piękne ;D Świetna kolekcja. Tak zgadzam się, nie powinni pisać ci komentarzy typu: "nie maluj się dziecko" ponieważ to twoje życie i twój wybór.

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooo dużo ich masz, ja też tyle chcę! :D
    Masz fajny pokój, pokażesz go nam całego ? :)

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnie wyglądasz! Zdradziłabyś gdzie i za ile kupiłaś spódniczkę i koszulę? :) Cudeńka!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznotak <33

    http://the-best-version-of-you1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny filmik. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super filmik : D
    Bardzo ładne zdjęcie *.*
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny filmik!!!


    Zapraszam do mnie, może jak ci się spodoba to zrobisz coś dla mnie? zależy mi na skomentowaniu mojego najnowszego posta i zasubskrybowania mnie w youtube poprzez filmik który właśnie dodałam na bloga.

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć chociaż zbliżoną kolekcję do Twojej♥
    Pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny filmik ! I nie przejmuj się hejterami :) w ogóleasz świetny styl =]

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny filmik,a hejtami sie nie przejmuj :D

    sycaaaaaa.blogspot.co,

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny filmik i uważam,że w sumie możesz się malować :)i nie rozumiem tych wszystkich hejterów :c oni Ci pewnie zazdroszczą heh

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna jesteś.Ciekawy pomysł :)
    www.blog017.blogspot.com
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne jest to zdjęcie a filmik też jest cudowny ! Ale masz tego wszystkiego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to nie jest stare zdjęcie ? XDXD

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wyglądasz nawet na 13 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcie. Ale masz dużo tego ^^
    Ja normalnie nakładam tylko podkład, trochę pudru i mascare a to tylko w soboty ;)
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny filmik!!!Nie rozumiem tych ludzi ,którzy piszą tu ,,możesz się malować'' a na zapytaj itp.piszą że jesteś za młoda.Nigdy nie jest się za młodym !!!Przecież to nastolatka,tak samo jak i 12 latka.

    worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog, widać, że piszesz z sercem i sprawia ci to radość, zapraszam do mnie na : http://anotherlife-fanfiction.blogspot.com/ , gdzie piszę fanfiction o One Direction, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny blog! :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. http://veeksler.blogspot.com/ bardzo proszę o komentarze i dodanie do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)


    ŚWIETNY BLOG !

    OdpowiedzUsuń