pakowanie


heii 


Jutro rano o 9:45 wyjeżdżam na obóz i nie będzie mnie 10 dni ! ;c ,lecz po obozie mam dla was nowe video z tym koktajlem - smoothie oraz taki mały tag- tag: 20 przypadkowych pytań + kilka innych niespodzianek ! Jestem strasznie zmęczona jakoś dzisiejszym dniem. Wydaję mi się,że to przez zakończenie roku szkolnego,które tak bardzo przeżywałam wczoraj. Chciałabym jeszcze spędzić rok z nimi.



Przepraszam za taki brak tematu na posta,ale właśnie się pakuję i mam bardzo dużo spraw na głowie ... Dzisiaj w sumie nic nie robiłam oprócz szwędania się po sklepach z moją mamą i rozmyślaniu o wakacjach ! Mam taki plan,żeby zrobić taki wakacyjny filmik 2013 :) Myślę,że może być fajny.


Wczoraj miałam zakończenie roku szkolnego. Niby się cieszyłam,ale bardzo przywiązałam się do mojej klasy. Czasami było lepiej czasami gorzej,ale będę tęsknić ♥ KOCHAM 6a ♥



Oczywiście rzeczy są jeszcze pod spodem xd Zabrałam koszulki,bluzy,nową sukienkę,shorty oraz kosmetyki oczywiście. 

Macie jakieś plany na wakacje ? Popłakaliście się na zakończeniu roku ?

mery








Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

75 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ^^
    Ja jutro jadę do babci ;c

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ty jesteś śliczna! ♥ Piękne kreski, hoho. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem a raczej byłam w 6a :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ci w kreskach c; Udanego wyjazdu!

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie płakałam, nikt nie płakał :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również skończyła 6 klasę i popłakały się wszystkie dziewczyny oraz jeden chłopak :( Jest mi masakrycznie smutno, bo przywiązałam się do tek klasy. I były grupowe przytulasy <3
    Ja również uwielbiam 6a :D
    bukaziom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się żegnałam ale kończę 3 klasę gimnazjum :)
    Nie płakałam bo wiem , że będę z moją klasą w kontakcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez chodze/chodzilam do 6a : ) i jest mi mega przykro, ze musze sie z nimi pozegnac : c 6a to byla dla mnie taka druga rodzina ...
    Zycze ci fajnych wakacji ! Czekam na filmiki
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie lubię pakowania i w ostatniej minucie biegania po domu i zbierania potrzebnych rzeczy.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Tesknimy ! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ci ;d Też chciałabym jechać na obóz <3
    www.blog017.blogspot.com
    obserwuję i liczę na to samo .♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę tęsknić za postami i tobą! Miłego wyjazdu :)


    Zapraszam do mnie na nowy post, może jak ci się spodoba to skomentujesz?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bedziemy tesknic :*:*
    ślicznotka :3

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Baw się dobrze. :) A my czekamy z niecierpliwością. :)
    Tak, płakałam dziś, bo przyjaciele z 3 gimnazjum odchodza. Przykro będzie bez nich. Za rok to ja będę się rozstawała z moimi kochanymi :( <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja płakałam w tamtym roku bo odchodziłam z podstawówki. Co ja gadam , ja ryczałam !!! :C

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dzisiaj miałam koneic roku, popłakałam się na koniec (też chodzę do klasy 6).
    a jaki obóż?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. udanego wyjazdu na obóz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hmm... teraz w lipcu nie mam żadnych planów, dopiero sierpień mam cały zasypany ;) udanego wyjazdu!!!!

    zapraszam do mnie ;)
    theonlysuch.blogspot.com

    ~kat

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie Ci w takim makijażu *-*
    Ją rok temu jak zegnalam się z moja klasa też 6a też plakałam ale potem okazało sie że większość osób z tamtej klasy jest teraz że mną w gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja plakalam, mze masakra, chociaz ide teaz do 6, ale plakalam, bo polowa moich znaj. Odchodzi do gim. ;(

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też płakałam, ale ze szczęścia ! ;D Takk wiem jestem podła xd

    bibiandbibi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obóz harcerski... Tak, okropnie płakałam, w końcu 6lat z nimi... Nawet chłopakom się łzy w oczach kręciły..
    Możesz wpaść na mojegło bloga
    A jeżeli nie masz ochoty to proszę zagłosuj, moja przyjaciółka zgłosiła się do tego konkursu praktycznie tylko ze względu na mnie było by nam bardzo miło gdybyś pomogła swoim głosem http://www.papilot.pl/Nikon/124/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie płakałam, bo to dopiero druga gimnazjum ;) Życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale Ty śliczna jesteś! :P
    Udanego wyjazdu zyczę:)
    i czekam na filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam jeszcze rok na żegnanie.! :)
    Życzę udanego wyjazdu i szybko do nas wracaj.!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zróbcie filmik o pielęgnacji włosów :) Albo niech któraś z was zrobi :P Proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam żadnych planów - pełen spontan.
    I nie popłakałam się, mimo że skończyłam 3 klasę gimnazjum ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super blog :)
    Miłych wakacji :)
    Zapraszam do mnie:
    http://mylife-mystyle-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja się w środe pakuje i jade do Holandii na miesiąc. *.*

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jacie, jaki super blog!!! Mega będę tu zaglądać w każdej wolnej chwili...+obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna notka! :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Udanego obozu ! Ja rok temu żegnałam się z moją ukochaną 6b <3 Nie było tak źle. , nadal utrzymuję z nimi kontakt :) Za dwa lata raczej nie bede tesknic za 3G , bo nie lubie mojej klasy :CC

    OdpowiedzUsuń
  34. Udanego obozu :D
    Ale masz sliczne włosy! *0*


    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. zazdroszczę obozu ;D uwielbiam robić design, jeśli masz ochotę żebym ci zrobiła design napisz do mnie na like.xd.like@gmail.com

    Zapraszam do mnie ;D
    like-xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu.
    wwww.dzemper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Skąd jesteście?? Jestem nowa XD

    OdpowiedzUsuń
  38. Super blog <33

    zapraszam -----> kasti-kaasti.blogspot.com

    Zaobserwujesz???? <333

    OdpowiedzUsuń
  39. Udanego obozu :)! My (black i Livia) Też jedziemy niedługo na obóz .
    Zapraszamy na naszego bloga :) !! - http://blackandlivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. udanych wakacji!
    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajnie, że jedziesz na obóz + śliczne kreski <3

    Zapraszam: sophia-sophiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jadę dopiero w sierpniu.
    Nie płakałam ;)

    Obserwuję!
    Pozdrawiam
    Zapraszam:
    - http://breathebel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę miłego obozu :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  44. Obóz z przyjaciółmi, wygrana sesja zdjęciowa no i wyjazd do Londynu. Takie oto moje wakacyjne plany :3

    OdpowiedzUsuń
  45. ładne dziewczyny z was!!
    naszymi-oczami.blogspot.com LICZĘ NA OBSERWACJĘ I KOMENTARZE dzięki wielkie ♥ P.s prowadzę tego bloga z przyjaciółką.

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia ;)

    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne zdjęcia i życze udanego wyjazdu :)
    obserwuję i zapraszam : whoooii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładna jesteś.
    Super zdjęcia *_*
    Zaobserwowałam i byłabym wdzięczna jak byś też zaobserwowałam :)
    Proszę zaobserwuj będę bardzo wdzięczna.

    Zapraszam do obserwowania :
    http://martaandmarta2001105667.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ja w wakacje robie wszysstko na sponatana : D

    http://deelikatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam! Wasz blog bardzo mi się spodobał od razu, więc już jakiś czas temu zaobserwowałam. Codziennie wchodzę w celu przeczytania nowych postów i sprawdzeniu czy może dodałyście jakieś nowe filmiki. Wasz blog trafił nawet do listy moich ulubionych! ♥ Spójrzcie tu po prawej stronie w gadżecie ulubione. :)
    Ja od nowego roku szkolnego będę w 6a.
    Ja bardzo płakałam całą akademię z okazji zakończenia roku szkolnego. Choć jeszcze nie odchodzę z mojej szkoły, tylko chodziło o to, że cały apel był bardzo, ale to bardzo smutny, puszczane były smutne piosenki i spora część osób płakała. Ale wzruszyłam się dopiero w tym momencie, kiedy zobaczyłam jak moi dobrzy przyjaciele chłopaki, którzy już odchodzili z mojej szkoły płakali lub niektórzy mieli po prostu łzy w oczach. Ten widok był tak smutny, że za każdym razem jak sobie go przypominałam to płakałam od nowa. ;c Do tej pory kiedy to wspomnę mam łzy w oczach.

    Bardzo ładnie Ci w tym makijażu. :) Śliczne kreski. Ja nie umiem zbytnio ładnych zrobić. Przynajmniej jak na razie. Muszę poćwiczyć robienie ich w te wakacje.
    Też od jakiegoś czasu mam zamiar zrobić wakacyjny filmik.^^
    Uwielbiam kolonie, obozy, wycieczki i ferie. Podczas takich wyjazdów można uzbierać wiele miłych wspomnień, które mogą pozostać w naszej głowie na wiele, wiele lat oraz możemy poznać dużo niesamowitych ludzi!
    Pakowanie na takie wyjazdy również sprawia mi przyjemność! :)
    Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć miłych, cudownych, radosnych i słonecznych wakacji!
    Pozdrawiam cieplutko!
    ~claudia
    Zapraszam serdecznie.! ^^
    claudiaaa-claudia.blogspot.com
    Będę tęskniła za Twoimi postami i zdjęciami.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Całkiem niedawno, no bo dopiero wczoraj wpadłam na wasz blog i bardzo mi się spodobał, chociaż mam czasami jeszcze problem z rozpoznaniem was, bo jesteście bardzo podobne i obie macie takie piękne włosy. Widzę, że piszecie z pasją, macie niebanalne notki, fajne filmiki i bardzo ładne zdjęcia. Jesteś moim zdaniem trochę podobna do Lucy, szczególnie te oczy. Ładnie wyglądasz, kiedy masz je tak podkreślone.
    Ogólnie zakochałam się w śpiewie Blue, w piosence Lany, którą bardzo lubię. Znaczy i piosenkarkę i piosenkę. Blue - masz cudowny, anielski głos i cudowny, anielski wygląd!
    Będę bardzo tęsknić za postami, no, ale wkrótce znowu się pojawią :)
    Co do końca roku - płakałam, bo mi było troszkę smutno, tyle osób poznałam i tak dalej... eh...
    Ogólnie życzę wam obu cudownych wakacji, abyście je spędziły jak najlepiej!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Udanego wyjazdu :*
    Śliczne zdjęcia *,*
    Zapraszam do skomentowania i obserwowania mojego blogga http://misiamisiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny post ;)
    Obserwujemy ?
    http://ronieandmary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialny post...


    Zapraszam... Mile widziane komy i dodanie się do obserwatorów. PS dopiero zaczynam http://ja-kontra-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny post :) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  56. Od dzisiaj zaczynam częsćiej wbijać na Twojego bloga. Ja akurat pragnęłam wakacji jak niczego innego ,więc z końca roku szkolnego się mega ucieszyłam. Bardzo mi się podoba ,że też wcześniej tutaj nie wpadłam. Świetnie piszesz ,naprawde :)
    Zapraszam do siebie.:)
    http://llovelygloss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. jaka ty jesteś śliczna < 3 Uwielbiam wasz blog, nie wiem czemu wcześniej tu nie wchodziłam. Teraz będę waszą stałą czytelniczką :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale masz świetny wygląd bloga. :)
    Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację napisz u mnie.:>

    XOXO Malwina
    www.la-petite-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne zdjęcia !! Przepraszamy że piszemy teraz komentarz z anonima ale tak wyszło. Zapraszamy na naszego bloga : mksw-lifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny blog, jestem tu pierwszy raz ale bardzo mi się podoba ! Obserwuje i zapraszam do siebie jak ci się spodoba mój to też zaobserwuj ! A ty jest link :

    http://sandrauomska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. http://veeksler.blogspot.com/ bardzo proszę o komentarze i dodanie do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja zawsze boję się, że czegoś zapomnę ;3

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja ciebie też kocham maryś :3

    OdpowiedzUsuń
  65. Zostałaś nominowana prze ze mnie do Libster Blog Awadars
    Pytania i reszta tu:
    http://ja-kontra-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Award na moim blogu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej wejdź na mojego bloga: www.megmyfashion.blogspot.com w zakładce Libster Award 2013 wszystko pisze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. http://gabby-olivia.blogspot.com/ Zapraszmay na naszego bloga zaczyynamy ale posty są dodawane codziennie :)

    OdpowiedzUsuń