recenzja kremów BB : under 20 vs maybelline

heiio !!
Przed chwilą byłam na malutkich zakupach. Kupiłam sobie krótkie, granatowe conversy , klapki na plażę, parę książek i takie tam:) Pokażę wam je może w następnym poście. 


 Ale teraz nie na to czas. Dzisiaj mam dla was krótkiego posta z recenzją BB kremów ♥






krem BB z under 20

 

Plusy : 

♥ jest dosyć tani

♥ baaardzo wydajny ( na długo starcza ) 

♥ wygodne opakowanie

♥ nie uczula ani nie powoduje żadnych zaczerwienień ( przynajmniej u mnie )

♥ ładnie pachnie 

Minusy :

♥ bardzo swieci się po nim twarz

♥ ma niezbyt ładny kolor ( mam trochę pomarańczową skórę )

♥ ma trochę za gęstą ( jak dla mnie ) konsystencję i ciężko się rozprowadza

♥ zostają po nim minimalne smugi 

♥ zatyka pory 

♥ jest dosyć 'ciężki'

krem BB z maybelline

 

Plusy :

♥ ładne i wygodne opakowanie

♥ przyjemny zapach ( nie sztuczny ) 

♥ przynajmniej u  mnie ładniej wygląda na twarzy jeśli chodzi o kolor

♥ łatwo się rozprowadza 

♥ jest lekki i świeży

♥nie zatyka porów aż tak bardzo

Minusy :

♥ twarz się trochę po nim świeci

♥ jest trochę droższy niż under 20

♥ czasami można zauważyć małe smugi



Jak widzicie mniej minusów według mnie ma krem BB z maybelline. Bardzo dobrze się u mnie sprawdza ! :) Gdybym miała wybrać wybrała bym krem z maybelline.


~ blue ♥

Ktoś testował chociaż jeden z tych kremów BB ?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

36 komentarzy:

  1. Może sobie kupię :)
    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam krem z under 20, używałam go dopiero raz i osobiście dałabym mu mniej minusów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wgl nie używam takich kremów :)
    Śliczna jesteś ♥.♥
    www.blog017.blogspot.com obserwuję i liczę na to samo .♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam z under twenty lekki krem i puder, ale jak mi się skończy to zdecyduje się na ten z maybeline, wydaje się lepszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety jeszcze nie, ale nadchodzą wakacje=dopływ gotówki, więc czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam takich produktów jeszcze ponieważ uważam że jestem za młoda, może zacznę dopiero w gimnazjum...



    Zapraszam do mnie, może jak ci się spodoba to skomentujesz i zaobserwujesz?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. obecnie używam tego z Under Twenty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię tej pierwszej firmy.

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chetnie bym przetestowala oba te kremy, ale wydaje mi sie ze jak narazie ich nie potrzebuje : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie testowałam ani jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie uzywam takich kremow ( jak narazie xd ) bo nie mam problemow ze skora ;) Ladne zdjecia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja używam BB z Nivea i jestem baaardzo zadowolona :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używałam kremu bb z U20, ale zamienilam go na fluid z U20 i jest o wiele lepiej . Co to mayballine musze sprobowac ;> .

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja testowałam oba i przyznam że maybeline jest o niebo lepszy :)
    pozdrawiam, życzę miłych wakacji ! www.susanbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Recenzja zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam z under 20 i taki sobie jest ;p muszę spróbować z mayballine :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wolałabym zakupić under 20 ;)
    Świetny post .. Cudowne zdjęcia
    Jeśli znajdziesz czas to zapraszam na bloga : http://tynkaandkolka.blogspot.com/
    Dopiero zaczynamy będzie nam miło jeśli zaobserwujecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja i tak wolę under 20 ^^

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja słyszałam o Maybelline, że to właśnie on bardziej zamyka pory niż ten z Under 20 :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie testowałam , częściej kupuje w Avon z innej firmy kosmetyki :)))

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam ten z 20 twenty


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie testowałam jeszcze:) granatowe conversy, pokaż koniecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie używałąm nigdy żadnego z tych "kosmetyków". Może w końcu się skuszę ;)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. odp na wasz komentarz :
    kody html,jeśli chcecie to napiszcie na e-mail tynkaandkolka@gmail.com,chętnie wam napiszemy jakie to kody,POZDRAWIAMY

    - Tynka and Kolka <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja używam z Under20, a jaka jest cena tego drugiego kremu BB ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja używam Under20 i jak dla mnie jest świetny :)



    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. nie ostre zdjęcia :(,ale kosmetyki fajne

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna recenzja:)
    _______________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie lepiej spisuje się under 20

    OdpowiedzUsuń
  30. chyba skuszę się na maybelline :D
    -------------------------
    welovefashionstar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja mam under 20 i go uwielbiam ;3
    ale przetestuje też maybelline :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. mam maybelline i jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam maybelline i jest dla mnie fatalny :) Może się zamienimy, bo under 20 lest dla mnie genialny :). Maybellina użyłam może 3 razy i leży sobie zbędny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Maybelline jest nie za dobry.
    Ja wolę ten Under Twenty ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. ja zdecydowanie wolę under twenty, choć z mojej mieszanej cery szybko znika ;/

    OdpowiedzUsuń