recenzja - under 20

heii wszystkim ! 

Nie wiemy co się dzieje, ale posty pojawiają się nieregularnie, ale na szczęście już koniec szkoły,więc posty będą pojawiać się systematycznie.

Dzisiaj mam dla was krótką recenzję dwóch kosmetyków - 

Under twenty lekki krem+puder 
Under twenty krem BB 





Ogólnie mówiąc kosmetyki Under 20 przeznaczone są dla młodej cery. Moim zdaniem są to bardziej kremy niż fluidy. Można także kupić różnorodne maseczki,peelingi itp. 






Under twenty lekki krem + puder 
Plusy :
- nawilża.
- wyrównuje koloryt.
- trochę matuje .
- bardzo dobra cena :) 
- baaaardzo wydajny (stosuję już ok. 3 miesięcy i zużyłam 3/4 opakowania przy codziennym stosowaniu) .

Minusy:
- po kilku godzinach skóra się strasznie świeci ,więc bez pudru się nie obędzie.
- znika z twarzy po jakimś czasie.
- nie zauważyłam  żeby coś zrobił z trądzikiem. 



Under twenty krem BB 
Plusy: 
-nawilża 
- przez jakiś czas matuje skórę.
-cena jest dosyć przystępna 
- także jest bardzo wydajny 

Minusy:
- po kilku godzinach skóra, także się świeci i nie daje żadnego efektu matującego.
- także nie zwalcza trądziku ani innych niedoskonałości. 

a więc, to tylko moje opinie i wiem, że Wasze mogą być inne, więc możecie podzielić się nimi w komentarzach.

To tyle :) Jeśli podobała Wam się ta krótka recenzja piszcie w komentarzach czy chcecie 
więcej .

Mery.

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

28 komentarzy:

  1. chyba zakupie sobie taki BB krem ♥ od dawna zastanawiam się nad kupnem jakiegoś BB kremu a myśle że Under 20 będzie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Under 20 jest godny uwagi , sama go używam i jestem bardzo zadowolona :)

      Obserwujemy ? Jeśli tak to zapraszam :)
      insignificantbaby.blogspot.com

      Usuń
  2. Ciekawa recenzja :D
    Kup sobie mydło siarkowe w aptece. Działa na trądzik i to bardzo dobrze. :D

    Zapraszam na mojego bloga o fotografii i własnym życiu:
    http://meganowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam tego BB , dość słabo kryje ale z pudrem jest idealnie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubie tej firmy. Ich kosmetyki się na mnie nie sprawdzają.

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, bardzo szybko znikają...
    Średnio lubię tą firmę ;p

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia a co do Under20 to u mnie sprawuje się okej :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamciu, ile tego masz ;o
    Ja mam tylko jeden under 20 xd

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne :) Ja też sądzę że te kremy w ogóle nie działają.Wszystkie kosmetyki które mam z under 20 (jest ich 4) nie działają po prawnie.Jednak i tak lubię tą firmę.

    worldnastolatki.blogspot.com zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. mam oba i sądze ze są świetne

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie używam żadnego, ale może bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się skuszę na BB bo moj z garniera się kończy a nie chwalę go sobie...
    MOże ten się sprawdzi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Także się skuszę na ich zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat nie używałam żadnego z tych kosmetyków. Ale może kupię.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Opinie są tak podobne, że sama nie wiem, jaki powinnam używać, bo w gimnazjum pewnie zacznę się malować :/


    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie używam i chyba się nie zdecyduje :/ Spoko recenzja.

    allly-all.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam under 20 lekki krem i puder antybakteryjny, uwielbiam go mam go juz gzieś 2 miesiące i jest jeszcze go 4/5

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie moge! ale ty śliczna!



    a under nie mmam
    obserwacja za obserwacje? jesli tak zrob to pierwsza i napisz mi o tym w komentarzu a jak naj syzbciej odwdziecze sie tym samym
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jeszcze nigdy nie miałam tych kosmetyków, dlatego recenzja bardzo się przyda :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiam się nad kupnem jednego z tych kosmetyków,dlatego recenzja się bardzo przydała ;)
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie uzywam jak narazie takich rzeczy. ;)
    http://grucha-gruchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się w 100% z twoimi opiniami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przydatna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne kosmetyki ;-)

    zapraszam do mnie na bloga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie reklamuj się bez sensu . To totalna dziecinada !

      Usuń
    2. To, że napisała "zapraszam do mnie na bloga <3" To wg ciebie reklama -_-

      Usuń
  24. Zgadzam się z tobą ;)

    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń