sunshine





heiia ! 

Jak tam u Was? U mnie całkiem dobrze ,ale jestem bardzo zmęczona po całym piątku,ponieważ w szkole cały dzień praktycznie mieliśmy jakieś próby,a potem występ. Teraz siedzę sobie w pokoju i słucham muzyki i popijam koktajl ♥ 

Pogoda jest teraz wspaniała ! Dzisiaj było powyżej 3O stopni ! W tej chwili spadło do 25-27 i tak jest w sumie lepiej .




Truskawki ♥ Borówki ♥ Otręby żytnie ♥ Jogurt naturalny ♥ = mój koktajl 




Pogoda była by idealna ! ,ale mi wystarczy 26 stopni . Patrzyłam w prognozę pogody i tylko dzisiaj był taki upał,a w poniedziałek już 18 stopni ;c . Po przyjściu ze szkoły byłam cała mokra haha ,więc jednak wolę niższą temperaturę.

 Nie wiem co się stało z moimi włosami ! ;c To nie są moje naturalne włosy. Mam takie pokręcone pewnie przez to,że nie dokońca wysuszyłam włosy. Moje naturalne włosy to raczej proste i lekko pofalowane haha .



Mam na sobie ♥  bluzka- h&m | ogrodniczki-h&m | pierścionek- glitter | 

Chyba sobie zrobię mały chilling i obejrzę coś w telewizji i posiedzę na kompie trochę.

+ Muszę jeszcze zrobić mini listę,ponieważ idę na zakupy (mam nadzieję,że z Blue) 

A jaka u Was pogoda ? Podoba Wam się outfit ?

mery




Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

45 komentarzy:

  1. mmm! <3

    ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie starsznie gorąco i przez to zbytnio nie chodze do skzoły bo się wręcz tam ''duszę'' :P A strój zbytnio mi się nie podoba, ale moje zdanie ejst najmniej ważne! :)

    Allinnes.blogspot.com <--- zaparszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam♥ Super wyglądasz :))

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz,u mnie rano padało a teraz dopiero gorąco się zrobiło,ja tam lubie upały ale tylko jak jestem nad jeziorem lub morzem.


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne szorty, ogrodniczki :)
    Ślicznie wyglądasz! *.*
    Też bym zjadla taki koktajl <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie zdjęcia! ;D
    Ah.. genialny nagłówek! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny nagłówek <3

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny outfit <3 Muszę sobie załatwić takie ogrodniczki jak ty masz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyszłaś na zdjęciach =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach. Notka jak zawsze rewelacyjna :)

    Zapraszam na nowy post:
    http://meganowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie :D
    Mam pytanie, na nagłówku jest Blue, bo nie wiem czy po prostu jesteście podobne czy jej nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha , Blue ma okulary :) i nie wiedziałam,że jesteśmy aż tak podobne haha /mery

      Usuń
  14. Fajny ten koktajl :D ładnie wygladasz *,*
    U mnie tez bylo mega goraco.
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdj. !
    U mnie też bardzo ciepło , aż za ciepło :d
    Zapraszam na bloga koleżanki, miło by było jakby ktoś skomentował *.*

    http://always-happy-and-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia <3
    Oczy ;)
    Koktajl ♥

    szalone-moje-zycie.blogspot.com | Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, podoba mi się ten outfit :)
    Też chcę taki koktajl! :D

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem zmęczona, bo mieliśmy rajd, ale było świetnie :D .
    Wspaniały nagłówek !

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubie tak wysokich temperatur :)
    za to uwielbiam koktajl <3
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Omomom wypiłabym sobie taki koktajl *_____*
    Świetne zdjęcia :D
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny outfit :)
    omomom koktajl <3

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Co to jesy oufit ?? -zagubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. outfit^

      Usuń
    2. zestaw ubran ;)

      ZAPRASZAM DO MNIE;
      http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

      Usuń
  23. Czemu jak pisze komentarze i jest u mnie 7.30 to wyskakuje opublikowane z godzina 22.30 ??? O.O

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne zdjęcia :)
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny blog :)

    ZAPRASZAM DO MNIE;
    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie też okropny upał. ;c
    świetny outfit jak zawsze! ;D
    http://grucha-gruchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny outfit <3
    zapraszam również do siebie luuvmy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna jesteś, wiesz? <3 Też mam tego Twista! :P

    Zapraszam do mnie! :)
    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dasz przepis na ten koktajl? :3
    Śliczna jesteś i włosy *o*

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Właaaśnie, podaj przepis :*

    OdpowiedzUsuń
  31. wczoraj po tych upałach to u mnie była burza, która trwała aż 3 godziny. ;d hahahahah.xd

    obserwuję. ;*

    http://sosna-sosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna jesteś ♥ . Jejku zazdroszczę ci bloga * . *
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznaaa :***
    Obserwuję :**
    www.inkaa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie taka sama pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Znowu śliczne zdjęcia ! ♥
    Outfit jest boski, blog jest świetny. Wszystko jest piękne.
    Pogoda - upał, przejściowa burza, upał.. Ale nie narzekajmy.. Bo za pare miesięcy znowu będzie zima ;<


    Obserwuję.
    http://neopoltiandreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia no i widzę że nowy nagłówek <3 Śliczny.

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. OUTFIT JEST ŚWIETNY. ;)
    U MNIE POGODA NIE JEST ZA ŁADNA. ;C
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie. :)
    Ja w sumie wolę jak jest gorąco. Wystarczy tak 30 stopni. :)
    Wiem, że jak jest upał to narzekam, że mi słabo itp. ale wolę to niż deszcz! :)

    OdpowiedzUsuń