Szybki post ♥

Heii wam !!
Dzisiaj bardzo szybki post, ponieważ mam bardzo dużo roboty .... 


Przed chwilą byłam też na szczepieniu, zaraz jeszcze mam zajęcia no i trzeba się jeszcze pouczyć i zrobić lekcje :( No cóż ... 
Mery ( stety i niestety ) pojechała na 4 dniową wycieczkę, więc wróci dopiero w piątek wieczorem. Być może, w weekend pojedziemy z Mery na Mazury!! Fajnie by było oderwać sie od tej rzeczywistości choć ta chwilę ♥ Nie wiem jak wy, ale ja już pomału, pomału zaczynam żyć wakacjami:))

                                                          
          A wy żyjecie jeszcze szkołą czy już wakacjami ?
      Blue ♥

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

38 komentarzy:

  1. Wakacjami <33

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety jeszcze mam mnóstwo roboty :/ Miłej wycieczki życzę Mery! Mnie po szczepieniu bardzo bolało ramię, więc współczuję :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety muszę jeszcze poprawiać ocenki, ale już odliczam do wakacji i obozu! ;)
    Ślicznotka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na wakacje.
    Jeju, jaka ty śliczna jesteś. Zazdroszczę ci tej urody. ^^

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już zdecydowanie żyję wakacjami <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacjami, tylko po pogodzie jakoś ich nie widać :/


    http://happyisad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od miesiąca żyje już wakacjami!!
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze 3 poniedziałki szkoły. *.*

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też żyje wakacjami <3

    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawde mówiąc pod koniec roku szkolnego najbardziej nic mi się nie chce. Czasami nie chodzę na, że tak powiem mniej ważne lekcje na 8.00 i kółka dodatkowe :D Zrywam się tez z zajęć dodatkowych. Masakra... Cz żyję wakacjami? Jeszcze nie, staram się nie żyć, bo to ostatni miesiąc z moją klasą :( Jeden czuję juz luz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne!
    Obserwuję i zapraszam do siebie :_
    ___________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. póki co szkołą, poprawiam zagrożenia hah ^^

    juliejuulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez mam pełno roboty, bo teraz mam same sprawdziany, a tak mi się nie chcę uczyć!!
    http://lumi11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A jak tam na koncercie ? ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja juz mam wakacje <3
    Śliczne jesteście obie, i macie wspaniałego bloga !

    Zapraszam :
    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pół na pół, ale wakacje chyba bardziej wakacjami! :)
    Śliczna jesteś :>

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zaczynam juz zyc wakacjami, choc jeszcze nie do konca, bo mam jeszcze troche sporo nauki ;/

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze tylko następny tydzień i już pełen luz w szkole ^^
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze szkołą.. Trzeba wszystko poprawiać ;//

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże jaka ty śliczna♥ Uwielbiam twoją naturalną urodę!

    allly-all.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwieeeelbiam waszego bloga <3
    Kocham was, no! ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz jak uczeszesz grzywkę na bok ;) www.susanbloog.blogspot.com zapraszam i proszę o komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. żyje raczej szkołą, ciągle mam nos w książkach, ale od przyszłęgo tygodnia powinno się to na szczęście zmienić ;)

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna jesteś ;)
    Zapraszam serdecznie na nowego bloga http://kosmetykomania-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę świetny blog ; *
    Obserwuję i zapraszam do mnie: swiatolwiiblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczna <3
    http://my-timee.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. wakacje :D
    http://gabbystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja juz mam wakacje ^^
    Śliczne zdjęcia, bardzo adnie wyszłaś :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Macie zdjęcia z koncertu Lany? jak było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1.  Tak mamy tylko koncert był dawno i nie wiemy czy mamy dodać c:

      Usuń
    2. Jasne że dodać, to było przecież parę dni temu

      Usuń
  30. ja zdecydowanie myślę jeszcze szkołą, mam masę nauki, poprawek, nawet nie mam czasu na myślenie o wakacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie i ciekawie ;)
    wakacjami!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna jesteś :)
    Obserwuję + liczę na to samo

    hurt-others.blogspot.com
    boisz się prawdy? krwi? a może ludzi szczerych lub "prawdziwych? nawet nie wchodź..

    OdpowiedzUsuń
  33. ja niestety żyję jeszcze szkołą i to dość intensywnie... prawdę mówiąc to całe poprawianie i nadrabianie już mnie męczy :) śliczne zdjęcia ;d

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń