we love you Lana !

hei ! 

Już niedługo ! (haha 21:00) rozpocznie się koncert Lany Del Rey ♥♥ 

Miałyśmy plan zrobić reportaż zdjęć z koncertu,ale okazało się,że nie można brać 'dużych aparatów',więc postanowiłam ,że wezmę malutki aparat + telefon i porobimy zdjęcia i video oczywiście ! Już za moment jadę do domu Blue (tak,Blue to moja siostra cioteczna,więc nie mieszka ze mną) i jedziemy na koncert ! 



Teraz chciałabym Wam pokazać mój outfit (wzorowałam się na wczorajszym 2 outficie) ♥






(Przepraszam za jakość ;o )


mam na sobie czerwone converse tylko ich nie widać ;c 

buty-converse/cropp top-h&m/spodenki-bershka/getry-h&m/bandamka-?/



Już się nie mogę doczekać ! ♥ 

wybieracie się może na koncert Lany Del Rey ?  podoba wam się outfit ?


















Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

46 komentarzy:

  1. Lana na żywo nie śpiewa najlepiej, więc nie jechałam :>
    Życzę wam dobrej zabawy!

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Blue ładnie wygląda na tym pierwszym zdjęciu ♥
    Życzę miłego koncertu :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanej zabawy! ;3 Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze, też chciałabym być na tym koncercie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jedziesz na Lane? Jezu zazdroszczę <3

    http://claudiabloog13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jadę na koncert xd Świetna ta stylizacja ;)

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym być na tym koncercie :)
    Świetnie wyglądasz!

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny outfit, wyglądasz super :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie lubię Lany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać relacji z koncertu! Nie jestem fanką Lany, ale nic do niej nie mam po za tym jestem ciekawa :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Blue ma nową fryzurę? :o :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie , to była jeszcze zdjęcie z nocowania i wtedy po prostu jakoś 'bawiłyśmy się włosami " ;3

      Usuń
    2. Aha. Ale bardzo pasuje jej rakiet coś :3

      Usuń
  12. Nie wybieram się ale życzę miłego koncertu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie idę ;c
    Życzę udanego koncertu ;p
    I zapraszam do mnie : http://jasmin--diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie idę :/
    Ślicznie wyglądasz :)
    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny outfit :) Lana ma fajne piosenki, ale nie idę na koncert.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lana <3
    by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja byłam na koncercie JB i też było napisane , że zabronione jest wnoszenie aparatów. Wchodzę na hale a tam lustrzanki dziewczyny miały . Włożyły to kurtki i nie straż nie sprawdzała. Ja też miałam wziąść ale nie wzięłam. Straż sprawdzała tylko torebkę , więc weźcie kurtkę i tam włóżcie aparat ! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny outfit ♥
    Zazdrosze koncertuuu :P

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow zazdroszczę. Miłego koncertu.
    Śliczny outfit.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj , zazdroszcze koncertu .Mieszkam pod Wawa , ale za pozno sie skapnelam i wszystkie bilety byly juz wykupione :/ Bardzo fajny outfit *-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak strasznie Wam zazdroszczę :<. Kocham Lanę i zobaczenie jej na żywo było by jedną z najlepszych rzeczy.

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też we wtorek wybieram się na Lanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też chce na koncert Lany ! :C

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznotki! Dobrej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie :D
    zazdroszczę koncertu :)

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie denerwujcie mni nawet z tym koncertem! To było moje marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyszłaś na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznee Zdjęcia.!
    Ooo koncercie nie słyszałam a szkoda.!
    Weronika.!
    MhhyAha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Osobiście nie lubię Lany, ale życzę Wam świetnej zabawy :)
    zapraszam :*
    wikamilikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jejku jaka Ty słodka *.* fajny outfit ;)
    ja nie slucham Lany, ale nic nie mam do jej fanow itp.
    milego koncertu.

    http://dusiaa-blog.blogspot.com/
    +obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nie mogłam jechać, ale też ją bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zazdroszcze! piękny ootd :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszcze ;o
    ootd genialny bluzka extra :3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie z jakiego jestescie rocznika ? :D

      Usuń
  34. Śliczne jesteście ;)
    Uważam, że to ciekawy blog, więc obserwuję ;D

    klaudynablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Extra bluzka
    pozdrawiam ;*
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji
    www.olciia.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, ale wam zazdroszczę! Naprawdę chciałabym wybrać się na jej koncert? Dokąd się wybieracie, znaczy w jakiej miejscowości ma się odbyć koncert?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Koncert Lany Del Rey... fajne. Nie przepadam za tą artystką, ale koncert zawsze spoko. Czekam na fotki z koncertu. ;)

    Zapraszam:
    http://megan-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ale wam zazdroszcze ;c

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. you guys are too cute! :) have fun at the concert!
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  40. Super outfit! Masz świetny styl, ja na koncert raczej nie idę :)


    http://happyisad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. oo, zazdroszczę koncertu:)

    OdpowiedzUsuń