zdjęcia z koncertu Lany

heii wam !
Przepraszam, że tak rzadko dodaje posty, ale ten tydzień był po prostu masakryczny … miałam tyle nauki i różnych poprawek, że dostałam takiego małego kryzysu ;c Niestety, gimnazjum to już nie zabawa … Ale już niedługo wakacje !!! yey ! 

Dzisiaj mam dla was zdjęcia z koncertu Lany ! :) 

 

Muszę wam powiedzieć, że na koncercie było naprawdę super. Co prawda Lana dość krótko śpiewała, ale i tak było idealnie !  


Aaa ! Jak oglądam te zdjęcia to, aż mi się chce skakać ze szczęścia .. haha 

 
Lana miała śliczną sukienkę i wianek. Wyglądała naprawdę olśniewająco ♥  


hehe jaka mina :) 


 

ooo pamiętam to <3 

   
Tutaj Lana (przy piosence National anthem )trzymała za sobą flagę Polski. Powiedziała też, że jesteśmy wspaniali i nie zapomni tego wieczoru !
 

 

Podsumowując ,na koncercie było wspaniale i na pewno nie zapomnimy tego występu. Lana jest naprawdę wspaniała i myślę, że dała mi dużą motywację do śpiewania :)  

MAM DO WAS PROŚBĘ! NIE KOPIUJCIE ZDJĘĆ, PONIEWAŻ SĄ ONE NASZĄ WŁASNOŚCIĄ. 

A wy macie swojego idola ?   

~ blue 





Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

26 komentarzy:

  1. Też bym chciała być na takim koncercie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja idolką jest Lana.Na koncercie musiało być cudownie *o*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim idolem jest Justin Bieber!
    Niestety na koncercie nie mogłabym być ;c
    zazdrosczę spełnienia marzeń! :)

    Jeśli znajdziesz czas wpadnij
    jeśli spodoba ci się mój blog,możesz również zaobserwować,byłoby mi milo ;)
    http://nicol-nicolee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam.Była świetna,ale jeżeli chcesz więcej poczytać o koncercie na Litwie,to zapraszam do mnie ;)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że dobrze się bawiłaś na koncercie Lany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę koncertu :))
    Moimi idolami są One Direction <33

    OdpowiedzUsuń
  7. JUSTIN BIEBER <3333 I EWA FARNA :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :)
    A i moim idolem jest JB

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj. Chciałam Cię poinformować, że na moim blogu aktualnie odbywa się rozdanie. Do wygrania są bony i okulary od Firmoo. Zapraszam do udziału! (przepraszam za spam)

    http://blog-avalon.blogspot.com/2013/06/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Suer *-* Też bardzo lubię Lanę <3
    Moimi idolami są 1D <33

    Zapraszam do mnie :)
    http://jasmin--diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lana. <3333 Na następny jej koncert na pewno pojadę. :(

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Lanę! Szkoda, że nie mogłam być na jej koncercie, bardzo szkoda... :<

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie kojarzę jej ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozazdroscic !! ;) Jestem jej wilekim fanem , lecz nie bylO juz biletow :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wykonane zdjęcia! :)
    Hmm... moimi idolami jest np. Demi Lovato oraz raperzy z podziemia np. Krasza

    Zapraszam na świeżo założony blog o fotografii oraz własnym życiu:
    http://meganowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjecia :). Chciałabym ją zobaczyć na żywo :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest ! i zaśpiewała cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię Amy Lee, jest moim muzycznym autorytetem, zachwyca mnie również barwa Eweliny Lisowskiej i powalające wykonania Doroty Osińskiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale miała śliczną sukienkę! <3
    zazdroszczę Wam, że mogłyście ją zobaczyć :c
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie zapraszam do mnie :)
    http://uzaleznionaje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ojeej, ale wam zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Widzę, że dobrze się bawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię Lanę :) Ale moje serce pozostaje wierne One Direction <3

    Świetne zdjęcia :)

    http://i-am-yours-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń