crazy girls

heika ! ♥ 

Jak spędzacie swoje wakacje ? My wspaniale ♥ Gdy Blue przyjechała możemy po prostu spędzić każdą chwile razem :) I jest naprawdę wspaniale! Przed chwilą wróciłyśmy z huśtawek (było dużo śmiechu) . Dostałyśmy mega głupawki,ponieważ Blue miała na sobie takie śmieszne klapeczki haha nawet teraz się śmiejemy. 

Mamy w planach kąpiel w jeziorze i wyjście na rynek. Oczywiście wezmę aparat ! i będzie dużo zdjęć ,a o to kilka z dzisiejszego dnia. 





haha nie ma to jak nasze wygłupy . Nie komentujcie naszych min haha :) Zawsze razem dostajemy głupawki o byle co . Może to być nawet klapek,lampa,drzewo .



Jak byłyśmy młodsze to całe wieczory siedziałyśmy na huśtawkach i opowiadałyśmy sobie śmieszne historyjki haha. Wczoraj też opowiadałyśmy sobie teraz nasze dziwne sny ...



A tu my szalone haha <333 Po prostu kochamy razem przebywać ! Idziemy teraz odremontować trochę nasz domek na drzewie . Weźmiemy poduszki,laptopa i będziemy gadać,gadać i się śmiać jak to my . 

Tutaj mamy dla was małą sesję na huśtawkach : 








haha moja szopa na huśtawce xd Zawodowy fotograf Bluee . To widzimy się jutro . 

papa ♥

Mery&Blue 

A co dzisiaj robicie ? 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

55 komentarzy:

  1. Macie domek na drzewie? ;o Fajnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała mieć domek na drzewie ;)
    Ja też dostaję z przyjaciółkami głupawki o naprawdę byle co ;*

    asiunia-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie Wam zazdroszczę takiego wyjazdu z najlepszą przyjaciółką :(
    Chcę zobaczyć te klapki Blue! Hahaha :D

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ALe wy podobne!Obie jesteście bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne jesteście ♥
    obserwuję ^^
    swagfashiooon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też pojade na mazury *o*
    Zapraszam : everyoneissmiling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia szalone jesteście :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że umiecie się tak fajnie razem bawić! Zrób filmik pt "Moja szafa"
    Zapraszam do siebie,bardzo proszę o zaobserwowanie ♥ (Jesteście superr )


    http://sandrauomska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej! Też dostaję często z przyjaciółmi głupawki ^^

    Miło by mi było gdybyście zajrzały na mój blog :)
    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jesteście ładne i podobne :)
    zapraszam do siebie : www.pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie wy piękne *.*
    Zapraszam do siebie:
    http://happy-optimist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznotki *-*

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha uwielbiam jak piszecie posty razem. Ja wczoraj wrocilam z Egiptu, wlasnie dzis wieczorem bedzie o tym post : )

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe ma to jak głupawka!<3 świetne zdjęcia, no i najlepsza Lola!

      http://pola-dreams.blogspot.com/

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby dwie strasznie ładne jesteście! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Od zawsze marzyłam o domku na drzewie , aww <3 Bardzo pozytywne zdjęcia , widać , że dobrze się bawicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne masz te włosy, gdzie tam szopa :D
    Zaproście mnie kiedyś tam na ten domek :3
    mienta33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądacie! :) widać że bardzo dobrze sie czujecie w swoim towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale wy jesteście śliczne :)) ♥
    ja dziś spałam do 13 hahahaha i teraz nic nie robię :)

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie jesteście śliczne. : *

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć dziewczyny. Otagowałam was w tagu Moja przygoda z blogowaniem. Więcej informacji u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też mam taką kuzynkę/przyjaciółkę. Nie mogę się doczekać aż się znowu zobaczymy ^^

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteście prześliczne ! :3 <3
    Głupawka .. skąd ja to znam ? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mery, pasuje Ci prosty przedziałek ;*

    juliejuulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia :)
    Ja natomiast spałam z kuzynkami w namiocie <3
    hahaha i oglądałyśmy horror :)

    olccia-olcia.blogmspot.co

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie śliczne jesteście :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia :) Widać, że macie masę pozytywnej energii :)

    ^Ja dzisiaj kosiłam trawę i grabiłam, a później chillout^

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ładne jesteście *.*
    Świetne zdjęcia :)
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hah bardzo dobrze wiem co to znaczy glupawka o byle co z przyjaciolka :D
    Sliczne zdjecia, jestescie mega ładne *.*
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ale jesteście śliczne!

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę Wam świetnej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kochany pies! Przede mną dopiero jakieś bardziej ciekawe momenty tegorocznych wakacji :D Bawcie się dalej tak dobrze ;)
    35dni.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestescie takie sliczne, jak wy to robicie?!
    I hej, widze, ze chyba sponsoruje was firma sheinside bo macie baner? ;*** jesli tak to gratuluje <33

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale wy jesteście podobne... i śliczne! Zazdroszczę, że jesteście kuzynkami i jesteście w tym samym wieku. Moje kuzynostwo jest już dorosłe, a ja jedna mam 13 lat :C

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne jak zawsze :) Wyglądacie jak siostry !

    bocia-bociaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i pierwsze zdjęcie proszę na profilowe :*

      Usuń
  39. Nie mogę w to uwierzyć , że jesteście ode mnie ok.20km !
    Chcę was spotkać !!!
    trusiolog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny blog :))


    https://konkursfotograficzny.sslpro.pl/photos/show/pid/39659 jeśli możesz oceń zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne Wy♥

    ~allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Widać że czas spędzacie niesamowicie!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie :)

    PILNIE POSZUKUJĘ DOMU DLA CZTERECH CZWORONOGÓW! Wejdź na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o637-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pilnie.html i sprawdź! Jeżeli możesz zaadoptować – wejdź. Jeżeli możesz dać psu tylko dom tymczasowy – wejdź. Jeżeli nie możesz zaadoptować – też wejdź! Ponieważ i tak musisz pomóc! BARDZO PILNA SPRAWA, POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale wy jesteście śliczne.! ^^
    Pozytywne zdjęcia :)
    MhhyAha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. masz wspanialego bloga, ladne jestes, oczywiscie obserwuje, bo nie da sie inaczej przy taj fajnymblo9gu :) i byloby mi milo gdybys zechciala sie zrewanzowac :)zapraszam:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Kocham waszego bloga !!! ♥♥♥ obserwuję i liczę na to samo
    Lia xxx

    OdpowiedzUsuń
  47. Sliczne zdjecia ! Ale pierwsze najbardziej mi sie podoba ;33

    OdpowiedzUsuń
  48. Interesujący post. Zapraszam serdecznie na mojego bloga. :)
    keeploveandfeel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń