dowody przyjaźni ♥

heii ! 
W związku z tym, że nic dzisiaj ciekawego się nie działo mamy dla was taki mały post tematyczny, w którym napiszemy trochę o naszych dowodach przyjaźni ♥  

Czyli kilka naszych śmiesznych rzeczy,które tylko przyjaciółki ze sobą robią . 

_♥ Mamy ze sobą wspólny język.Tylko my możemy się ze sobą dogadać 

_♥ Śmiejemy się takich rzeczy,które dla innych ludzi mogą wydawać się normalne.

_♥ Nadajemy razem tajne określenia innym ludziom typu : Buda,Pasoń,a nikt nie wie o co chodzi .




_♥ Uwielbiamy spędzać ze sobą czas. 


_♥ Mamy dużo wspólnych zainteresowań np. granie na gitarze, granie w Simsy haha 



_♥ Czasami razem dostajemy godzinnej głupawki 




_♥ Czasami mówimy sobie,że jest nam siebie na wzajem 'żal' heh ( oczywiście w żartobliwy sposób ) 

_♥ Nie wstydzimy się w ogóle przed sobą 


_♥ Tylko my we dwie z całej naszej rodzinki kochamy lody miętowe 




_♥ Zawsze gdy do siebie przychodzimy musimy sobie pokazać co mamy w kosmetyczce. Czyli jakie kosmetyki,produkty.



_♥ Nigdy nie jest nam siebie dosyć 





_♥ Mówimy sobie najskrytsze sekrety 



_♥ Mamy podobny gust 



Mamy nadzieję,że Wam się spodobało :) 



A wy jakie macie dowody przyjaźni?






Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

39 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takiej przyjaźni ! :) Nie ma nic wspanialszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dowody przyjaźni,ja mam podobnie :>

    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wam takiej przyjaźni ♥
    bardzo fajne dowody ;)
    zapraszam http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zależy z którą z moich najlepszych przyjaciółek ( a mam 3 ) np z Martą znamy się od 11 lat, mamy wspólne tematy i ogólnie się dogadujemy, z Paulą bardzo podobne poczucie humoru a z Pati podobne zainteresowania a mojego najlepszego przyjaciela chłopaka ( Oktawiana ) to po prostu się bardzo lubimy <3 :)

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. też kocham lody miętowe <3 Ja mam tak, ze z moją przyjaciółką kocham się wygłupiać, wymyślać głupie nazwy wszystkiemu co zobaczymy na drodze, nawet kalafiorowi czy butom xD

    niikablog.blogspot.com

    ps.: czekam na odpowiedź na e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest podobnie :))) A w ogóle to jesteście ślicznie!





    http://dusia-dusiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale wy sliczne jestescie *.*
    fajny post u mnie bardzo podobnie :P
    tez kocham lody mietowe <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądry post ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tak, że w domu mojej przyjaciółki czuję się jak u siebie, a ona u mnie i mamy wspólnych idoli :D

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobne :D

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna przyjaźń :*
    ...........................................................................................

    zapraszam
    czarnybialyszary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy ten post ;* Simsy :D

    ~allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwe z Was przyjaciółki :)
    Ja też mam takie wymyślne ksywki dla ludzi, żeby się nie kapneli jak gadam o nich z koleżnakmi :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog. (:

    Obserwujemy? Zapraszam.
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny i ciekawy post, widac ze jestescie prawdziwymi przyjaciolkami :) ♥

    Zapraszam - malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post ♥
    happy-optimist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam podobnie z moją przyjaciółką :) Widać że jesteście prawdziwymi przyjaciółkami ♥

    Zapraszam do mnie : http://smarti-smaarti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog :)


    proszę jeśli możesz oddaj głos na pieska https://konkursfotograficzny.sslpro.pl/photos/show/pid/39659

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, ze tak dobrze sie dogadujecie : )
    Ja takze mam 2 takie najlepsze przyjaciolki z jedna znam sie od urodzenia, a z druga od 1 klasy : * I takze mamy mega dobry kontakt, lubimy ( prawie ) wszystkie te same rzeczy po prostu jestesmy jak " siostry "
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham waszego bloga ♥♥ ja mam z kolei 2 najlepsze przyjaciólki i 2 najlepszych przyjacioł którycha bardzo kocham ♥♥
    Lia xxx zapraszam do mnie http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę powiedzieć że jesteście na prawdę cudownymi przyjaciółkami/kuzynkami. Ja nie mam takiej bratniej duszy której mogę wszystko powiedzieć, wyżalić, się, śmiać się razem z nią, ale od miesiąca przyjaźnię się z Anią która niestety musi do mnie przyjeżdzać, ale mamy wiele wspólnych tematów, więc wszystko na dobrej drodze ;)

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 3 najlepsze xdd Fajnie że mimo że jesteście rodziną się ze sobą przyjaźnicie! :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. tez mam przyjaciółkę, kocham ją :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post, Msm podobne dowody przyjaźni z 2przyjaciolkami;)
    Toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje zostałaś nominowana do Libster Blog Awards

    simplejunni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham moją przyjaciółkę, bo wytrwa ze mną nawet wtedy, gdy narzekam na moich braciszków. Jeszcze nikt prócz niej nie wytrwał :D . To dla mnie największy dowód <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nominowałam was do nagrody Liebster Blogger Award :) Więcej szczegółów na moim blogu ;)
    Boski blog <3 Obserwujemy?

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne jesteście :)

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com + zaobserwuj jeśli się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. My z moją przyjaciółką podobnie ! I lody miętowe wymiatają ! :D Zapraszam do siebie : http://letyourdremscometrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wasza przyjaźń jest cudowna! Zazdroszczę wam bo nie mam takiej najbliższej przyjaciółki i naprawdę jesteście mądre kreatywne piękne szczupłe i genialne !
    A miętowe lody uwielbiam a zwłaszcza te z czekoladowymi kawałkami <3
    Pozdrawiam was cieplutko!
    www.susanbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie razem wyglądacie widać że się bardzo kochacie :) <333 pozdrawiam Aneta

    http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteście bardzo ładne!

    http://verysecretlypage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeju ja tez gram w simsy :D
    Fajny post :)
    Sliczne jestescie <3

    OdpowiedzUsuń