I ♥ Mazury !

heeei 

Dzisiejszy dzień zapowiada się znakomicie. Pogoda coraz lepsza (wczoraj padał deszcz) i jedziemy dzisiaj do Szczytna (miasto na Mazurach) Pójdziemy na jakiś dobry obiad lub na pizze ! :) 
Bardzo Wam dziękuję, że klikacie w ten link (sheinside). Jak już mówiłam, razem z Blue wybierzemy kilka linków do blogów i w każdym poście po kilka polecimy .

A dzisiaj mam dla Was miks zdjęć z Mazur ! 




Kocham te widoki ! łąki,pola,konie... Na Mazurach można w 100% wypocząć ! Kocham tam jeździć. Wiecie może gdzie jest Pasym?


Prawdziwe mazurskie widoki ! ♥ Piękne konie .


Już nie mogę się doczekać kiedy Blue przyjedzie na działkę ! :) Będziemy się świetnie bawić haha . Dwa lata temu wybudowałyśmy taki domek na drzewie ! A już się nie mogę doczekać gdy będziemy siedzieć z Blue i robić bransoletki z muliny i słuchać muzyki .



Właśnie do zdjęcie zrobiłam w domku na drzewie. Aparat położyłam na 'piętrze'. 

A za mną widać naszą działkę, jest ona bardziej położona w lesie. Może dodam kilka zdjęć jeziora ? :) 


Klikajcie w link - SHEINSIDE Obiecuję,że polecę WSZYStKIE blogi,które nacisną w link :) 

Jak spędzacie wakacje? Jeździcie na Mazury ? 








Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

83 komentarze:

  1. Ja jadę nad morze -Bałtyk <3

    mikimyszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! ;D Ja nigdy nie byłam na Mazurach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Oczywiście kliknęłam w link :) O co z nim chodzi? C:

      Usuń
  3. Mam przyjemność mieszkać na Mazurach :D ♥

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam ładnie, mam nadzieję że kiedyś pojadę nad Mazury

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wypoczunku :)
    Kliknełam w link

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chętnie się tam wybrała :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kliknęłam w link ; p
    Avilandpolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, obyś dobrze się tam bawiła : ) Link kliknięty ^^

    naomidream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jeżdżę na Mazury każdego roku i jest zawsze bardzo fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia! Ps. kliknęłam z link :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia! ;33 Gdzie kupiłaś tą bluzkę?
    kliknęłam w link.

    thelivcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia ,cudowne konie :)Hehe,kiedyś też chciałam zrobić domek na drzewie,niestety nie udało mi się :/ Ale za to dostałam taki domek ,gdzie zawsze się chowałam na działce,czasem go nawet przenosiłam,ale był ubaw.Korzystaj z wakacji najlepiej jak możesz,ja siedzę w domu i się nudzę ale nie długo jadę nad morze.
    Kliknęłam w link.

    worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia , zawsze chciałam pojechać nad mazur . Zazdroszczę :C <3
    Miłej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że mija tobiie fajnie czas. Jakie śliczne widoki, no i konie<3No i czekam na posty Blue:)
    Kliknęłam kilka razy ^^

    pola-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia ;D
    Nie muszę jechać na Mazury, bo mieszkam na Mazurach :D
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wakacje spędzam w tym roku w domu, byłam już za granicą a za tydzień jadę do Polski <3

    a zdjęcia śliczne ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  18. O co chodzi z tym linkiem ? oczywiście kliknełam :)
    Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem jeżdżę <3 Baaaardzo kocham Mazury :] Chciałbym tam zamieszkać! Nie mam na szczęście tak daleko, bo z Podlasia jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ci ładnie wyszły oczy na tym Twoim pierwszym zdjęciu . :D

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanej zabawy :) Kliknęłam w link.



    Zapraszam do mnie: enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłosiłam Was do konkursu Liebster Blog Award *_*

    szczegóły tutaj --> http://asiunia-beyourself.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz świetny wygląd bloga ;* Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację, napisz u mnie ;D XOXO Malwina ♥♥♥

    http://la-petite-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mazury są piękne.
    Kliknęłam w link+Obserwujemy :*

    andzia-andziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam w zeszłym roku tam, jeszcze nie wiem czy wybieram się w tym, ale świetnie wspominam to miejsce! :)
    Kliknęłam w link :) Obserwuję i czy mogłabym liczyć na to samo z Waszej strony? Niedawno odkryłam tego bloga, a naprawdę jest cudowny! <3

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  26. nie lubię zbytnio jeździć na mazury :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia <3
    Ja byłam na koloni w Łebie ;p

    Zapraszam :
    http://jasmin--diary.blogspot.com/
    __________________________________________
    I kliknęłam w link ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie na tych Mazurach <33
    Mam pytanie gdzie kupiłaś tą malinową bluzę którą masz na zdjęciu w nagłówku ??
    Proszę odpowiedz <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w House kilka miesięcy temu♥ :)

      Usuń
  30. Ja byłam w Augustowie. < 333 A 20 lipca jade nad morze ;) Świetny blog. ;) Obserwuję + liczę na to samo ;D http://adunia-aduuunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne zdjęcia :*

    juliejuulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mazury = szanty. Uwielbiam spiewac albo jak kto woli wyc szanty z przyjaciolkami. Czesto jezdze na Mazury i musze przyznac ze jest tam naprawde cudownie. Teraz pisze ten komentarz z Austrii gdzie mam chwilowy dostep do internetu. Tutaj takze sa przepiekne widoki i kazdemu polecam. Co do zdjec : trafilas w moj gust, czyli konie i pola. Uwielbiam konie, a wedlug mnie najlepsze zdjecia to zdjecia pol :) Naprawde same zrobilyscie domek na drzewie? No to niezle. Kliknelam w link, mozw to wam jakos pomoze. Nie musicie udostepniac linku do mojego bloga :)



    Jesli byscie mialy czas to zapraszam : ninapyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham Mazury <3
    kliknęłam w link :D
    http://ma-passionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nigdy nie byłam na mazurach ale może się wybiorę :D
    Kliknełam na link pozraz 3 chyba <3
    http://olccia-olcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kliknęłam w link :) Uwielbiam mazury :)

    bocia-bociaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kliknęłam w link :) Też jestem na mazurach :)
    Piękne zdjęcia !!!

    http://my-little-worldz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie tam :)

    obseruję ♥
    swagfashiooon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Kliknęłam *_*

    asiunia-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie tam <3 Z pewnością kojarze Pasym na 100% obilo mi sie o uszy. Moze i nawet tam byłam...? Śliczne zdjęcia i koniki! Kocham je są takie majestatyczne i tak uspokajają. Aha - kliknelam w link jakieś 5 razy mam nadzieje, ze to jakos pomoże ;) Miłego wypoczywania!

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne widoki i boskie zdjęcia.
    Kliknęłam w link ^^


    neopoltiandreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia,zazdroszczę ;>


    Zaobserwujesz?To podziękuje!
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog :)



    http://veeksler.blogspot.com/ zapraszam do komentowania i obserwowania odwdzięczę się tym samym :>

    OdpowiedzUsuń
  43. Za świetnego bloga zostałyście nominowane do Versatile Blogger Award :3 Szczegóły u mnie http://deliceee.blogspot.com/2013/07/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy nie byłam na Mazurach :c
    Miłej zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam Mazury! Tam jest tak magicznie, inaczej niż u mnie pod Warszawą ... :)
    Bardzo ładne zdjęcia.
    P.S. - Kliknęłam w linka. Sheinside ma pełno świetnych ciuchów! :D

    http://elliemaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Kliknęłam ;l)

    by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nigdy tam nie byłam, ale wszystko przede mną ;3
    Piękne widoki tam *o*
    mienta33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne zdejcia,zazdroszcze.


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zostałyście nominowane do Liebster blog! :) Szczegóły na moim blogu -->
    http://the-angel-wings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie byłam na mazurach ale chętnie bym je odwiedziła :)

    KILKNĘŁAM WCZORAJ I DZIŚ W TEN LINK

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. jezu, jaka ty śliczna <3
    Bardzo ładne zdjęcia , kliknęłam w link ;)
    zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo chciałabym kiedyś pojechać na Mazury :)
    kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Też bardzo chciałabym wyjechać na Mazury. Lubię taki klimat. Pola, łąki, kwiaty, konie, lasy i świeże powietrze. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję tam pojechać. Domek na drzewie zawsze był moim marzeniem. Chciałabym kiedyś je zrealizować.. ♥
    Oczywiście dzisiaj tak jak i wczoraj i przedwczoraj kliknęłam w link ponad 60 razy. Jeszcze nie wiem do końca o co chodzi, ale chcę Wam pomóc. Fajnie byłoby jakbyście podzieliły się z nami o co chodzi z akcją z SHEINSIDE, ale oczywiście jeśli nie chcecie, to nie jest to konieczne.! :)
    Pozdrawiam!

    claudiaaa-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeszcze mam pytanie do Cb Marysiu. Jak dawno kupiłaś tą bluzkę z H&M-u, widoczną na Twoich dzisiejszych zdjęciach? Bardzo, bardzo mi się podoba i chciałabym ją kupić, ale nie znalazłam jej na stronie internetowej H&M-u..
      Buziaki! ^^

      Usuń
  54. Jakie śliczne zdjęcia <3 . Ja mieszkam w Olsztynie , więc jak nigdzie daleko nie wyjeżdżam to jestem codziennie na Mazurach xD <3 .
    A ta koszulka jest śliczna <3 .
    Kliknęłam kilka razy ten link ^^ :D .

    Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://mylifemybigworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Nominuję Cię do Liebster Blog Award, więcej dowiesz się na moim blogu :] -> http://mysweetlifexd.blogspot.com

    P.S. kliknęłam w link ;]

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam jeździ na Mazury do mojej babci, ale niestety w ogóle nie kojarzę Pasymia. Piękne 2 zdjęcie! Chciałabym mieć taki domek na drzewie.
    Piękny jest teraz design. Kliknęłam w link :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie tam jest! Ładne zdjęcia <33
    Ja mieszkam na drugim końcu polski ;p Więc mam daleko na mazury i pewno nie mojade na razie XD

    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Chciała bym tam pojechać! :)
    Prosze odpowiedz jaki model aparatu masz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeszcze nigdy nie byłam na mazurach, ale chętnie bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Mazury piękne miejsce <3
    Sliczne zdjęcia!
    +Kliknęłam w link ;*

    whaatever-whatever.blogspot.com zapraszam do komentowania! ; )

    OdpowiedzUsuń
  61. Zazdroszczę wyjazdu na mazury <3 jeszcze nigdy tam nie byłam :P
    Śliczne zdjęcia! :3
    ~kliknęłam w link :DD

    http://patrycja-patrycjaa.blogspot.com/ zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kliknęłam ;) Zostałaś nominowana ;) http://adunia-aduuunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Klikałam :)Ja chociaż mam blisko to nie byłam ;D Zostałyście nominowane do L.B.A.
    www.world-by-inka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. ja jestem teraz na Mazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  65. weszłam w link - może zaobserwujesz? :))

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Jej, też bym chciała pojechać na Mazury <3 Uwielbiam takie klimaty.

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Kliknęłam kilka razy ;3
    A ja jadę chyba w tym roku na Mazury <3

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  68. Kliknęłam na link. :3
    Świetne zdjęcia.
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. ślicznie wyglądasz :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Kliknęłam w link. Mam nadzieję,że pomogłam :) Zapraszam do nas?

    OdpowiedzUsuń
  72. kliknelam :)
    klikniez tez u mnie? klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja mieszkam na mazurach w Giżycku....♥

    OdpowiedzUsuń
  74. również kliknęłam w link. :)

    sosna-sosna.blogspot.com Zapraszaaam. ;33

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja również kliknęłam pare razy w link ;)
    Obserwujemy ? Ja już, odpowiedzcie u mnie na blogu.
    Kocham waszego bloga ♥

    http://smarti-smaarti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. fajne konie :-) bo moje Rubin i Elka. pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń