i'm back !

hei wam ! 

Nareszcie jestem w domu po dziesięciu dniach :) Po męczących treningach na obozie już wróciłam. Jakieś kilka godzin temu przyjechałam z obozu,a później z mamą pojechałyśmy do centrum handlowego na sushi. Kupiłam też jedną koszulkę. 

Nie chcę mi się opowiadać ze szczegółami jak było na obozie,ale powiem,że było super ! Mieliśmy zajęcia taneczne,śpiew i aktorstwo oraz kręcenie teledysków. ♥ 



koszulka house. 



 Zdjęcia robiłam dosłownie 5 min temu :). Dzisiaj spiełam włosy w kucyka i obwiązałam bandamką , myślę,że to fajna fryzura na lato.

I tu mała niespodzianka : 



papa ;**

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

41 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog ;D i post też
    huhu pierwsza :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ze wrocilas *-* !
    Ladne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo zajęcia taneczne <3
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie wrocilas :3 uwielbiam was :*

    OdpowiedzUsuń
  5. yay w końcu jesteś <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  6. W koncu wróciłaś ! : D .
    Fajna bluzka :)

    http://deelikatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu !!! :)
    Już się za tb stęskniłam :*
    Fajna fryzurka :)
    na jakim obozie byłaś ???
    zapraszam, obserwujemy?

    http://nicole-nicoleea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że jesteś tęskniłam ! ! <3333 Fajnie,że obóz Ci się udał. Też bym chciała na taki pojechać :) . Bardzo fajna koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęskniłam za tobą <3333 Ja też bym chciała tam pojechać *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super filmik ! :) Bandanka super <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. o czyli wyjazd udany!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wyjazd... taniec i kręcenie teledysków <3
    Czekam na kolejny post.

    Zapraszam:
    http://meganowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś śliczna :)
    zapraszam do mnie: http://fanfiction-justinbieber-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Smoothie !
    Wreszcie wróciłaś , tęskniłam za tobą !
    http://trusiolog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne fotki :) Ładna bluzka ;)

    abnormal-susie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mery wróciła i od razu mam uśmiech na twarzy! Tęskniłam, i cieszę się z tego że ci się podobało. Bardzo ładnie ci w takim kucyku.


    Zapraszam na post dodany chwilkę temu:

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham twoje smoothie! jest przepyszne,:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny ten oboz ! :D i ładnie Ci w kucyku Mery

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejciu, jakie śliczne zdjęcia i wygląd bloga *_____*

    ten-jedyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A jaki teledysk nakręciałaś na obozie? Pokaż koniecznie? Gdzie są takie obozy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie ,że wróciłaś:)
    Super filmik <33
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj! Zostałas nominowana do libster blog awadars
    http://moje-zycie-olka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia! Bardzo fajnie,że udał Ci się obóz :). Też bym chciała na taki jechać :(.
    Bardzo podoba mi się Twoja koszulka ! i pokój też masz śliczny :33

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że obóz się udał :)
    Świetnie wyglądasz i bardzo fajna bluzka :D

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajny obóz: zajęcia taneczne,śpiew i aktorstwo oraz kręcenie teledysków :DD też na taki chcę *-*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna koszulka :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Podasz link do strony organizującej ten obóz ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Różowa Pantera *.*


    Zapraszam do siebie : )
    ronni-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. to cieszę się, że obóz się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jaka ty jesteś śliczna ! *.*
    Fajne że już jesteś . A co się stało że Blue nie piszę postów ? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjechala na wakacje, tak pisała

      Usuń
    2. A kiedy będzie ?

      Usuń
  31. Fajnie, że obóz Ci się udał . :)
    Świetny blog, będę wpadała częściej . :*
    weerooniikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam zielonego pojęcia, co to jest kstylitol :<
    Wygląda apetycznie i chyba sobie taki zrobię :) Super, że już wróciłaś!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. W jakim programie obrabiasz filmy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to ja kręciłam haha :) ale jeżeli już to imovie na mac

      Usuń
  34. Super film ^^
    Śliczna jesteś, bluzka cudna *.*
    Teledyski <333

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń