Lana del rey - summertime sadness - teledysk !!

heiio !
Więc dzisiaj mam dla was teledysk do piosenki 'Sumertime sadness' .Został on wreszcie zmontowany , dlatego pomyślałam, że podzielę się z wami tą informacją :)  




ps : przepraszam , że  post taki krótki , ale właśnie się pakuję , bo jutro wyjeżdżam na Mazury do Mery !!! 

~ blue 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

52 komentarze:

  1. Fajny ;( Swietnie zaspiewana piosenka szkoda ze obraz czesto jest zromyty ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Teledysk jest swietny <3 a piosenka rownie swietnie zaspiewana :)

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Nie dość że ty masz cudowny głos to jeszcze teledysk jest super. Idealnie zmontowany ;)


    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny teledysk! I twój głos jest przepiękny! ♥
    Zapraszam do bloga: newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wyjazdu życzę

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie zaśpiewane i fajnie zmontowany teledysk, zamglone momenty dodają nastroju do całego teledysku! świetnie to jest wykonane <33

    juliejuulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu jak pięknie <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie <3 Miłego wyjazdu życzę :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie śpiewasz i teledysk też bardzo ładny :) Udanego wyjazdu!

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie śpiewasz!
    Genialny teledysk!
    Może zostaniesz piosenkarką w przyszłości? ;D

    daaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ganialnie śpiewasz!!!! A teledysk jak profesjonaln *o*
    JAK NAJSZYBCIEJ DO MAM TALENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow !!! Nieźle
    Bardzo ładnie śpiewasz :)

    http://olccia-olcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz talent :)
    ---- > http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie <3 !! Moglabym wiedziec w jakim programie obrabiasz video ? I czy jest on darmowy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie zmontowane i zaśpiewane! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny głos <3
    Jednak za najlepszy moment w "teledysku" uważam ten, w którym biegniesz i się śmiejesz. To takie... amerykańskie trochę :>
    bukaziom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże głos anioła! To jest twój głos? Ja nie mogę, masz na prawdę wspaniały głos. Dziewczyno idź do mam talent! Na prawdę masz spore szansy! Po prostu wow...

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie śpiewasz! Mam nadzieję, że wykorzystasz w przyszłości swój głos na 100 % :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jezu jezu przecież to jest świetne! Nie dość że niesamowity głos to najlepszy "teledysk" Uwielbiam moment- 1:16 <333 NAJLEPSZA ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. MATKO *O*
    Dziewczyno zrobisz kiedyś wielką karierę, a ja będę mówić dzieciom, że czytałam waszego bloga i obejżałam twój pierwszy teledysk zanim byłaś sławna *.*
    TYLKO NIE ZMARNUJ TEGO GŁOSU!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie śpiewasz! A teledysk jest cudowny *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. O wow co za głos jestem pod wrażenie aż mnie zatkało a clip super swietne ujęcia widać tam rękę zawodowca :) chyba same tego nie nagrałyście ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem jest świetny ! a najbardziej podobają mi się te momenty, w których jesteś taka uśmiechnięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietny teledysk fajne sa te rozmycia piekny usmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam już tę piosenkę w Twoim wykonaniu. Masz piękny, czysty, dojrzały głos, czuję, że kiedyś będziemy Cię widywać na estradach : ) A co do teledysku - najlepsze momenty kiedy biegniesz roześmiana po torach i łące :)

    Skom?http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. jej świetny jest.Fajne jest to jak z gitarą biegniesz.

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny teledysk , najlepszy moment , kiedy biegniesz roześmiana po jakiejś łące *-* Masz ładny głos , chociaż w ogóle nie słychać w nim emocji.Tak jakbyś tylko odśpiewała tekst . No , ale to tylko moje odczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LIEBSTER BLOG AWARD!!! Więcjej informacji tutaj --> http://love---laugh---live.blogspot.com/2013/07/liebster-award-po-raz-3.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Masz ogromny talent. Teledysk świetnie zmontowany,choć często rozmazany :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kto ci robil ten teledysk. ? Bede wdzieczna jak mi odpowiesz w e-mailu natiwiktori@o2.pl

    ALE TELEDYSK SWIETNY! !!!!!!!!

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku *.*
    Świetny teledysk i do tego twój przepiękny głos !
    Jesteś wielka (i do tego śliczna ) !♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Geeeeeeeenilany *.*
    Oglądałam go już z 20 razy! Cuuudowny jest! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny teledysk *_*

    Śliczny głos ;)

    asiunia-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeju, cudo *o*
    Głos teledysk - prześlicznie ;3
    On był kręcony w zimę? Kto go kręcił? c;

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Jej, ale ślicznie śpiewasz *-*
    Teledysk super nakręcony i wgl. hehe
    zapraszam do mnie - wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Swietny teledysk i pieknie spiewasz-zazdroszcze, bo ja wyje jak "kojot" :D
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny teledysk :)
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeeejku, śliczny głos *-* zazdroszczę talentu ^^ a co do teledysku to wygląda jak profesjonalny :o :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialnie wam wyszedł! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny teledysk. ♥
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny teledysk i bardzo ładnie śpiewasz. ;D

    sosna-sosna.blogspot.com Zapaszaam1 <3

    OdpowiedzUsuń
  42. No no gratuluję ! BLUE idź na casting, zobaczysz będziesz w przyszłości bardzo znana życzę ci tego ;D rozwijaj swoją pasię bo masz ogromny talent !!! Www.susanbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Niesamowite! Zapraszam serdecznie na mojego bloga. :)
    keeploveandfeel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesu! Śpiewasz jak anioł. Nie zmarnuj tego. Pozdrawiam (ps: popłakałam się:'(

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteś świetna! Masz super głos i w ogóle WOW!! Zapraszam do mnie dziewczyny! blogmalolaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. zapraszam do obserwowania tego bloga -----------> http://pleasestopbaby.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  47. ludzie to nie ona spiewa

    OdpowiedzUsuń
  48. Blue, super teledysk masz ogroooomny talent. Chętnie zobaczę ciebie w programie muzycznym :) Szkoda, że nie mogę wyświetlić teledysku na telefonie, ale oglądałam na laptopie. Zapraszam: vanillia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń