moja codzienna pielęgnacja twarzy

heioo 

Myślę,że byłoby fajnie,gdybyśmy mieszały nieco tematykę bloga. Nie wiem czy kogoś ciekawi za bardzo mój czy dzień Blue..,więc pomyślałam,że posty mogą być przeróżne ! Dzisiaj wymyśliłam bardziej taki post tematyczny. Chciałabym żeby na naszym nie zabrakło postów o  naszym życiu,ale też coś o kosmetykach czasami jakieś outfity. Czyli blog bardziej lifestyle'owy :)

Wszystkie pomysły na posty z Blue zapisujemy na telefonie i każdego dnia wymyślamy coś innego !  

A więc dzisiaj przedstawię Wam kilka kosmetyków,które używam rano do pielęgnacji twarzy. 




To nie jest tak,że tylko tych kosmetyków używam zawsze. Z czasem to się zmienia :) Raz ten krem raz ten tonik i tak na zmianę,ale to są takie kosmetyki,które używam teraz- w lato 

1. Używam pianki z Nivea jest ona do cery suchej i wrażliwej . Stosowałam ją wieczorem,ale teraz postanowiłam,że będę jej używała rano.
*Nakładam małą ilość na ręce i rozprowadzam po twarzy,a następnie spłukuję.


2. Nie wiem co to dokładnie jest xd haha,ale napisane jest ,że to płyn micelarny,który nawilża twarz i oczyszcza. Bardzo go lubię,gdyż po nałożeniu czujesz,że twoja twarz jest odświeżona. 
*Moczę delikatnie wacik i równomiernie przemywam twarz.


3. Na moje czoło i inne miejsca w których mam pryszcze nakładam zwykły tonik z under 20
* Tak samo- Wlewam małą ilość na wacik i przemywam wyznaczone miejsca.




4. Po przemywaniu używam lekkiego kremy nawilżającego także z under 20,ponieważ są one dla młodej cery,a moja cera nie wymaga jakiegoś kremu na zmarszczki haha.
* Rozsmarowuję krem na mojej całej twarzy przy użyciu palców.


5.Ten produkt jest bardziej do makijażu,chociaż nie kryje za dobrze to i tak używam go czasem w domu , na wypadek gdyby ktoś przyszedł. Używam kremu nawilżającego z lekkim podkładem i żeby było już całkowicie lekko, nie używam pudru .
*Nakładam ten produkt normalnie jak jakiś podkład tyle,że w cienkich warstwach .


6.Dobrze Wam znany- Carmex. Używam go,aby nawilżyć moje usta.
*Jedyne co robię to smaruję nim usta .

Mam nadzieję,że taki trochę inny post Wam się spodobał ! 

Jakich produktów Wy używacie ?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

33 komentarze:

  1. Muszę spróbować tej pianki z Nivea. Osobiście nie lubię produktów firmy Under Twenty.

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio zaczęłam używać bardziej delikatnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy, np. z ziaji : ) Muszę stwierdzić że te o wiele lepiej mi służą.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !^^

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chyba skuszę się na tego Carmexa :)
    PS. Jaki aparat ? :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Macie racje z tym mieszaniem postów :D
    Róbcie to,świetny post :)

    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubie produkty z firmy UNDER TWENTY . :) .

    http://deelikatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra jest ta pianka z Nivea? :) Myślę nad jej kupnem :) Ile kosztuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka jest bardzo fajna :) nie podrażnia cery i jest delikatna . Kosztuje ok. 15 zl

      Usuń
  7. płyn micelarny służy do zmywania makijażu ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, żeby mieszać tematykę.
    Ja używam tylko toniku i pomadki.
    Bardzo miło mi się czytało tego posta. ♥
    Zapraszam do mnie, nowy post.
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha nie wiem do czego to jest :3
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też używam kosmetyki marki under twenty , świetne są :D
    Jaka ty jesteś śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam TYLKO Under Twenty. :)
    Zastanawiam się nad kupnem tej pianki, ile ok. ona kosztuje?

    Wpadajcie do mnie czasami, mam tylko 18 obserwatorów, z czego wchodzi jakieś 5-6 osób na miesiąc. :'(
    http://wikamilikalife.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Carmex może sobie kupie
    http://karolinablonska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba kupie sobie Carmex :) Śliczna<3

    ~allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta mała recenzja ! Też sobie chyba kupię Carmex. I mieszajcie tematykę :) owszem kocham czytać Wasze posty o codzienności ,ale jakieś fajne recenzje i outfity nie zaszkodzą :D hehe :3 <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  15. a gdzie można kupić te różowową piankę? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam produkty z under 20 ! :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mieszajcie mieszajcie ! ^^ Chociaż lubię posty o waszym życiu :) bardzo fajny post ! <3333 Kocham Was czytać ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog <3 Jesteście najlepsze
    Obserwujemy? ja już i liczę na rev ;*
    + http://uuunic000rn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Macie świetnego bloga ! Też używam toniku i kremu z under twenty ♥

    Zapraszam do mnie , dopiero dziś zaczęłam ;)
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię tego typu posty. A płyn micelarny służy do demakijażu, ale najwyraźniej odkryłaś jego inne zastosowanie :D

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Maryś kiedy obiecany filmik dla mnie :3 ♥
    O.B. 6a

    OdpowiedzUsuń
  22. ja używam tych produktów z under 20.
    Wasze posty sa ciekawe i to bardzo.


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super Blog. Uwielbiam jego wygląd i to jak piszesz. Cieszę się że mogę poznać nowe osoby poprzez blogspot. :) Zapraszam do siebie revevelyn.blogspot.com + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale slicznie tu wygladasz *-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świrtny wpis :D Dodawaj więcej takich :>
    Zapraszam również do mnie :
    http://olccia-olcia.blogspot.com/
    :D
    Zaczełam niedawno

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy post, ja mam problem z trądzikiem i jedyne czego używam to mydło siarkowe do mycia twarzy, czasami jeszcze tonik z ziaji :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawie, ja używam jedynie trzech produktów do twarzy :3
    Więcej takich wpisów c;

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja używam zwykłego kremu natłuszczającego, bo mam trochę suchą cerę i do tego żel do mycia twarzy z Under 20 :)

    Bardzo podoba mi się pomysł z tymi różnymi postami - będzie ciekawie ;)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Też używam kremu Nivea i Carmex, uwielbiam go :) Obserwuję :)

    Zaczynam (nowy blog):
    polaann.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja również używam under 20 :)) Lubię tą firmę, a ich produkty są po całkiem przyzwoitych cenach :))

    Zapraszam di mnie :3
    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń