sheinside

Hei ! 

Zapewne dobrze znacie tę wspaniałą markę ubrań ! sheinside 
Mają tam świetne ciuchy o kolorowych wzorach i śmiesznych nadrukach. Myślę,że ich ubrania podpasują każdy gust :) .

A o to i kilka moich ulubionych zestawów,które mogą nadawać się na lato i letnie wieczory gdy już będzie chłodniej. Nie mogłam się wprawdzie zdecydować,ponieważ podoba mi się tam zbyt duużo rzeczy ! 

PS. Chcecie,żebyśmy dodawały czasami dwa posty dziennie ?






A ! Pytaliście się o obóz tu macie linka - KLIK 
świetny obóz muzyczno-taneczny ! . Dodatkową atrakcją jest kręcenie teledysków : 

To jest videoclip mojej grupy : 

Ja śpiewam jedynie refren :) I jestem po prawej stronie w tańcu grupowym w różowej koszulce . To jest jedynie teledysk naszej grupy ,a grup było 4 :)




Podobają Wam się ciuchy ? A jak teledysk ?


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

41 komentarzy:

  1. Ciuszki fajne, najbardziej spodenki jeansowe w serca. Świetny teledysk :D

    http://aleksandra-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne ciuszki , uwielbiam ten sklep ♥
    A filmik bardzo fajny , tylko szkoda że tak mało cb :c
    Pewnie że dodawajcie nawet 2 posty dziennie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny teledysk, pięknie spiewacie <3


    Zapraszam do mnie :)

    mikimyszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście dodawajcie posty 2 razy dziennie! a teledysk bardzo fajny, szkoda, że słabo tm Ciebie można zobaczyć.:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba prócz leginsów :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuchy super, teledysk też . :D .

    http://deelikatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy zestaw <3 Straciłam głowę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. super teledysk. a ty jestes w jakims zespole czy kazdy moze tam pojechac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat był obóz ,ale są specjalne castingi żeby się tam dostać do Alademii :) Ja po prostu pojechałam na obóz wejdź w Linka którego podałam,a dowiesz się znacznie więcej .

      Usuń
  9. Ale świetne te ciuchy , tylko szkoda,że Sheinside jest po angielsku ;( i bardzi fajny teledysk !! Obóz musiał być genialny .

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ciuchy i teledysk/piosenka ♥
    piszcie jak najwięcej postów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetny teledysk, zazdroszczę obozu sama bardzo chciałam na jakiś wyjechać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się twój sposób pisania postów . Masz bardzo fajnego bloga . Zapraszam do siebie

    http://cysia-cysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny teledysk! Co to sheinside - tak, tam są boskie ciuchy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten teledysk. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post jak zawsze
    Ja chce bardzo że byście dodawały posty codziennie bo piszecie genialnie.
    jigsaw-jigsaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super ciuchy :)
    teledysk ok
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Spoko ponysł z teledyskiem :) sheinside jest suuper

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ciuchy!
    I oczywiście teledysk też :D


    Zapraszam ---> http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tymi dwoma postami dziennie! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny teledysk ! ;) Ciuchy sa extra *-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow ale świetny teledysk :D
    Musiało byc super na obozie, chętnie bym pojechała, ale nie wiem skąd jest wyjazd i nie umiem tańczyć xdd
    Świetne ciuchy.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie śpiewasz <3
    Chcemy!
    http://nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne ciuchy <33 Genialny teledysk, fajnie że pojechałaś na taki obóz :3

    http://my-beautifull-dreams.blogspot.com/ Obserwuję i liczę na to samo ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne ciuszki i super teledysk <33
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, posty dwa dziennie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mają tam świetne ciuchy :) Super filmik! Taaak 2 posty dziennie *O*

    ~allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne mają rzeczy. :)
    Pewnie, że chcemy 2 posty : 3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne mają ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mają tam extra rzeczy ;3
    Teledysk super ;3
    A postów dziennie chcemy jak najwięcej.!

    Nominowałam Cię bo Blog Libster Awadars
    http://ja-kontra-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger .!
    Więcej informacji u mnie : http://victoriacam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne ciuchy, i ahh ten teledysk! Zazdroszczę ci całego wyjazdu, ja niestety nie jeżdżę na obozy :/

    Ja wstałam jak to u mnie zawsze w wakacje, o siódmej rano :) Ubrałam się, poszłam z psem, porysowałam, zjadłam obiad, i pojechałam na wielką plażę nad jeziorem i tam spędziłam czas do 20, a dopiero wróciłam, naprawiłam laptopa (wczoraj nie działał, a dzisiaj włączam i niespodzianka) i teraz dodaję komentarz na twoim blogu :)

    Zapraszam
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny dysk-tele

    OdpowiedzUsuń
  33. Teledysk super, tak jak ty i ciuchy :-D Nie myslałaś o sponsorowaniu . Prosze abys napisała post o tym co myślsz na ten temat .

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale ty jesteś ładna ! Super teledysk !

    OdpowiedzUsuń
  35. super teledysk! :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Od dawna kocham Sheinside ♥
    Teledysk świetny. Jego wykonanie wygląda jakby było fachowe. Wy nagrywaliście go, czy kadra?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie , pan kamerzysta nagrywał :)

      Usuń
  37. 1:56 znalazłam cię, to ty prawda? :D
    Cudny teledysk *.*
    Sheinside ma świetne ciuchy ;33

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Boska to jest ♥
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. o jezu! Marianka <3 pamiętasz jak zachorowałaś i leżałam z tobą po czym uznałam że jak będe siędziała w gorącej łazience to kadra sie nabierrze że też jestem chora? :P

    OdpowiedzUsuń