zwykły wakacyjny dzień

hei 

Co tam u Was słychać ? U mnie bardzo dobrze. Przed chwilą właśnie wróciłam z miasta. Zjadłam pyszną pizze,a teraz leniuchuję na hamaku :),a później wybieram się na pomost.
Nie wiem czy będę pływać,bo pogoda jest na bluzę i kurtkę... Już za kilka godzin przyjeżdża Blue. Mamy w planach wieczorne wyjście na lody na rynku . :)

Szczerze mówiąc, pogoda nie za bardzo sprzyja mojemu nastrojowi. Raz jest ciepło raz trochę chłodniej. Nie tak wyobrażała sobie pogodę w lipcu. Chcę aby już był taki dzień w ,którym pójdę caały dzień pływać w jeziorze ♥ 





 A tutaj mały miks czyli : Ja w samochodzie w drodze na pizze, kropelki deszczu, mazurskie widoki i mój kochany piesek Lola .




 Z trudem udało mi się zrobić to zdjęcie ! Mój piesek nigdy nie chce pozować do zdjęć ☻ 



 A tutaj macie moje zdjęcie drzewa :) haha. Jest 'bardzo artystyczne' (sarkazm) .

Jeju ! Jak ja się nie mogę doczekać ! gdy Blue przyjedzie . Te nasze wygłupy w domku na drzewie . Postaramy się robić jak najwięcej zdjęć. Może pojawi się jakiś filmik ? 





Niektóre osoby pytały się o co chodzi z tym klikaniem w ten link SHEINSIDE !? 
Pewnie niektórzy się domyślają o co chodzi,ale chciałybyśmy spróbować współpracy z tą firmą. Oni się zgodzili tylko powiedzieli abyśmy ubierały 100 kliknięć w 10 dni,a wtedy zaczynamy współpracować. 


A my po powrocie z Mazur w każdym poście podamy Wasze linki blogów :) .

PS. Co do teledysku Blue, kręcił go jej tata :)

Jak tam u Was ? Co sądzicie o współpracy ? 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

34 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia, ładny piesek :p
    Kliknełam <3

    Zapraszam:
    http://olccia-olcia.blogspot.com/
    Obserwuje cię licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknęłam :)
    Śliczny piesek :)
    Zapraszam do mnie :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku i dopisującej pogody:)
    Miło by było gdyby pojawił się nowy komentarz ----> http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Klikam codziennie ^^
    Fajnie zdjęcie drzewa xD
    Zapraszam !
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne widoki, udanego odpoczynku ;)).
    Klikam, klikam.

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 razy klikałam :) Zostałyście nominowane do L.B.A. Maltańczyki są śliczne ♥ Hahahaha fajne zdjęcie drzewa :D
    www.world-by-inka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. no ładne zdjęcie drzewa ;p Tez klikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję że ci się uda uzbierać:-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lola <3 jest słodka
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, jak zawsze ;**

    ~allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki piesek ! mmm lody ♥ *o*

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę w końcu dobrej pogody! :)

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jetseś taka sliczna! Ładne zdjęcia!
    Ale masz slicznego pieska! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny piesek :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Milego odpoczynku : )
    U nas dzisiaj piekna pogoda i prawie 30 stopni bylo : 3
    Sliczny piesek *.*
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dzisiaj jest ładna pogoda ^^ ciekawie co będzie dalej xD


    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże, zazdroszczę ci tych widoków :<
    I życzę ładnej pogody ^^
    mienta33.blogspot.coom

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny piesek ♥

    obserwuję ^^ :)

    swagfashiooon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie dobrze, pogoda nie zbyt, bo wiatr strasznie wiał :) Masz przepięknego pieska ♥
    Zapraszam: newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie na szczescie dzis slonce wyszlo ♥ oby pozostalo tak do konca ♥
    Swietne zdj. z pieskiem ♥

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie świetnie mija ci czas!


    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. no pogoda taka w kratkę ;) śliczny pies!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te zdjęcie drzewa jest według mnie cudne :3 !

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. kliknełam i bede klikać :D
    śliczne zdjęcie nemogę się doczekać waszych wspólnych postów :D



    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. współpraca to dobra sprawa :)


    Zapraszam do siebie ^^
    ronni-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne te zdjęcie drzewa <: Mi się podoba ;)
    Zajebisty psiak <33
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny piesek.
    Świetne zdjęcia. ;3
    Piękne widoki.
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominuję Cię do Libster Blog Award ! Szczegóły znajdziesz u mnie ----- > http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna jesteś zazdro ;ccccc

    OdpowiedzUsuń
  30. Też chcę współpracować z Sheinside, ale muszę jeszcze trochę zdobyć obserwatorów... Miłej zabawy!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne zdjęcia! :))


    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Interesujący post. Zapraszam serdecznie na mojego bloga. :)
    keeploveandfeel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń