1i2 dzień na wyspie

heio  
(Na Kos jest  zmiana czasu o godzinę do przodu, czyli u mnie jest 16:00 ) 

Nie mogłam zebrać się do kupy po nieprzespanej nocy oraz kilkugodzinnym locie. Czuję się bardzo dziwnie wiedząc, że jeszcze wczoraj byłam na obozie i w domu a już o 3:30 miałam samolot. Przez cały lot wszyscy spali i obudzili się na koniec gdy samolot już miał lądować. Następnie udaliśmy się do autokaru i jechaliśmy do naszego hotelu z jakieś 30 min. Gdy dojechaliśmy od razu poszliśmy na śniadanie ,a później już tylko kąpiele, baseny...:)  Miałam ochotę dodać dużo zdjęć ,bo tu są fantastyczne widoki, ale jest tu słabe wifi i długo ładują się zdjęcia.

Dzisiaj praktycznie siedzę  cały dzień w wodzie i idę jeszcze popływać.



Tutaj ja na plaży już po kąpieli wypoczywam . haha


Ja z moim bratem w morzu :) 

A oto i  moje kochane zjeżdżalnie na,których idę zaraz sobie pozjeżdżać ♥ W tym upale to naprawdę przyjemna rzecz wskoczyć suchym do basenu lub do morza ! Słońce  pali i mimo,że smaruję się filtrami trochę się opaliłam oraz jaśniały mi końcówki włosów.  Na samą myśl o plaży,słońcu chcę mi się wykąpać i chyba to zaraz zrobię,bo nie wytrzymam.

Przepraszam za tak mało zdjęć,ale jak już mówiłam po obiedzie caaaały hotel korzysta z wifi ,a przez to zdjęcia się wolno ładują . Postaram się dodać jakieś zdjęcia do tego posta wieczorem . 

PS. Jeszcze kilka dni temu gdy byłam w Polsce rozmawiałam przez telefon z Agatą ! (willbefineee.blogspot.com) Rozmawiałyśmy prawie pół godziny haha Pozdrawiam Szurka ♥ 








Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

39 komentarzy:

  1. Zazdroszczę :3

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Na pierwszym zdjęciu myślałam że tam Lucy-luucy jest xd Podobne !!!


      ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ SIĘ ODWDZIĘCZĘ
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Usuń
  2. miłych wakacji ;) piękne zdjęcie

    oliwkaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !
    OBSERWUJĘ
    szczera-szczra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Basen! *.* ♥ Ładnie wyszłaś na zdjęciu Mery :)

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale basen ♥♥♥
    Udanych wakacji, wypoczywaj :)

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A były tulburencje w samolocie ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było :) i dobrze haha,bo chyba bym nie wiem co zrobiła xd

      Usuń
  7. Pięknie tam! I jeszcze te zjeżdżalnie *_*

    Zapraszam do mnie!

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejuu *.* Jak tam pięknie , zazdroszczę ci takich wakacji tyle obozów , wyjazdów i tego wszystkiego i ta wyspa *_______* Pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku ! ♥
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tam ślicznie :-*

    Miło mi będzie jeśli skometujesz mojego bloga lub zaobserwujesz go jeśli Ci się spodoba :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe ile leciałaś samolotem *,* jejciu jaki basen ! Kiedy dodasz więcej zdjęć ? ;33

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz fajnie,zazdroszcze ;)

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze ci *o* Też tam chcę być

    Obserwujemy ? Jak tak napisz u mnie w komentarzu ;)
    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile ja bym dała za takie wakacje...
    Miłego wypoczynku !

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Okulary masz jakies jak mucha :o i

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszcze takiego wyjazdu , zazdroszcze .
    Ale widać , że się bardzo dobrze bawiłaś także super :D

    http://lovett-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czy ogladasz na youtube littleblueberrysmile ale jest ona wlasnie na tej wyspie co Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  17. haha byłam w te wakacje tam xd fajnie jest nie? pozdro, Ala :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę strasznie :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie: http://bycsoba-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę + Jejku jaka ty śliczna *.*


    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia,widać,że fajne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super wyspa ! Pozazdrościć :)) !!!


    blackandlivia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wyspa świetna... tylko pozazdrościć ;)

    doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszę wakacji :*
    Zapraszam do siebie http://its-okey-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. JAKI TO KRAJ ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknieeeee jest taam <33

    mysweetlifexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jej ja też bym tam chciała pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jeju,jak masz mega!

    http://asssia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdroszczę wakacji i rozmowy z Agatą <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wymarzony hotel to hotel z mnóstwem zjeżdżalni, haha! Pozazdrościć :*

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę :3

    ZAPRASZAM DO MNIE - http://catchmouse1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń