Back to School : haul video + dekoracje do pokoju !




hei wszystkim !
Jejjj ... naprawdę dawno nie pisałam. W sumie są wakacje, ale jakoś nie mam czasu. Hehe może dlatego, że ciągle mnie nie ma w domu. Przyjeżdżam z jednego wyjazdu , przepiorę rzeczy i na drugi dzień znowu gdzieś jadę ...
No, ale nieważne. Muszę wam powiedzieć, że we Włoszech było naprawdę super! Gdy wyjeżdżałam to nawet chciało mi się płakać heh. Niestety nie było tam wi-fi ( tak wiem, to dziwne ), więc nie mogłam dodawać postów.  Hmm ,ale jak sobie przypomnę to niebieskie morze i basen , w którym mogłam nurkować cały dzień to aż mi się chce tam wrócić. Aaa ! No i nie zapominajmy o jedzeniu ! Włosi świetnie gotują i mają przepyszne jedzenie np. makarony albo ryby.
Ok. Czas wrócić na ziemię. Teraz jestem na Mazurach i zaraz wyjeżdżam nad morze do Dębek. Myślę, że w Dębkach również będzie ciężko z postami, ale postaram się coś wykombinować:) Nie wiem kiedy zobaczę się z Mery, ale wydaje mi się, że jakoś pod koniec sierpnia.
Dzisiaj mam dla was video 'Back to School : haul', ponieważ jeszcze przed wyjazdem na Mazury zdążyłam kupić niektóre rzeczy. Ale myślę , że jak przyjadę do Warszawy to wybiorę się jeszcze na jakieś małe zakupy. Czy chce mi się iść do szkoły ? Nie wiem. Trochę tak , trochę nie. Ale naprawdę bardzo się cieszę , że będziemy chodzić z Mery do jednej szkoły! 
W drugiej części filmiku pokazałam wam jak urządziłam sobie 'moje miejsce na kosmetyki' , ponieważ przed wyjazdem udało mi się podjechać z mamą do IKEI ( zupełnie przypadkowo, bo nie planowałam tego ). Kupiłam tam nowe krzesło, świeczkę , kubek na pędzle i tak zwaną 'szafeczkę na kosmetyki' .
Zdjęcia dość stare i robione na szybko , bo się bardzo spieszyłam. No dobra, trochę za bardzo się rozpisałam! Więc życzę miłego oglądania i do zobaczenia potem !  
Jakby co to sama ozdobiłam tę szafeczkę. Kupiłam zwykłą drewnianą, następnie pomalowałam białą bejcą i na koniec nakleiłam kwiatki techniką decoupage :)
 




                                                                     


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

58 komentarzy:

  1. Śliczna ta szafka ! ale ty ładniejsza oczywiście :D
    Uwielbiam was obie !
    trusiolog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik :3

    http://moda-ma-zasady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ta szafka jest śliczna *.*
    fajny filmik :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Za ile będzie kiełbasa ? :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jaka ślicznaa szafka *.*

    Ps. uwielbiam waszego bloga i już wykonałam wam nagłówek o który poprosiła mnie jedna z was e-mail meryandmery1@ gmail.com moj e-mail to wika-wikaa@wp.pl

    blog wika-wikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękny pokój! Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna szafka. Ja właśnie dzisiaj pisze post o zeszytach zdobionych tą metodą ;P

    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ogladne filmik :D

    Buziaki i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny filmik
    bardzo mi się podobają twoje włosy

    obserwuje liczę na rewanż

    believe-in-dreaams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam oglądać wasze filmiki ;))

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego co widać, masz śliczny pokój. Uwielbiam oglądać Twoje filmiki! ;)
    Świetne rzeczy i ta szafeczka^^

    OdpowiedzUsuń
  12. w dębkach jest wifi, w okolicach głównego wejścia, nie sprawdzałam w innych miejscach ale też może jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękny pokój
    zapraszam do mnie kami-kamiko.blogspot.com + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Super film i zdjęcia. Mamy chyba takie same lusterka gdzie kupilaś swoje.? ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę ci, masz super pokój, taki, o jakim marzę!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. masz przepiękną toaletkę :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny pokój i toaletka *.*
    obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna toaletka. *___* Śliczny masz pokój. ;) Filmik również bardzo ciekawy. ;33
    __________________________________________________________________________________________________________________

    Zapraszam do mnie na KONKURS! Do wygrania CIUCH lub BON ZNIŻKOWY do sklepu partnersa!

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz śliczną toaletkę, jeśli można wiedzieć to gdzie kupiłaś te lusterko co stoi na toaletce,? bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wideo plus widzę , że masz zdolności plastyczne (jeśli chodzi o tą "pułeczkę" :))

    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna toaletka! Strasznie podoba mi się ten zeszyt który użyjesz do czegoś fajnego hehe^^ ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny filmik! :3
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny filmik, zdjęcia! :D

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ | obserwuje, zapraszam u mnie konkurs!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + co to za szablon bloga?
      odp. u mnie ;)

      Usuń
  24. Zazdroszczę Ci pokoju. 8) I wgl fajne zeszyty :D ja też uwielbiam pisać w zeszytach tego typu. ;)
    + Obserwuję
    + Klikam w banery ;)
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne rzeczy. Ja do szkoły nie jestem jeszcze wcale przygotowana :) A pokój masz boski! <3 http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne biurko, fajny filmik, byłam w Dębkach jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny filmik! Kreatywna jesteś, jeśli pozwolisz, "skradnę" twój pomysł z tą szafeczką. Technika decupache czy jakoś tak, robiłam ją już kiedyś w szkole, fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście obejrzałam :)
    Ja już mam wszystko do szkoły
    Ale ładne 'słodziutkie' krzesło :D Przeróbka szafki wyszła Ci bardzo fajnie

    Zapraszam do mnie!

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. jeeeejj, ale masz piękną toaletkę <33 *_*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś śliczna :)

    OBSERWUJCIE, ODWDZIĘCZĘ SIĘ!
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post :>
    ,a toaletka boskaa *.*
    Zapraszam do obserwacji , ty obserwujesz mnie ,a ja cb :)
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/08/outfit-2-jesien-wielkimi-krokami.html

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna szafka ! I cały Twój pokój ! <333

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie czyta się Twoje posty ♥
    Filmik suuper ☻

    zapraszam: denosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz cudowne włosy
    zapraszam do mnie lamax2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię waszego bloga i jak zobaczyłam od was komentarz u mnie, to aż mi się uśmiech pojawił.

    Cudowny pokój i fajny film :*

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny pokój, widzę że masz keyboard, zawszę chciałam się nauczyć :D
    Ładne zdjęcia i suuper filmik
    obserwuje ^^
    alex-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne półki i filmik <3

    lovely-life-anett.blogspot.com Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rzeczy ;)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Chcę mieć taką toaletkę ! :D
    http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam taką samą szafkę. Jest cudowna. Ja moją zostawiłam w takim stanie, w jakim ją kupiłam.
    Uwielbiam białe meble i sama takie mam w pokoju, również z IKEI ;)
    Bardzo przyjemnie ogląda mi się Twój filmik. Wydajesz się być naprawdę sympatyczną osobą ;)

    http://agi-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. O, fajne dodatki. Świetną masz toaletkę, ja nie mam miejsca w pokoju ;/
    our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna ta szafeczka :P
    Obserwuję i zapraszam:
    http://mylifeisbeautifullll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ale ty jesteś śliczna, i masz uroczy pokój ♥

    dusiabloog.blogspot.com
    +jak ci się spodoba to zaobserwuj lub skomentuj , a postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny filmik !! :3
    Zapraszam wonderland-yolo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne zdjęcia, blog również :)
    obserwuję i zapraszam do siebie


    surferebelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny blog, zapraszam też do mnie >> http://blueberry-dreamer.blogspot.com/ <<

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna ta szafeczka. *.*

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Super filmik <33

    ZAPRASZAM DO MNIE - http://catchmouse1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. o wielee bardziej lubię czytać twoje notki niż mery. ty piszesz coś ciekawego, ona w kółko wrzuca tylko swoje fotki :/

    OdpowiedzUsuń
  50. i zapraszam do siebie :D www.ola-and-nikola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudny masz pokój <3

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Gdzie kupiłaś tą toaletkę/biurko? Właśnie użadzam sb pokój i nie mogę nigdzie znależdż biurka a to jest cudne.

    OdpowiedzUsuń