back to school- moja organizacja

Hei kochani ! 

Ponieważ wolnymi krokami zbliża się szkoła,pomyślałam ,aby zrobić takiego tematycznego posta z serii back to school. Nie muszą być to ciągle filmiki.             

Pewnie każdy z nas ma problem zorganizować sobie jakoś sprytnie czas,aby starczyło go na wszystko. Na naukę,bloga,sport i inne rzeczy. Sama mam z tym problem,iż zamiast obowiązków, pierwsze na mojej liście są przyjemności. Ale czas to zmienić! Przedstawiam wam kilka moich rad aby dobrze sobie zorganizować czas. Jest wiele pomysłów na to,aby dobrze rozplanować sobie wszystko. Kalendarze,telefon,karteczki i wiele innych o to moje pomysły do ,których mam nadzieję będę się stosowała w roku szkolnym :D,ale zobaczymy...Miałam jeszcze więcej pomysłów,ale nie miałam niektórych rzeczy,które dokupię dzisiaj i nakręcę my must haves for school


okeej ,więc możemy zaczynać ! : 


Telefon nie musi tylko służyć do dzwonienia i do robienia zdjęć na  Instagrama :) . Ja używam go również do zapisywania ważnych informacji (jak i również mniej istotnych haha) .Szczególnie w notatkach.W kalendarzu,który jest umieszczony w telefonie, można w nim utworzyć sobie jakiekolwiek  wydarzenie . Telefon to dobre rozwiązanie,gdyż ja mam go zawsze przy sobie i wtedy o niczym nie zapomnę.


Dostałam kiedyś od mojej koleżanki takiego śmiesznego kwiatka,który bacznie stoi mi na biurku i przypomina o ważnych wydarzeniach np.sprawdzianach.Jest to bardzo fajna rzecz,która ładnie wygląda w pokoju,ale też możemy umieścić na niej jakąś informację,którą chcemy zapamiętać.


Kalendarz,który wisi u mnie w pokoju (z roku 2010 haha) także pełni ważną funkcję. Zapisuję tam  ważne zdarzenia lub po prostu wykreślam dni po kolei  :)  



Takie karteczki to niezły pomysł,który można wykorzystać też w szkole przyklejając je do książek,aby niczego nie zapomnieć. Możesz napisać sobie jakąś ważną informację i przykleić  na ścianie,biurku,zeszycie. Dzisiaj jak będę na zakupach to muszę dokupić sobie trochę takich karteczek,ponieważ są bardzo praktycznie i można też nimi udekorować pokój. 


Ja po prostu kocham wszelkie markery,zakreślacze! Jest to bardzo dobra rzecz w ogranizacji szkolnej,ponieważ ja gdy sobie coś po podkreślam to od razu  wchodzi mi szybciej do głowy. Możesz podkreślać w zeszycie,kalendarzu,książce..byle byłoby skuteczne :) Poza tym, można ładnie ozdobić zeszyt w szkole lub książkę.

To były moje pomysły na organizajcę szkolną i nie tylko. Mam nadzieję,że może skorzystacie z tych rad.

KOLEJNA OKAZJA W ROME.COM ! ♥♥♥ 

Something you need in life but haven’t got it, just go!





a wy jak zazwyczaj organizujecie sobie czas ? 





Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

72 komentarze:

  1. Świetne mazaki ! :)

    OBSERWUJCIE, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu jakie fajne pisaki <3
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, te karteczki to naprawdę dobry pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pisaki i świetny post,a hejtami się nie przejmuj ;) Ładna jesteś :)
    PS: Do anonimowych hejterów. Zapraszamy do kliknięcia czerwonego 'x' w prawym górnym rogu i nigdy więcej tu nie wchodzenia. - Babilonia wszędzie...
    Hejt anonim = Zazdrosny tchórz i nierządnica z babilonu...
    Inaczej mówiąc: Patologia...

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe pomysły!. Mam podobne sposoby do ciebie ;*

    ------------------------------------------------
    Chcesz wygrać design bloga? Zapraszam do mnie na konkurs! ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog : ) Obserwujemy tu i na bloglovin?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry pomysl! na pewno z czegos skorzystam (:

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też korzystam z karteczek, a zakreślacze są u mnie wszędzie. :D m. in . na twarzy ;p ;D
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mazaki i te karteczki kolorowe, na pewno też sobie te rzeczy dokupię przed szkołą ;)
    Na razie o szkole nie myślę, cieszę się wolnymi dniami, więc zapraszam cię do siebie.

    by-michii.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ja właśnie muszę dokupić sobie karteczki :)
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja podobnie jak Ty :) W tym roku jestem ubezpieczona w karteczki! :3

    Mogłabyś kliknąć w banner Mart Of China po prawej stronie mojego bloga? :)
    wholestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobre rady i skorzystam z nie których

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post:) muszę sobie dokupić te karteczki:)

    Mogłabyś wejść na mojego bloga i kliknąć w baner 'sheinside'? Dla ciebie to chwila, a mnie bardzo ucieszy. Dziękuję;)
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post :) Ja z tym organizowaniem swojego czasu też zawsze mam problem. Nawet kiedy sobie wszystko zapisuje i planuje to nie zawsze to wykonuje :/ A te kolorowe karteczki są bardzo fajne, tylko te które ja kupuję zawsze mają słaby klej i odpadają. Nie wiem czy wszystkie takie są czy tylko ja na takie trafiam? :) http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post, dałaś mi parę inspiracji- dzięki :**

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. również uwielbiam markery XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez kocham wszelkie markery kolorowe karteczki i tego typu rzeczy.Ale zawsze jak sb postanowię że będę miał wszystko uporządkowane itp. to mam tak max przez pierwsze 2 miesiące szkoły XD

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam taki problem jak Ty, nigdy nie mogę zorganizować sobie czasu na taniec, przyjemności, naukę itp. Chętnie skorzystam z Twoich rad! ♥

    zapraszam: denosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te zakreślacze xd

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też słabo z ogranizacją ;/ bardzo kreatywny post:]

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zakreślacze ;*

    ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ SIĘ ODWDZIĘCZAM
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. kolorowe zeszyty :D

    noemisoul.blogspot.com
    malinovva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wszytstkie ważne informacje przyczepiam na tablicy korkowej :)
    http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam kalendarz z 2005 hahah xd ale nie używam ♥

    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny blog! Faajny post ^.^

    Miałabym do was pytanie, więc mogę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo, bardzo podoba mi się wasz blog :) i czy mogłabym z wami przeprowadzić krótki wywiad :)
      Bardzo mi się nudzi i dlatego wpadłam na taki pomsył + wasz blog jest śliczny!

      /odp.u mnie :*

      Usuń
    2. tak, konkurs już się skończył. Ale nie szkodzi! :D chciałabym z wami odzielnie go przeprowadzić :) ponieważ bardzo mi się tu podoba, i ten blog jest jednym z moich ulubionych! Zastanówcie się i dajcie mi znać, jakby to mogło wyglądać etc. :*

      Pozdrawiam!

      Usuń
  26. ale fajniutkie zakreślacze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. NO takie karteczki i stojaczek na nie i przyklejanie ich gdzie popadnie to najlepszy sposób na organizację! :)
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zazwyczaj używam zakreślaczy , mzaków itp ;) lub karteczek ;)

    lovely-life-anett.blogspot.com Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dobry pomysł na posta. Mnie on bardzo pomógł i podsunął naprawdę wiele pomysłów może nie na organizację czasu, ale na zapisywanie sobie wszystkich sprawdzianów i kartkówek o których bardzo często zdarza mi się zapominać.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Supeer!Bardzo pomocny post!


    KONKURS U MNIE NA BLOGU!
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Trochę dziwaczny kwiatek XD

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne pomysły . ;)

    http://deelikatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. zrób filmik ROOM TOUR !!! <3 proszeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny post :)

    bluue-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny pomysł! :)

    ladifmel.blogspot.com

    obserwuję. ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny "poradnik"!
    W tym roku chcę mieć wszystko
    bardziej rozplanowane niż w zeszłym!
    Kilka patentów z Twojego postu mam
    już zapisane na mojej liście :)
    pozdrawiam xx
    + obserwuję :DD
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
  37. Z moją organizacją też kiepsko :/ Może w tym roku będzie lepiej!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ja bardzo podobnie do ciebie. :)

    vannile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam bardzo podobną organizacje ;D
    Widzę, że nie tylko ja lubię oklejać nudne notesy różnymi wycinkami z gazet :3

    Zapraszam do mnie!

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystko zapisuje w kalendarzu takim organizerze ;3

    http://brightblackxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. mam podobną organizację ;d
    mi też wszystko łatwiej wchodzi do głowy jak jest podkreślone na kolorowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. oo musze kupic sobie mazaki XDD

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja od września będę musiała sobie dobrze zorganizować czas. Skorzystam z porad^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja planuję sobie zapisać stały tygodniowy plan dani jeśli chodzi o rok szkolny :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowny blog !! ♥♥♥Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że zostawisz po sobie ślad ;)

    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. hEJ KURCZAKI ŚWIETNY BLOG MACIE NO <3
    Piękne jesteście :) Uwielbiam zakupy szkolne, tym bardziej, że ide teraz do gimbazy.
    Czy byłaby możliwość wymiany linków blogów? Odpiszcie na: http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    Pozdrawiam dziewczyny ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja idę na czysty spontan :) Mało kiedy organizuję sobie dzień, ale to może dlatego że w roku szkolnym nie miałam bloga, tylko założyłam go dopiero w wakacje. Teraz będę musiała przyzwyczaić się do organizacji :)
    Zapraszam do mnie.
    http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Pomocny post...:D
    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super post <33

    ZAPRASZAM DO MNIE - http://catchmouse1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Też mam taki problem jak Ty, nigdy nie mogę zorganizować sobie czasu na taniec, przyjemności, naukę itp. Chętnie skorzystam z Twoich rad! ♥

    XOXO Wisia
    http://la-petite-world.blogspot.com
    Przyjmuję obserwację za obserwację xdd

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny post :) też korzystam często z karteczek samoprzylepnych i podkreślaczy ;)


    http://mycolorfulimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie piszesz! Na pewno będę wpadać tu częściej :*.
    Obserwujemy ?

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Dobre pomysły na organizacje ja sama korzystam z kilku które tu wymieniłaś :)
    Ogólnie świetny blog i kanał na YT :)

    cathandclauud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. kurde dziewczyny wy jestescie cudowne!! swietny blog i cudowne siostry!
    obserwuje oczywiscie :***

    malaa-czarna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. ja bym chciała mieć taki kalendarz i takie zakreślacze *oo* są mega :)

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Chcę taki kalendarz ;)
    Fajny pomysł z tymi karteczkami :D

    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja zawsze wszystko zapisuję w telefonie ,ale pomysł z karteczkami też jest całkiem fajny :)

    Zapraszam do mnie na nową notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  59. na mojej tablicy korkowej zawsze roi się od karteczek, ale to bardzo pomaga :)

    Zapraszam na mojego bloga
    http://ilovenutell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale masz śliczny telefon ; ) To iphone 4 czy 5 ? Ile za niego zapłaciłaś ?
    Odpowiedz prosze ; ) Mnie niestety nie stać na takie cudu ; //

    OdpowiedzUsuń
  61. Też mam takiego kwiatka tylko niebieskiego :D

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. mam takiego samego kiwatka,tyle że czerwonego ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. super blog :> aż chce się czytać :D
    zapraszam też do mnie :) http://paulinagawlik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. u mnie na blogu też wpis tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam takie same mazaki ; ) Fajny post

    OdpowiedzUsuń