Get ready with me to school - video

hei ! 


Nareszcie jestem w domu! Przyleciałam wczoraj około 17:00 samolotem,a byłam w domu trochę później,więc nie chciałam dodawać żadnego posta + nie miałam zdjęć.Bardzo smutno było mi opuszczać Ame i cały ten ośrodek,morze,baseny i wieczorne zjeżdżanie po zjeżdżalniach haha i moje poślizgnięcie się do basenu z Ame o 1:00 :) Cieszę się,że pojechałam na Kos! Po powrocie nabrałam bardzo dużo nowych inspiracji na posty i filmiki. Jutro może czarno biała sesja,posty tematyczne oraz te o codzienności..Dzisiaj mam dla Was filmik "Get Ready with me to school" z serii back to school. Bardzo dużo blogerek zarówno jak i vlogerek ,nagywają takie filmiki,więc razem z Blue postanowiłyśmy,że nakręcimy kilka filmików z serii back to school. 

No dobra Mery koniec tego siedzenia! Idziemy na rolki albo na rower na dwór. 
A i jak zauważyliście (a może nie) Zmieniłyśmy trochę wygląd bloga. 

PS.Kiedy przychodzi zazwyczaj paczka od sheinside? ja już czekam z 8 dni...



Tutaj macie cudowny widoczek z samolotu ♥ 

takie tam zdjęcia robione 10 minut temu w pośpiechu :) 



A co do filmiku to pomyliłam się z nazwą haha xd zaczęłam coś wymyślać.




Co sądzicie o filmiku ?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

41 komentarzy:

  1. też bym chciała lecieć samolotem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołujecie mnie wszyscy tymi filmikami back to school :c ja chcę jeszcze pożyć w słodkiej nieświadomości. :C pousuwajcie te filmikii, heh.
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka przychodzi zazwyczaj od 2-3 tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny filmik :) Ohh.. jak mi się nie chce do szkoły ;c Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. filmik jest super! fajne zdjęcia!

    obserwuje i zapraszam do mnie na konkurs! :) http://cheeryl-cher.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny filmik! :) + Przepiękny widok z samolotu ♥

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jak zawsze! Pierwsze zdjęcie jest cudowne! A filmik jak zawsze maga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ♥.
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny filmik ja nigdy nie leciałam samolotem xd
    Jakiego programu uzywasz do obróbki filmu?

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. powiedz mi jaką nazwę ma dźwięk Twojego budzika? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie że jesteś :3 filmik ładny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super video ♥

    zapraszam na mojego bloga: denosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Filmik jest świetny i ma świetne światło!
    Chciałabym też nakręcić coś podobnego tylko nie wiem jak zrobić żebym w czasie filmiku coś mówiła tak jak ty. ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny filmik. :)

    hellomoonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudowne zdjecie z samolotu :D

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jak leciałam samolotem to w nocy więc tak ładnie nie było :<
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie latałam samolotem bo się boję ; **
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne to zdjęcie z samolotu no i twoje! :-)

    bluue-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię latać samolotem :)
    Z tego co widzę masz śliczny pokój :D
    Outfit bardzo ładny :3

    Zapraszam do mnie!

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny filmik , uwielbiam oglądać takie serie 'Back to school' ,a Twoja naprawdę bardzo mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale sie opalilas :O jak goryl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można się opalić jak goryl ?... Achh ta inteligencja

      Usuń
  23. piszę że ok 14 dni roboczych na ich stronie :) samo spakowanie i nadanie zajmuje ok tygodnia, świetne video :** ♥
    about-me-julia.blogpost

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny filmik <3

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jezu, jak ja bym sie bala leciec samolotem, o matko :D
    świetny filmik + blog też fajny
    zapraszam do mnie : patka-papatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia oraz świetny filmik :)

    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super ;)

    http://nadi-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fanie montujcie filmiki ;> Może jak skończycie serie 'Back to school' to nagracie 25 faktów o mnie albo get unready with me ,room tour!! *u*

    OdpowiedzUsuń
  29. Kooocham wasze filmiki < 3 są takie profesjonaoalne (czy coś) ^^
    Nagrajcie Haul z rzeczami do szkoły!
    avilandpolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Co to za piosenka, ta pod koniec?
    Też zamierzam nagrać jakiś filmik z tej serii. A twój jest świetny.

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Filmik super, bez żadnego zbędnego biadolenia, szybko, krótko i na temat:) Pogratulować ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow .. nie wyglądasz na tyle ile masz!
    Super blog.. Pozdrawiam i zapraszam:
    kingszaa.blogspot.com (obserwuje)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sorrki,ale ona nie wyglada na 13 lat :-O

      Usuń
  33. Świetny filmik, jak zawsze. Zdjęcia też :) Nie wiem kiedy przyjdzie paczka, bo nigdy nie dostawałam ; )

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny filmik :) Ja też już leciałam samolotem, kocham <3333333333
    Szkoda , że niedługo szkoła.. ;c Również obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Super filmik :)
    ZAPRASZAM DO MNIE - http://catchmouse1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń