jak przetrwać szkołę ?

heii wam ! 
Jak widzicie dzisiaj będzie to trochę inny post. Pomyślałam, że warto napisać coś o szkole, która zbliża się do nas naprawdę wielkimi krokami. Nie mogę uwierzyć w to, że już w poniedziałek będzie rozpoczęcie roku szkolnego , że będziemy chodzić z Mery do tej samej szkoły , że ja będę już w drugiej klasie .... to wszystko dzieje się tak szybko ...  Dlatego chciałabym powiedzieć wam czym jest dla mnie szkoła ?, jak odnalazłam się w nowej szkole i jak w ogóle sobie z nią radzić ?   


NAUKA
A więc jak na pewno wiecie chodzę teraz do gimnazjum. I mogę wam od razu powiedzieć, że na początku było dosyć ciężko. Nie znałam nikogo, oprócz jednej koleżanki ze starej szkoły, dlatego strasznie się bałam. Ja ogólnie jestem raczej tchórzem i wszystkim przejmuję się bardziej niż inni :) Gdy wyszłam po lekcjach pierwszego dnia byłam zachwycona,  lecz potem było coraz gorzej. Mimo, że w mojej podstawówce był dość wysoki poziom nauki to tutaj nie dawałam sobie rady. Nauki było coraz i coraz więcej, a ja płakałam po nocach , że nie dam sobie rady. I tak upłynął pierwszy miesiąc w mojej nowej szkole.  
Potem nauczyłam się czegoś bardzo ważnego : Odpuszczać sobie niektóre rzeczy!.W podstawówce jest zasada, że musisz mieć  5 i 6 od góry do dołu. A w gimnazjum ? A w gimnazjum jest inaczej. Jest tyle nauki, że nie dasz rady mieć z wszystkiego 6 ( no chyba, że jesteś jakimś nieziemskim geniuszem haha ). Teraz staram się skupiać na tych przedmiotach, które mnie interesują i wiem, że mój zawód być może będzie z nim związany. Na przykład na pewno wiem , że nigdy nie będę zawodowym matematykiem haha :D A więc po prostu odpuść sobie niektóre rzeczy, bo inaczej ZWARIUJESZ !  
RELACJE 
Jeśli chodzi o relacje z innymi to myślę, że nie mam z tym problemu. Uważam, że trafiła mi się wyjątkowo fajna klasa. Nikt sobie nie dokucza i nie przygryza. Każdy jest dla siebie miły. Naprawdę super jest trafić na takich ludzi, ponieważ dzięki nim na pewno lepiej będziesz wspominać szkołę w przyszłości. .:)  

CZYM JEST DLA MNIE SZKOŁA ? 
Hmm .. w sumie to sama nie wiem, ale wydaje mi się , że nie lubię chodzić do szkoły. Pewnie przez wstawanie o 6:30, przez tonę nauki i duże zmęczenie. Tak naprawdę , kiedy przychodzę ze szkoły nie mam już na nic siły. Tak jakby szkoła wyżerała wszystkie siły, które we mnie siedzą. Moim głównym zajęciem po przyjściu ze szkoły jest robienie lekcji iiiii ........ zgadnijcie co jeszcze ! Tak, oczywiście, że nauka ! Codziennie jakiś sprawdzian, kartkówka... Kiedy ostatnio obejrzałam telewizor w dzień ?, kiedy ostatnio poleżałam nic nie robiąc? , kiedy ostatnio poczytałam książkę lub obejrzała jakiś film ? Nie wiem. A dlaczego ? Bo nie mam czasu, bo ciągle się uczę. Dlatego stwierdziłam, że w tym roku koniec z tym:) Przyjdę ze szkoły , odpocznę jak człowiek , pójdę na rower , posiedzę na trawie, spotkam się z Mery.
Pamiętajcie, że oprócz szkoły istnieje również wasze prywatne życie. 


A wy co sądzicie o szkole ? Lubicie ją ? 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

63 komentarze:

  1. Ja to w szkole chyba umrę XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak sobie pomyślę o szkole to aż mnie boli każda część ciała :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Źle Ci w takich włosach...

    OdpowiedzUsuń
  4. O dzięki że napisałas tego posta <3
    Wcześniej obawiałam się że nie dam rady iwgl A teraz już wiem że nie ma się czego bać :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze to napisałaś :) trzeba zadbać też o siebie . Ja pamiętam tamten rok , kiedy minął już miesiąc szkoły lub więcej a ja gdy wracałam do domu prawie zasypiałam -.- bardzo fajny post ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się drugą klasą wyjątkowo stresuję, bo chcę mieć lepsze oceny, a boję się, że nie dam rady..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się strasznie boje gimnazjum ;cc

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się stresuję gimnazjum ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post, dzięki za rady, na pewno skorzystam ;* Śliczne zdjęcia, fajna fryzurka ;3

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Idę teraz do 6 klasy, a więc czeka mnie test ale myślę, że nie będzie najgorzej! Grunt to dobre nastawienie! :) <3 Będzie dobrze Blue.

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post :)
    I tak wygląda życie nastolatków ... nic nie mamy z tych jeszcze "dziecięcych i beztroskich" lat. Idziemy do szkoły na 8.00 wracamy po 15.00 później lekcje i nauka a jak to sie skonczy to na dworze juz ciemno i czas szykować sie do spania. To jest strasznie. o.O
    U nas w szkole nie zawsze tak wiele zadawali. Miałam czas na telewizję :) Na szczęście :) Nie wiem jak będzie teraz w 3 gim. i tego sie właśnie boję :/ Ten egzamin strasznie mnie przeraża :x

    Się rozpisałam xd mam nadzieje że nie zanudziłam ;D
    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisane!
    U mnie jest tak że od 8 do 15 mam lekcje w szkole podstawowej a od 16 do 21.30 w szkole muzycznej, wracam do domu o 21.30 i lekcje szybko odrabiam i do spania. Dziewczyna powyżej opisała że jak się wraca o 15 to strasznie, a takie pytanie: Co ja mam powiedziec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ty masz ciężko to fakt, ale czy ktoś ci kazał iść do szkoły muzycznej ? to był twój własny wybór ... i po prostu ... dla każdego szkoła jest obowiązkowo, a jeśli ktoś chce coś dodatkowo to już jest jego wola.

      Usuń
  13. Bardzo fajny i przydatny post :)
    Ja teraz przez ten rok będę mieć zajęcia indywidualne...
    Śliczna jesteś <3

    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Idę do 6 klasy i się boję. Lubie i nie zależy jaki dzień ;))

    http://moda-ma-zasady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nigdy nie będę dobra z matematyki, więc mama w tym roku zapisała mnie na korki ;)

    vannile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam pierwszą lekcje o 7.10 i w tym roku bede konczyć 4 razy w tyg o 15 :C

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie lubię szkoły... To wstawanie rano dla mnie jest najgorsze, bo jestem raczej śpiochem ;) http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne zdjęcia :)
    ja w tym roku idę do 3 gimnazjum więc czekają mnie egzaminy i wybór nowej szkoły więc będzie ciężko :c

    zapraszam
    http://margaret-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię szkołę tylko w pierwsze tygodnie po wakacjach a później zaczyna mnie nudzić i mam jej dość. ._.

    odp. do komentarza na moim blogu:
    Nie, kupowałam body + obiektyw Nikkor 18-105. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię szkoły ;P
    Jestem w twoim wieku, klase mam tak zgraną jak mysz z kotem. Jestem tam z ludźmi z dawnej klasy i podstawówki, także wszyscy się znają. Nie mam dużego problemu z nauką, chociaż bywa ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużego problemu z nauką nie mam, ale racja. W gimnazjum można, a nawet należy odpuścić sobie trochę. Nie trzeba być asem z każdego przedmiotu. :) Ogólnie to nie przepadam za mają klasa, czasem jest fajna, a czasem mam jej dość. :D

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie masz jakiś tłustych włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post! :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam szkołe moge lubić,ale nie lubie do niej chodzić.Nie mam przyjaciółki,a koleżanki,jak koleżanki mają swoje best friend :(
    U mnie nie było takiego rygoru,żeby mieć 5 lub 6 xd W gimnazjum miałam średnia 4 coś,ale wiem,że poniżej 4.10 xD A w podstwawówce?4.90.Więc tak,trzeba odpuścić-fizyka:M A S A K R A xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Teraz zaczynam gimnazjum i trochę się boję, ale jestem dobrej myśli :)

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  26. W tym roku idę do 1 gimazjum. Trochę martwiłam się jak poradzę nauką dlatego, że dochodzą nowe przedmioty, a ja nie umiem odpuszczać
    Twój post trochę mi pomógł, bo teraz jestem bardziej dobrej myśłi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. idę dopiero do gimnazjum i się stretesuje
    db pomysł na posta
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam teraz mega stresa, bo zmieniam szkolę, klasę, otoczenie. Nie wiem, czy w ogóle kogoś tam znajdę i jacy są nauczycieli :/

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja teraz idę do 1 gimnazjum, ale szczerze mówiac az tak bardzo się nie stresuję, przynajmniej na razie :D

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja idę do 1 gimnazjum, trochę się obawiam jak z nauką, ale nie aż tak bardzo.
    Najgorsze jest to, że do szkoły w której ja będę jest duo grup "metalowców" "niby groźnych" itp..
    A Klasa mi się chyba ok trafiła sądząc po niektórych osobach.
    http://crazylifesaccordingtoclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia♥

    Zapraszam też do mnie
    lewa-blog.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja idę do drugiej technikum i już się boję tego że będzie sporo nauki ale mam nadzieję że wszystko ogarnę:)
    śliczne zdjęcia i bardzo fajny post:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te ostatnie zdjecie jest zalosne... Myslisz, ze jestes jakas bardziej dojrzala, jak pokazujesz komus srodkowy palec? -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty myślisz że jesteś bardziej dojrzały/dojrzała jak piszesz z anonima?

      Usuń
    2. Nie każdy ma tutaj konto. A chyba nie będę specjalnie zakładała nowego maila, żeby wyrazić swoją opinię.

      Usuń
  34. W tym roku idę do gimnazjum tak jak Mery. szczerze mówiąc, boję się natłoku nauki i że już na nic innego nie będę miała czasu. Masz rację co do tego odpuszczania sobie, ogólnie bardzo dziękuję Ci za ten post!

    http://my-world-by-sophie.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny i mądry post. Świetne zdjęcia.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy post. Ja idę dopiero do 6 klasy więc nie jest tak zle...:) Twoje rady są bardzo pożyteczne

    Śliczne zdjęcia



    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ja nie lubie szkoly ale da sie zniesc :D sliczna jestes;p

    OdpowiedzUsuń
  38. a ja lubię szkołę :)
    zajrzyj kiedyś do mnie - krysiastyle.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przepadam za szkołą, ale w wakcacje tęsknię za moją klasą. ♥

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie lubię za bardzo szkoły, ale tęsknie za przyjaciółkami ♥

    sistersworlds.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. ja teraz idę do gim. i powiem szczerze, ze sie boję! właśnie boję się nauki.. nie byłam jakimś geniuszem w pods. a teraz ciekawa jestem co będzie! matematyka u mnie to jakaś masakra!
    ale ogólnie chce poznać nowych ludzi.. i wgl. chce czegoś nowego!
    +śliczne zdjęcia :*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie żałosne zdjęcie ostatnie

    OdpowiedzUsuń
  43. Ją idę teraz do 6 ;)) więc się niczego nie boje. . . Chyba, że testów. lubie szkołę, bo mogę spotykać się że znajomymi.

    tala-talaa.blogspot.com zapraszam, wymieniam się obserwacjami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo ;)

      http://lekcjamody.blogspot.com/
      Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż;)

      Usuń
  44. Ja też nie jestem geniuszem matematycznym i wiem, że choćby nie wiem co mój zawód nie będzie powiązany z tym przedmiotem
    Średnio lubię szkołę ;/ Mam dużo znajomych itd Ale w sumie to nie przepadam za nią, w tym roku będę się starać o dobre oceny :) mam podobne podejście do szkoły :3

    czylioliwianatropie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja idę teraz do 1 gimnazjum i strasznie się boję.W podstawówce miałam zawsze czerwony pasek i wszyscy oczekują,że w gimnazjum też go będę miała.A ja boję się,ze sobie ze wszystkim nie poradzę,że zawalę wszystko.Przeglądając książki napotykam na niezrozumiała rzeczy,których się boję.Ale z drugiej strony chcę poznać nowych ludzi ♥ Śliczna jesteś :*
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj nie przepadam za szkołą. Idę teraz do 3 gim, więc jeszcze stres związany z egzaminami ;/ no ale cóż, nic mnie nie ominie.
    Za swoją klasą nie przepadam. Mimo że już trochę czasu ze sobą spędziliśmy to nadal nie jesteśmy zgrani. Porażka -,-

    young-never-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Niee przepadam za szkołą . Ja w zeszłym roku też byłam tą nową w nowej szkole i w gimnazjum a teraz idee do 2 i strasznie się boje, ze będzie jeszcze trudniej :C :3

    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. w czym przerabiacie zdjecia? :0

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny post,bardzo przydatny.

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Haha w gimnazjum jest dużo nauki ? Też tak myślałam, ale jak pójdziesz do szkoły średniej szybko zatęsknisz za gimnazjum ;)
    a post bardzo pomysłowy ;d

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny post i zdjęcia.

    Ja mogę do szkoły chodzić tylko żeby nie było nauki -,-

    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja ide do gimnazjum i powiem że z jednej strony się cieszę a z drugiej mam wielkiego stresa : c
    Cieszę sie bo ide do nowej szkoly, poznam nowych ludzi jak i zobacze sie z kilkoma ze starej szkoły, a boje sie o to że sobie nie poradze, ze to wszystko mnie przerosnie : C alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ciekawy post :)

    Zapraszam - malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. http://creamsbreens.blogspot.com/
    ZAOBSERWUJĘ KAŻDEGO KTO DA MIŁY KOMENTARZ U MNIE NA BLOGU.
    WYSTARCZY COŚ NAPISAC I WYSŁAC, A JA JUŻ RESZTĘ ZROBIĘ.
    Z GÓRY DZIĘKI <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgadzam sie i pochwalam metode Odpuszczania:) sama z tym walcze. Nic nie musi byc od razu zrobione a pewne rzeczy sa po prostu mniej wazne:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz rację! Gimbazjalista też człowiek! XD Czasem trzeba odpocząć, bo inaczej się wykończymy... też idę do 2 gimnazjum i doskonale znam Twój ból...
    przemyslenia-arbuuuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawy blog ;)
    zapraszam ; http://patrycjadomniemowia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajny blog:)
    http://mylittleworld-magosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń