styl


hei hei ! 
Nie wiem do końca jaki mam styl. Zazwyczaj noszę legginsy: czarne, w paski itp.  Podobają mi się oryginalne, luźne koszulki ,jakieś bransoletki z ćwiekami i inne dodatki. W sumie dobrze czuję się w luźnych bluzach,koszulach,lecz aby trochę rozweselić i dopełnić stylizację wystarczy mały dodatek , ja lubię dodawać jakiś naszyjnik,pierścionek,bransoletkę. 

Jeżeli chodzi o zmianę mojego stylu to zmienia mi się  dosyć często.Mój styl wiąże się także z moimi kompleksami, iż chodzę praktycznie ciągle w legginsach i luźnych rzeczach,ponieważ wstydzę się swojego ciała...Czasami mam ochotę na cropp top,ale później sobie myślę- 'jednak,nie. Jestem za gruba' 

Staram się zachować jednak zimną krew i jakoś nie rozpaczam,bo po co ?* A jeżeli już jesteśmy przy stylu to nie długo spotykamy się z Blue i idziemy sobie na jakieś małe zakupy do centrum handlowego- Wola Park. Jeżeli wiecie gdzie to jest możecie przyjść :)


Lecz nie o tym temat! nie będę was zamartwiała moimi kompleksami,ponieważ  to nic nie da. Jeżeli mówimy już o stylu to inspiruję się różnymi blogerkami czy vlogerkami z Ameryki. Zauważyłam,że nie które z nich  nie przejmują się t zbytnio opinią innych i mają w nosie, jeżeli ktoś im powie,że mają to nie zgrabne ,a to za chude. To są  dziewczyny z mocnym charakterem !Podziwiam takie osoby za to,że akceptują siebie takim jakim są i nie obchodzi ich co sądzą inni.

STAY STRONG ♥ ' 




Mój komputer dzisiaj strasznie wariuje xd haha.   Strasznie zamieszany post!,ale tak bywa jak zacina mi się komputer i zmienia mi się kontrast i jak przy zamówieniach ciuchów z choies.com Blue pomyliła się i podała linki z innej haha. Do zobaczenia jutro.

I zapraszam na nowy filmik -


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

75 komentarzy:

  1. fajny filmik i zdjęcia :D

    i co z tym wywiadem? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. macie może fan page, bo zapomniałam hasła ;o

      Usuń
  2. Każdy ma inny styl
    filmik cudny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesteś :3
    fajny filmik :3
    obserwuje od dawna
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie wiem jaki jest mój styl ;( Fajny filmik ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak mam, styl mi się ciągle zmienia, ale cóż- dojrzewanie xd

    zapraszam: denosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę cię nie rozumiem: chodzisz w legginsach, bo wstydzisz się swojego ciała? Przecież legginsy to najbardziej obcisły "bottom" jak może być. No ale cóż, każdy to pojmuje inaczej :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci , że ty masz idealną figurę (z tego, co widać na zdjęciach). Np. ja mam okropne kompleksy, bo ja jestem właśnie ZA chuda :C . Żebra mi wystają i wgl.. to nieprzyjemne.. Świetny filmik!
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem masz idealną figurę, poza tym,jesteś jeszcze młoda i Twoje ciało się kształtuje, w okresie dojrzewania zawsze człowiek zmienia trochę ciało, trochę grubnie itd, ale gwarantuje Ci, że w liceum to się zmienia, wtedy każda dziewczyna szczupleje itd, a Ty i tak dobrze wyglądasz i nie musisz nic zmieniac :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam, ty jesteś chudziutka ;D Pewna osoba mi powiedziała kiedyś, że nie warto się przejmować swoją wagą ;)

    aleksandra-olaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wierz mi nie masz powodu wstydzić się z swojej figury, ale każdy patrzy na siebie inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny filmik. ;)
    + nie powinnaś się wstydzić swojej figury, chudziutka jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny wpis i śliczna jesteś ;)

    dusiabloog.blogspot.com
    Jeżeli ci się spodoba to zaobserwuj, lub skomentuj.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra, więc pamiętam! potem wam je przesle ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny filmik. :D
    Gdzie ty widzisz u siebie tłuszcz ? Jesteś chudziutka ! :D
    Obserwujemy ? :D
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia :)

    Mogłabyś wejść na mojego bloga i kliknąć w baner 'sheinside'? Dla ciebie to chwila, a mnie bardzo ucieszy. Dziękuję;)
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale śliczna jesteś, super wyglądasz w bandamce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobnie. Również nie do końca akceptuję siebie i przez to noszę luźniejsze bluzki. Od września planuję zmienić swój styl gdzie przestawię się bardziej na bluzy^^
    Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny filmik :D Koszulka mega!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś bardzo ładna, filmik oczywiście obejrzałam, a co do back to school, to ja już też nie bardzo mam pomysły :)
    Nie wstydź się swojej figury, wcale nie jesteś gruba czy nie wiadomo jaka, jak jeszcze będzie okazja, to ubierz crop top, bo absolutnie nie masz się czego wstydzić ;)

    Zapraszam do mnie!

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny filmik :) Genialnie przeczytałaś nazwę tej perfumy, hahaha ;) http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak,tak te amerykanki są takie :) trzeba od nich brać przykład :) a Ty nie przejmuj się swoim ciałem

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mam komplesów. Cieszę się tym jaka jestem ;) ty jesteś naprawdę PIĘKNA!!!
    karolina-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam kompleksy z wręcz przeciwnie innego powodu :p

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny dzisiejszy post, biorę się za dokładnie filmiku. Kocham waszego bloga.
    Dodaje się do obserwatorów i w wolnej chwili zapraszam do mnie.

    xannczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze cudne
    Zaobserwujecie proszę <3 http://sarahmode.blogspot.com/2013/08/life.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post :) Już kiedyś miałam bloga i Was obserwowałam i teraz nie moge znów ale licze że wy mnie zaobserwujecie ;* http://tami-tamiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też uwielbiam luźne rzeczy :D
    Świetny filmik :3
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty za gruba? Noooo błagam! To kłamstwo!
    Świeeetny filmik jak zawsze hahah :*

    OdpowiedzUsuń
  29. nowy filmik jest świetny :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Chce byc taka jak Ty ...

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny filmik i zdjęcia :D
    Też sama nie wiem jaki mam styl :p
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój styl praktycznie ciagle się zmienia.
    jejku jaka ty śliczna jesteś <333333

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. jesteś śliczna i szczupła <3


    zapraszam :
    http://looncia-lonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś szczuplutka ! Gdzie ty widzisz tłuszcz ? Śliczna buźka i zgrabna sylwetka - jak dla mnie idealnie :)
    Ja też mam teraz problemy ze swoim "stałym" stylem.

    OdpowiedzUsuń
  35. super filmik :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Przecież jesteś szczupłą osobą, bez krępacji możesz nosić obcisłe koszulki, jeśli masz na to ochotę ;) Nie wiem skąd te kompleksy, ale niestety każdy je ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. wcale nie jesteś gruba, uwierz! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś taka śliczna, nie mogę uwierzyć że masz kompleksy :O

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna jesteś i bardzo fajna stylizacja
    +świetny ten filmik, podoba mi się jak mówisz :)


    http://mycolorfulimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. jejku, ale Ty jesteś śliczna! i wcale nie gruba. lepiej popatrz na mnie :D
    yayallyyay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny filmik! :)

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog :)
    Oglądnełam wszystkie filmiki XD
    Zapraszam: daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. NIE JESTEŚ GRUBA!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Przecież nie jesteś gruba !!!!!!!! :*
    Bądź sobą ! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Staraj się zaakceptować swoje kompleksy, nie jest to łatwe, ale uwierz, że jesteś piękna i idealna!

    Macie naprawdę świetnego bloga dlatego obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Jej, jesteście obie świetne :)
    fajnie ze Was znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś śliczna ! ♥ I super filmik :>
    + obserwuję :3

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Jesteś na serio chuda, wiele dziewczyn chciałoby być takie jak ty. Więc się niczym nie przejmuj i zaakceptuj się taką, jaka jesteś. ; )

    + pamiętasz może za ile kupiłaś plecak ? c;

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie potrafie nie wchodzić na twojego bloga. ON PRZYCIAGA! :d

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie potrafie nie wchodzić na twojego bloga. ON PRZYCIAGA! :d

    OdpowiedzUsuń
  51. POMOŻECIE
    staram się o sponsorowanie przez firmę Sheinside pomożecie wchodźcie w linki LUB W BANER PO LEWEJ
    SUPER POST
    http://muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Super blog. Lubie go czytać :) Cieszę się, że do was trafiłam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  53. Super blog,obserwujemy,komentujemy i liczymy na odwdzięczenie się tym samym !

    http://www.sylwiajustyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocham czytać waszego bloga. Jesteście świetne! ♥
    + jesteś śliczna, niczym się nie przejmuj :)

    Czy mogę wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia? :3
    http://itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajny blog:)I cudne zdjęcia:)
    Obserwuje:)
    I zapraszam do mnie:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Jesteś prześliczna ♥ Uwielbiam waszego bloga :* A filmik cudowny ♥
    Oczywiście obserwuję :3
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajne zdjęcia. Śliczna jesteś. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  58. ladne i przejrzyste zdjecia

    http://nadi-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. jestes piękna ! :D tak bardzo przypominasz mi Lucy ♥
    obserwujemy?

    zapraszam :
    http://looncia-lonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Może zrobisz filmik co mam w swojej szafie ? :P
    Cudownie ;**

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajna koszulka gdzie kupiłaś ? :)


    http://everything-nic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Jakie ładne ciuchy *,*
    Zapraszam do mnie :
    oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. nie masz stylu określonego, ale mimo wszystko ładnie się ubierasz ! :)


    http://fotografia-malenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Jak nazywa się piosenka w tle?

    OdpowiedzUsuń
  65. Mery, skąd masz te "kosmetyczke" ?! <333333

    OdpowiedzUsuń