welcome /new in

heeeeeei ! 

Nareszcie jestem. W Warszawie, w moim domku, w pokoju , przed komputerem,ale nie na długo,ponieważ o 1:00 w nocy mam samolot na wyspę Kos ! :) Mam nadzieję,że uda mi się wziąć laptopa.
 Nie wiem kiedy Blue wraca z Włoch,ale myślę,że już niedługo . Na obozie z Egurolla Dance Studio było wspaniale ! Te całe 10 dni wykorzystałam na maksa i skupiłam się na mojej pasji - tańcu . Poznałam fantastycznych ludzi z ,którymi niełatwo było się rozstać... 

Na moim instagramie jest kilka zdjęć z obozu z koleżankami -  KLIK

Gdy przyjechałam do domu zobaczyłam moje nowe spodenki z sheinside ! 




tutaj macie link do tych cudownych spodenek ! - KLIK 

Dostałam też biżuterię od Rings&Tings. Firma trafiła 100% w mój gust ! Jestem bardzo zadowolna z biżuterii jakiej mi wybrali, ponieważ kocham złotą biżuterię.


bransoletka - KLIK

Naszyjnik - KLIK 


Niestety nie mogę znaleźć linka do bransoletki ;c ,ale wejdźcie na ich stronę to może znajdziecie : http://www.ringsandtings.com/ 

I ostatnią rzeczą jest ..................... LIST OD CZYTELNICZKI ! 


Bardzo dziękujemy za wszystkie listy ! Na każdy postaramy się odpisać . Nie spodziewałyśmy się,że ktoś zechce nam coś wysłać ! Skakałam z radości gdy otwierałam je ! Do Blue także dojdzie pewnie ♥ 
Jeżeli chcecie nam wysłać list piszcie na facebook'u 


A i zapraszam was na świetne oferty w romwe.com ! Chyba sama sobie coś tam kupię. 

Shirts with Shorts, the Melody in Summer
find super shirts & shorts with much cheaper prices here :P >> http://www.romwe.com/T-shirts-X-Shorts-c-187.html?wn
Ends on August 11th,  Never miss the opportunity :v




Kocham Was kochani haha i pozdrawiam Sabinę ♥

Widzimy się już niedługo 









Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

51 komentarzy:

  1. świetne spodenki i biżuteria :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak super!! Ładna ta bransoletka z znakiem nieskońoność. Szukałam ją i znalazłam <3

      http://moda-ma-zasady.blogspot.com

      Usuń
  2. Ojej ale cudne te spodenki *.* i rzeczy z Rings&Things te są świetne, a zwłaszcza te dwie bransoletki ze znaczkiem "forever"

    Zapraszam do siebie
    http://patrycja-patrycjaa.blogspot.com/
    Jeśli się spodoba zaobserwuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze ci tylu wyjazdów najpierw nazury,potem obóz a teraz wyspa.Fajnie masz :3

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki! Zazdroszczę wakacji :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawszę czytam z ciekawością! Świetne spodenki, ja jestem taka chuda że pewnie by ze mnie spadły XD
    Nie wiem czy te pozdrowienia dla mnie. Ale ja mam na imię Sabina, więc powiem dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz jak żaba :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty pewnie jesteś brzydki, i musisz sobie ulżyć :3

      Usuń
  7. B.ladne spodenki i bizuteria tez oczywiscie : )
    Fajnie, ze wakacje sie udaja : )
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku *.* Jaka ty jesteś śliczna zazdroszczę :333 Nie dziwnie się że dostałaś listy bo jesteś wspaniałą blogerką ! życzę ci dalszych sukcesów ! ♥
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te spodenki są niesamowite !!!♥
    OBSERWUJĘ
    http://szczera-szczera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Kos *u*, ja byłam na wyspie obok, na Rodos :D Świetne spodenki, też bym takie chciała c: Biżuteria też śliczna :3 Miłego wyjazdu !

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. superowe spodenki i biżuteria <3

    zapraszam do mnie :D
    http://olkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne spodenki i biżuteria
    Zgadzam się z tobą w 100 % dostać list od czytelniczki to magia *_* xd

    Zapraszam do mnie!

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. już gdzieś widziałam takie spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie,że już jesteś !! <33 Spodenki też sobie muszę takie kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę, wyjazdu :c Cudne spodenki *0*

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne new in :) To pewnie miłe uczucie dostać list od czytelnika:)

    Zapraszam
    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. też właśnie czekam na biżuterię od rings&things, ciekawe co dla mnie wybiorą ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne spodenki ! Też chyba wyślę do was list, bo bardzo was kocham <3

    zapraszam do mnie :) http://nessy-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. te spodenki są śliczne!!!

    cheeryll.blogspot.com | zapraszam, i obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo nareszcie pościk! ;3 Czekałam na niego ;)
    Ładne spodenki :D
    Czemu ty musisz być taka śliczna? ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Biżuteria ,którą dostałaś jest cudna^^
    Miłego lotu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne te rzeczy!
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez e zamowilam *0*
    jeejku ;)
    Cudnie :)
    Fajnie ze juz jest post!
    Obys wziela laptopa

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Naszyjnik z diamentem jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie mi się podobają ciuchy z shenside! zupełnie całkiem mój styl <3 Pisaliście do shenside gdy mieliście ilu widzów? po jakim czasie wam odpisali? mam nadzieję że odpowiesz : ] / AVIL. avilandpoly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne te spodenki, chyba sama sobie takie zamówię ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. PROSZĘ KLIKNIJ W TEN LINK http://domi-day.blogspot.com/2013/08/banner-sheinside.html W CIĄGU 10 DNI MUSZĘ UZBIERAĆ 100 KLIKNIĘĆ W TEN BANNER. PROSZĘ, POMÓŻ <33 NA PEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne spodenki i bransoletki też! :)

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne spodenki. Miłego wyjazdu :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne spodenki *_*
    No i ogólnie świetnie prowadzicie tego bloga ;)


    Zapraszam do mnie ;)
    angelikafedorowicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspołpracowałam kiedyś z tą firmą miałam 500 obs i odmówili jak wysłali jedną rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  33. heeeej wejdzcie i zobaczcie dopiero zaczynam :)
    http://panicodzienna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. wow. zazdroszcze Ci listu.
    a Lu ma takie same spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne spodenki :)
    I cieszę się że list dotarł :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne spodenki!! fajnie, że dostajesz listy, musi być to bardzo miłe :)
    zapraszam na konkurs
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog, oczywiście obserwuje i zamierzam tu często zaglądać :)
    świetne spodenki♥

    zapraszam do mnie :)
    http://mycolorfulimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Chcę z Tobą na wyspę <333

    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. I teraz każdy wie gdzie mieszkasz bo towidac na kopercie i nadawczynie tego listu tez wideac. Mega madre .. -.-"

    OdpowiedzUsuń
  40. Jej , zazdroszczę , że ,macie tak popularnego bloga , mój na pewno nigdy taki nie będzie ...:(
    Zapraszam :
    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne spodenki. *.*
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawy blog, na pewno jeszcze wpadnę + obserwuję bloga tu i na bloglovin :] kliknij! PARABITTER

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawy blog zaobserwujesz muj?
    http://blodziara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie się nie podobają takie spodenki, ale cóż, kwestia gustu :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń