14 - ste urodziny


hej hej ! 

Wczoraj czyli w czwartek skończyłam 14 lat. Czy się cieszę ? Czy jestem podekscytowana ? Nie wiem. Chyba nie. Kiedy nadszedł dzień urodzin owszem cieszyłam się, ale nie byłam jakoś strasznie uszczęśliwiona haha. Ale w końcu to moje urodziny, więc był to przyjemny dzień. 
22 września ( w niedzielę ) stwierdziłam, że wyprawie moje urodziny w studiu fotograficznym w Wytwórni Filmowej. Zaprosiłam pare koleżanek z mojej klasy oraz Mery. Poprosiłam, żeby zabrały ze sobą kilka fajnych ciuchów, aby mogły się przebierać w czasie sesji zdjęciowej. Zaprosiłam też moją znajomą, wizażystkę, aby mogła zrobić lekki make-up do zdjęć. Był też oczywiście tort , słodycze itp. Każda z dziewczyn dostała płytkę ze wszystkimi zdjęciami. Myślę, że urodziny wypadły bardzo fajnie i wszyscy byli zadowoleni. Chciałam aby te urodziny były inne niż wszystkie, bo w sumie znudziły mi się takie 'normalne' urodziny. Chciałam spróbować czegoś zupełnie nowego. W dodatku każda z dziewczyn ma miłą pamiątkę czyli zdjęcia, które w przyszłości może wykorzystać jako profesionalne portfolio. Na koniec trochę zaszalałam z makeupem oraz stylizacją. Założyłam 15 centymetrowe szpilki  , na których mało się nie zabiłam hahaha. Ale myślę, że wyszły nawet zabawnie :) Tutaj robiłam urodziny : KLIK !
Tutaj macie kilka zdjęć z moich urodzin :  














 
Tutaj robiłam urodziny : KLIK ! 


  
A tutaj macie filmik z urodzin :) 
Podobały wam się zdjęcia i film ? 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

78 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia *-*
    Wszystkiego najlepszego ;)
    http://mikaaach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY POMYSŁ! BTW OBSERWUJĘ+ ŚLICZNOTKI :* :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY POMYSŁ! BTW OBSERWUJĘ+ ŚLICZNOTKI :* :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten filmik jest super :* I zdjęcia również widać że jesteś fotogeniczna ♥

    majaa-majaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zadro *.*
    Śliczne zdjęcia moje urodziny się zbliżają może po tobie spapuguję? :D
    Nie no, ale super, filmik też <3

    Zapraszam do nas :*

    martaandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmik boski! Uwielbiam świętować urodziny, chodzić do kogoś na urodziny. Zawsze miło się spędzi czas!
    +obserwujemy?

    http://rosanne-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz usłyszałam o takim pomyśle! A to zdjęcie w okularach i rozwianych włosach jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysl chyba tez zrobie tam swoje 13

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takich urodzin *.*

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł na urodziny.Ślicznie wyglądasz!


    bestdream1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł na urodziny.Ślicznie wyglądasz!


    bestdream1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na spędzenie urodzin i widać że wyszło świetnie , zwłaszcza po zdjęciach <3

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW kurde świetne zdjęcia !! zazdroszczę :***

    konie-love-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie super urodziny miałaś :)
    Świetne zdjecia!
    newworldbyclaudia.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł żeby zrobić urodziny w studiu fotograficznym ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany, super! Ale pewnie dużo wydałąś na nie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałaś wspaniałe urodziny :) Rzadko spotykane :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany! Wręcz wymarzone urodziny *.* A ile kasy poszło...

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia ... bajeczne! BOMBA! Też bym chciała takie urodziny... ;c Extra blog dziewczyny! Zapraszam też na mojego: marcela1111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny ten pomysł z zdjęciami. ♥
    Spóźnione wszystkiego najlepszego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł na urodziny :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie wy super fotogeniczne! :o Urodziny bardzo pomysłowe!

    naaikoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł,zdjecia profesionalne naprawdę są Mega <333 trzecie od końca,cudo <3
    Zazdroszczę,oo to wszystkiego najlepszego,spóźnione ale szczere :D


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne zdjęcia! Świetny post i filmik. Sto lat! :* Spóźnione, ale ja jestem gapa więc... xd

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na urodzinową imprezę. Po prostu super.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com/
    Może was coś zaniteresuję.?

    OdpowiedzUsuń
  26. tez chcialabym mieć takie urodziny ;)
    http://dyska20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ! I jakie wy sliczne wszystkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł na urodziny! :)

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego Najlepszego :*
    Super pomysł na urodziny :D
    Zapraszam --> juliet2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny miałaś pomysł. Bardzo oryginalny ;) Może i ja kiedyś zorganizuję coś podobnego ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna sesja, widziałam także filmik i powiem, że zazdroszczę tych urodzin , piękny tort, różne smakołyki oraz sesja zdjęcia - tylko pozazdrościć ♥ najlepsze zdjęcie to 7 ♥ pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę ci takich urodzin! Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  33. genialne! świetny filmik i urodziny. :)

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne zdjęcia ! najlepsze to twoje w okularach :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. zazdroszczę takicj urodzin haha :) sama bym chciała takie mieć. a zdjęcia wyszły bosko :)

    Jeżeli ci się spodoba to może zostaniesz na dłużej? :)
    dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. aaww.. śliczne zdjęcia ;d

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Łooo. Prze świetne te zdjęcia !

    kitcaaat.blogspot.om

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne :p
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne zdjęcia powychodziły i fajny pomysł na urodziny :3

    http://nikkolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia :))

    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Łoo, świetny pomysł na urodziny! :)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny filmik i super urodziny. A czy to studio urodziny dziewczyny, to jest jakieś 'zaprzyjaźnione', bo na ich stronie na fb znalazłam wiele waszych zdjęć i filmików z waszych urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia *.*
    Fajny filmik :>

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł z takimi urodzinami! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczne zdjęcia *.*
    Jakbym ja była/miała takie urodziny to bym chyba zemdlała xD
    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcia ♥ Jesteście bardzo fotogeniczne :* Fajny pomysł na urodziny ♥
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Mysiało być niesamowicie! <3
    Zdjęcia są świetne i filmik też :)

    Obserwuję <3

    three-frieends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny film i zdjęcia, musiało być świetnie <3
    Wszystkiego najlepszego !

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Najlepszego <3
    Też bym chciała takie urodziny ;3
    Świetna sesja :3
    wildestonearth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkiego najlepszego, 100 lat! <3
    Świetne takie urodziny i jescze ta profesjonalna sesja zdjęciowa <33 Awh ;*

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Spełnienia marzeń <3
    Świetny pomysł z taką sesją*.*

    szafa-alexandry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Kocham to twoje zdjęcie 3 od dołu <3

    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Najlepszego <3
    Chciałabym mieć tam urodziny :)

    http://catchmouseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeju po prostu świetne !! Urodziny niezapomniane,zdjęcia genialne!! Fajnie zmontowali ten filmik ! Genialne :D
    wonderland-yolo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny blog i śliczny wygląd! Ciekawie się czyta i na pewno będę tu często wpadać :* OBSERWUJE
    wpadniesz również do mnie?
    http://lovelooksky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowne zdjęcia, super filmik, spóźnione 100 lat c:

    OdpowiedzUsuń
  57. super pomysl na urodziny, swietne zdjecia :) spoznione ale szczere najlepszego ! :*

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Też chcę takie urodziny! <3
    Cudnie wypadłyście na zdjęciach ^^

    http://czasnakiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne zdjęcia <33 Ale wy wszystkie jesteście fotogeniczne zazdroszczę <33 Świetny pomysł na urodziny!!! Zapraszam http://nikola160.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeju *-*
    jakie śliczne zdjęcia i Wszystkiego najlepszego! :)
    pozdrawiam was i zapraszam do mnie
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. cudne zdjęcia *.* zapraszam do siebie http://myhopefornewbeginning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudnieee *--*
    Chyba też skorzystam w swoje urodziny, bo mam nie daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale film juz nieczynny ;_; dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
  64. Sto latek!
    blueberry-dreamer.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  65. Wow! Genialny pomysł, coś zupełnie innego. U mnie to tam ciągle tylko w kręgielni, a o urodzinach u fotografa jeszcze nie słyszałam! Wszystkiego najlepszego :) A pokażesz swoje prezenty?

    http://marpleous.blogspot.com/ | KONKURS! KONKURS! KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  66. Jej! Ale super miałaś urodziny! Wszystkiego najlepszego, trochę spóźnione, ale dopiero wpadłam na Waszego bloga. :) Oczywiście obserwuję, bo blog jest wspaniały. *o* Śliczne jesteście wszystkie!! :*

    http://szarokolorowajula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Najlepszego kochana. Spełnienia marzeń:*
    http://kamikaa.blogspot.com/
    Odwiedź mnie i napisz komentarz ploose :)
    Będę szczęśliwa!Spełnij moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ojeej :D no to wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, fajnego chłopaka i przyjaciół, aby blog się wybił, i czego tylko sobie zażyczysz :D spóźnione ale jest :D. Fajna sprawa, takie urodziny :D. Ja robię albo spotkanko z przyjaciółmi albo organizuję ognisko, już drugi rok spod rzędu robiłam ognisko, i wgl. fajnie spędzony czas z przyjaciółmi :D pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  69. Żal mi was dzieci !!!

    OdpowiedzUsuń