bad week

Hejo    
Dzisiaj właśnie minęła środa, czyli , jak dla mnie,  najgorszy dzień tygodnia. Mam wtedy najtrudniejsze lekcje i nigdy mi się nie chce wstać. Przepraszam, że nie pisałam, ale ... przecież sami wiecie. Też chodzicie do szkoły, prawda ? Wiecie co to nauka. Ja niestety mam jej sporo. Praca domowa jest zadawana z każdego przedmiotu , już nie wspomnę, że trzeba się również nauczyć na każdy z nich. 
Ale nie chce już przedłużać i w każdym poście pisać, że mam dużo nauki.To, że  nie będę dodawała postów przez jakiś czas to nie znaczy, że olewam bloga i w tym czasie gram sobie na komputerze albo śpię. Nie, uczę się.  
Ten tydzień jest dla mnie wyjątkowo przygnębiający, bo po prostu nie było mi łatwo ,szczególnie wczoraj. Nie chce o tym mówić, bo uważam, że są jakieś granice i raczej o tym na blogu nie będę pisała. Po prostu chodzi o sprawy rodzinne ..


 
Ciężko jest już zrobić dobre zdjęcia bo jest strasznie ciemno , a w pokoju zdjęcia wychodzą bardzo żółte. Na koniec chciałabym pokazać wam rzeczy, które dostałam od strony MARTOFCHINA . Są naprawdę bardzo ładne i polecam wam tę stronę ! Linki dodam wam potem bo teraz idę robić lekcje. papa   



                                                                 koszula klik
                                                               klik sukienka



                                                                 bransoletka klik
nie mogę znaleźć linku ;c 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

49 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia ;) ja dzisiaj miałam 3 godziny matematyki-znienawidzonego przedmiotu ;d obserwuję bloga ^^ dopiero zaczynam, więc jak chcesz, możesz do mnie wpaść ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojć. Współczuję. Ja wczoraj miałam 2 godziny matmy, a jutro 8 godzin lekcyjnych ;(

    Jeżeli będziesz miała czas i ochotę to wpadnij -----------> denosia.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy i ty jaka piękna :)


    http://ilike-to-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne rzeczy dostałaś od tej firmy. Wiem , co czujesz. Mam mnóstwo nauki. Mam wyjątkowo wymagającą szkołę ;_; uczę się i uczę, chociaż jestem dopiero w pierwszej klasie, no błagam.. dajcie trochę luzu ;c
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com
    Kocham Was xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ty piekan jeste :D
    zapraszam do mnie D:
    http://dyska20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam bardzo dużo nauki.

    aleksandra-olaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnrze rzeczy :)
    Współczuję że masz tyle nauki :/
    Dla mnie środa jest najlepszym dniem bo mam na drugą lekcję i tylko 5 lekcji :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarna sukienka najlepsza *_*
    Ślicznotka ;3
    Ojej, ja też mam dużo nauki. Rozumiem cię ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest prześliczna :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka :)
    darcy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska sukienka!:D
    Współczuję i znam to bo też mam dużo nauki;/

    OdpowiedzUsuń
  13. też tak mam, że nauki mnóstwo i mnóstwo...masakra :c
    przemyslenia-arbuuuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia :) ja też mam bardzo dużo nauki zwłaszcza z j.polskiego i z matmy. ;/

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia *.*
    Zapraszam:
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula jest piękna *-*

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Te oczy *-* <33
    http://carmelandczekolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś bardzo ładna z chęcią oglądam Cię na Youtube ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy :) Najlepsza sukienka! *.* Niestety u mnie w szkole tak samo... Strasznie dużo nauki i zadań domowych, na szczęście zbliżamy się już do weekendu :) http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna sukienka :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne rzeczy :) kocham czytać waszego bloga
    http://julka-juliaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. też nienawidzę śród! grr :)
    ślicznie ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie lubię śród bo mam do 16:10 ale dość łatwe lekcje oprócz dwóch lekcji polskiego i matematyki. Śliczne zdjęcia i ubrania, w sukience ci prześlicznie! <3

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne te rzeczy, które dostałaś : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę Ci tych pięknych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna jesteś ;**

    OdpowiedzUsuń
  27. przesliczne te 3 zdjęcie <33 ja też mam mnustwo kartkówek w tym tygodniu i jeszcze byłam chora , te zaległości ! zapraszam: everythinghas-changed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy! Wygląd bloga *.* piękny! I ty bardzo ładna ;d Ale wydaje mi się czy na pierwszych 2 zdjęciach masz te samą minę? Popracuj nad tym :)

    verysecretlypagee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy i bardzo ładny wygląd bloga :)

    Zapraszam do mnie
    http://dariia-darria.blogspot.com/
    I Mam ogromną prośbę klikniesz w banery na moim blogu z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sukienka :)))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszyscy powinni zrozumieć że w czasie roku szkolnego ma się mniej czasu ;cc
    Śliczne zdjęcia i ubrania! ♥

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie pod względem lekcji w zwykłej szkole jest poniedziałek, a pod względem lekcji w szkole muzycznej to czwartek. Śliczne ubrania!

    Obserwuję od dawna, zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. też mam dużo nauki.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne te pierwsze zdjęcia, w koszuli. :) Też mam dużo nauki ale nie potrafię się zmotywować, na razie jakoś samo dobrze wychodzi więc.. ;)



    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie zakupy są prześliczne. Nie narzekaj, aż takie złe zdjęcia nie są :) Życzę powodzenia - i w szkole, i w domu :)

    Obserwacja za obserwację?

    http://marpleous.blogspot.com/ | KONKURS! KONKURS! KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie środa to właśnie najlepszy dzień tygodnia bo kończę najwcześniej lekcje xd
    śliczna bransoletka , poluję na taką. :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja ogółem lubię środy bo mam do 12.30 :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeśli chodzi o tę środę - jak najbardziej udana :)
    deska,nabór i te wesołe harcerskie sprawy :)

    nataliaa-blog.blogspot.com | nowy post

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnnie też środa jest najgorsza.:)
    Bardzo śliczne rzeczy :)
    Sukienka <3

    Zapraszam do mnie-
    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna sukienka <3

    Zapraszam na bloga:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    <3
    <3
    <3
    <3
    <3
    <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne rzeczy. *o*

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. też mam mnóstwo nauki ;c
    śliczne rzeczy ♥

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. niestety taka szkoła jest :c
    Te rzeczy są śliczne :>

    http://cathandclauud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie martw sie, zanim się obejrzysz będą wakacje. Trzeba jakoś przeboleć :c
    Jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  45. Blue kiedy cos zaspiewasz jestesmy z siostra twoimi fankami , kiedy nowy klip??

    OdpowiedzUsuń