chill

Hei !  

Dzisiaj miałam dosyć fajny dzień. Dzisiejsze lekcje w szkole miały zakończyć się o godz 14:30, ale odwołali dwie lekcje i mogliśmy iść do domu wcześniej!, lecz głupia Mery wyszła na dwór i gdy czekała  na mamę, doznała olśnienia, a mianowicie zapomniałam zjeść obiadu haha :) Gdy wróciłam do szkoły spotkałam Blue, która  widocznie zanosiła książki do szafki. Właściwie potem nic się nie działa oprócz mojego śpiewania 'tygrys . tygrys . tygrys' Nie wiem, ale moja mama miała mnie dość. 
W sumie mam trochę napięty grafik, ponieważ dzisiaj jadę jeszcze na moje zajęcia taneczne, ale później może jeszcze na chwilkę odwiedzę jakiś sklep. Bardzo się boję, ponieważ prawie każdego, a właściwie każdego  dnia mam jakieś zajęcia, ale nie martwcie się! Kręciłam filmik o 7:00 rano haha. 





A i zapomniałam Wam pokazać bluzę z lwem xd Miałam ją dzisiaj na sobie i jest wspaniała i chyba właśnie, dlatego mówiłam w samochodzie tygrys, tygrys, tygrys haha. Trzecią rzecz pokażę Wam jak dojdzie,a i oczywiście Blue też pokaże wszystko w swoim outfitcie. 

bluza klikklik 


Nie wiem, ale naszło mnie na zrobienie zdjęć mojego pokoju. 


Także każda z nas dostała bardzo ładną bransoletkę - KLIK    KLIK 2


bey bey, idę się uczyć, a później jadę na tańce... Mam nadzieję, że się wyrobię jakoś. 

Dużo Wam zadają ? 


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

48 komentarzy:

  1. Też mam codziennie zajęcia ;)
    Świetna jest ta bluza *_*
    Zapraszam♥
    C; www.ulko-latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza jest suuuper ;>

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o moje "przyśpiewki" to mama już się nawet nic nie odzywa xD


    nataliaa-blog.blogspot.com | zapraszam do komentowania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :))
    http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprzedałaś się. A jak masz niby taki napięty grafik, to czemu piszesz notki? Już nie popisuj się,że masz dużo nauki, bo nie wierzę dziewczynko ;-)))
    I weź dopracuj notki, bo mało tekstu dużo zdjęć, a mordę masz fu.
    Bez urazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez urazy to nie pisz takich komentarzy... Żałosne.

      Usuń
  6. Ostatnio zadają po dwie strony z matematyki. Lekcje kończę ok 13-14 ;/ Powodzenia!

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny pokój ^^ Ślicznie wyglądasz jak w koku :)))

    +obserwuję :)
    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jutro mam 8 lekcji , pelno nauki, no coz szkola bywa meczaca. trzymaj sie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki filmik ? O.O

    a masz ask'a ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. get unready with me (twarz) i nie , nie mam ask'a :)

      Usuń
  10. Bardzo zwariowana mery :3
    Mam nauki jaki nic ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. W szkole dają nam popalić, ale jakoś musimy to wszystko pogodzić! ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha 'tygrys, tygrys,tygrys' mnie rozwalił xd Też czasem spiewam dziwne rzeczy .. xd

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś mi akurat dużo zadali :(

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. póki co mam jeszcze trochę luzu i nic nie zadają (no chyba że jakieś łatwe zadania)
    Masz piękny pokój ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna bluza *o*

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna bransoletka i bluza *u*
    Śliczna jesteś ^^Ale cudny pokój *u*

    nutellowee-love.blogspot.com ♥ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna *_* Fajna bluza, masz piękny pokoik ♥ Nam na razie mało zadają, ale to dopiero początki ^^

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny post :) ładna :*

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie kupiłaś tą bluzke co masz na sobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ona jest mojej mamy XD,ale chyba zara :)

      Usuń
  20. śliczna jesteś.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna bluza i pokoj *o*

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi zadają mnóstwo ;/ piękna bluza, dużo blogerek teraz taką posiada.
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi sporo zadają ;/
    Bluza świetna, już dawno mi się podobała. A pokój masz cudowny (biaaały *.*)

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna bluza! <3
    Zrób filmik jak robisz takiego luźnego koczka, jak na zdjęciu wyżej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna bluza ♥ ;o

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja siedzę już po parę godzin i się uczę. Nawał obowiązków sprawił, że już mam mało czasu dla siebie i jeszcze mniej dla bloga. ;<
    http://lolowata-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta bluzka *.*
    Śliczne zdjęcia ;**
    Jak narazie nie zadają jeszcze aż tak dużo :D

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Boziuuu jaki świetny masz pokój! *.*

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja niestety ostatnio też nie mogę znaleźć na nic czasu, ale już niedługo dostosuję się do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny koczek <3
    Fajnie, że masz chwile wolnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z powyższym komentarzem:) Może zrbisz filmik ?

      Usuń
  31. Boski blog <3
    Uwielbiam i mam w obserwowanych :)
    Zapraszam do mnie:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta bluza jest przeeeśliczna. Zazdroszcze.
    Zapraszam: http://fashion-this-is-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zadają i to ile xdd
    http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne zdjęcia,masz śliczny pokój ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny pokój <3 śliczna jesteś! :) http://zaczarovane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Koczek Ci wyszedł cudowny!Nie wiedziałam ,że tanczysz ;o

    http://niikla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne te bransoletki. Ty masz taki mój wymarzony pokój, możesz dzielić go zemną? :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. o boże śliczne zdjęcia *_* i zazdroszczę pokoju x.x śliczny jest :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. KOcham cie zrób room tour <3 prooooooosze . I jeszcze nagraj swoją szafe ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. zrób room tour, bo mas cudowny pokój z tego co widać na zdjęciach jego kawałki ♥ co tańczysz? :)

    OdpowiedzUsuń