hello school.

i zaczęło się. 

Ciągłe wstawanie o 6:50, zero luzu, nowa szkoła. Tak jest w moim przypadku. Gdy przyjechałam do szkoły z mamą, czekałyśmy pod salą gimnastyczną (tam gdzie umówiłyśmy się wcześniej z Blue) . Później weszliśmy na sale, ponieważ tam było zebranie całej szkoły. Próbowałam dostrzec jakąś kartkę, która będzie informować mnie w której jestem klasie.Po chwili odnalazłam moją klasę. Pierwsze wrażenie - nie wiem. Nie wiedziałam co o ty myśleć. Wszystko było inaczej, kompletnie. Wszyscy wyrośnięci, a ja taka mała, a do tego później okazało się, że nie mamy szafki z Blue, ponieważ u niej w klasie jest 33 osoby a u mnie 24, a do tego ona a swoją szafkę na górze, a ja na parterze. Na razie nie wiem co o tym sądzić . Staram się być chociaż troszkę pozytywnie nastawiona, ale jak teraz sobie to wszystko przemyślałam, to doszłam do wniosku, że się trochę boję. 

Co do postów będziemy starały pisać co drugi dzień lub Raz ja, raz Blue. A jeżeli chodzi o  filmiki  to będą chyba w weekend. Nie mam pojęcia jak pogodzimy to z pracami domowymi, sprawdzianami. Na samą myśl ciarki mnie przechodzą.
Postaram się jakoś dobrze zorganizować sobie czas. Nie tylko komputer od razu po szkole, ale lekcje, powtarzanie, zajęcia dodatkowe. Mam nadzieję, że będę stosować się do tego co napisałam :) 







A o to i pogoda w Warszawie za moim oknem. bosko.


Zapraszam Was na mojego TUMBLR - klikklikklik
Założyłam go z nudów. na razie nic tam prawie nie kumam.

jak u was szkoła? do której klasy idziecie?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

76 komentarzy:

  1. Ja idę do III klasy szkoły średniej :) Masz świetną bluzkę, gdzie kupiłaś? :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nawet okey. Też idę do gimnazjum ;3 Szkoda że nie masz szafki z Blue, ale na pewno wszystko będzie dobrze :)

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się , będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś to przetrwacie. I Ty i Blue. W końcu nie zawsze mamy wszystko czego byśmy chcieli. Ja też mam swoją pierwszą klasę w gimnazjum i czuję się strasznie obco.. ale ważne że mam z kim spędzać czas.
    A i jeśli mogę spytać, do jakiej szkoły poszłaś?
    Trzymaj się!

    http://zuuza-my-memorable-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz idę do 1 gimnazjum, ale zostaję (dla mnie niestety) w tej samej szkole. Najchetniej zmieniłabym szkołę.
    Jestem pewna, że sobie poradzisz, to dopiero 1 dzień, nawet jutro jestem pewna że będziesz pewniejsza siebie, dasz sobie radę kochana! ;**

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie taka sama pogoda! Nie martw się bedzie wszystko dobrze, poznasz bliżej i będzie fajniej <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko się ułoży, zapoznasz uczniów zaprzyjaźnicie się i będzie okej !:) Co do postów i filmików to się nie martw, rozumiemy. Każdy ma jakieś obowiązki, ważniejsze od blogowania :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też do 1 gim. Strasznie się boje tego kocenia i wgl..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja takze ide do 1 gim i okazalo sie ze jak na pierwszy rzut oka klasa i szkola jest super, a co najfajniejsze mamy szafki dla kazdego ucznia po jednej : )
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem teraz w 2 gim jak Blue :) I u nas każdy ma osobno szawkę i to mi się podoa :)
    Powodzenia w szkole :D Pierwsze dni w nowej szkole są najgorsze, ale potem to juz coraz lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Głowa do góry. Pierwsze dni w gimnazjum zawsze są ciężkie. Pamiętam swój, wszystkie starsze dziewczyny mierzyły mnie i moje koleżanki, ale to szybko minęło. Najważniejsze to pokazać, że niczego się nie boisz, wtedy potraktują się jako naprawdę fajną osobę i nie będziesz miała żadnych nieprzyjemności. Nie snuj się w szkole pod ścianami! To moze być dziwne, ale na to też zwraca się uwagę. Jeżeli chodzisz tylko i wyłącznie pod ścianami, zamiast wesoło z podniesioną głową ŚRODKIEM, to uznają że jesteś łatwym celem do kocenia. Przynajmniej u mnie tak było ;) Nie poddawaj się! :)

    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja teraz ostatnia klasa gimnazujm, już na wstępie powiedzieli nam ile będzie nauki, do tego mój plan lekcji mnie przeraża!
    Nie martw się, będzie dobrze, po czasie się zalimatyzujesz i przyzwyczaisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też idę do I gimnazjum, fakt boję się i to jak! Całe szczęście,że do klasy trafiłam z koleżanką z podstawówki, która chodziła ze mną do klasy, więc jest plus. Jak ujrzałam klasę, nie wiedziałam czy dam sobie radę, wszyscy tacy dziwni, inni... Nie to co podstawówka, ale może dam radę, jestem dobrej myśli. Boję się kocenia, bo wszyscy piszą o tym koceniu, że masakra. ;cc Mam nadzieję,że uda nam się w nowej klasie :) Ja za Ciebie trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też się strasznie boję...co prawda nie jestem nowa no ale cóż...nie będę owijać w bawełnę - nienawidzą mnie. Nie wiem dlaczego ;//

    nataliaa-blog.blogspot.com | nowy post ☺ ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja teraz idę do III gimnazjum. Jestem trochę przerażona tym wszystkim... Myślę, że dam sobię radę i trzymam też kciuki za Ciebie ;*

    zuuzu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie martw sie, będzie dobrze :)Trzymam kciuki ;* Ja też idę do gimnazjum. Pogoda też taka sama.

    http://nessy-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie martw się, na pewno będzie okey. Znajdziesz dużo nowych znajomych z pozytywnym nastawieniem. Ja idę do 6 :) ♥

    http://ja-kontra-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej , będzie dobrze ! Ja też jestem dzisiaj dopiero pierwszy raz w nowej szkole ! I też jest dla mnie wszystko dziwne . Ale myślę , że będzie okkej . Musisz się przyzwyczaić :* Powodzenia !
    Śliczna <#3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja idę do 3 gimnazjum :)
    Będzie dobrze! Wszystko się ułoży! :)

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mieszkasz może na Ursynowie? Bo na rozpoczęciu w 95 widziałam dziewczynę bardzo podobną do Ciebie.
    Ja też zaczynam pierwszą klasę. Powodzenia! Nie martw się, wszystko powoli zacznie się układać. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też jest taka pogoda. Ogółem teraz też idę do 1 klasy gimnazjum i na razie mam negatywne odczucia. Nikogo nie znam, nikt do mnie nie zagadał, nie mogę się odnaleźć, a ludzi zaczynam oceniać już po wyglądzie źle :/

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsze wrażenie nawet dobre , idę do 1 gim. i także nikogo nie znam :/
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Idę do 2. Było bardzo miło :)
    cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie na razie spoczko :*
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też idę do 1 gimnazjum :3 Klasa wydaje się okey ♥ Ale taka byłam przerażona idąc na rozpoczęcie...
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też idę do 1 gimnazjum. Jestem przerażona jak to jutro będzie ;)
    zapraszam na mojego bloga :
    http://cczarnaporzeeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie dokładnie taka sama pogoda...

    abnormal-susie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. a w jakiej jestes klasie ? I A B CZY C ? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak jak ja, tylko, że teraz poszłam do 2a :) Powodzenia życzę :)

      Usuń
    2. a ja jestem w 1 C ;)

      Usuń
  29. ja ide do I gimnazjum tak jak i ty. Klasa wydaje sie dosc fajna, wychowawczyni tez ;) oby ten rok byl dosc fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. też myślę, że jest źle... więcej w moim poście http://forever-xx-young.blogspot.com/ wierze w ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie jakoś idzie,
    plan badziewny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia <3

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Będzie dobrze :3 Zobaczysz...
    Zapraszam do mnie: lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Na mnie czeka klasa 2 gimnazjum :/ Cóż, jakoś trzeba dać radę. Początki są zawsze najgorsze... :/ http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja poszłam do 6 klasy podstawówki do nowej szkoły! Boję się! Powodzenia!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam tak samo ! Nowa szkoła, osoby w klasie? Wysokie strasznie !! Ja taka mała : / Ale damy rade :) Musimy : )
    http://paulaa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie też nie za fajnie.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nawet fajnie ;D
    Ja też jestem w nowej szkole i jestem w 1 klasie ;)
    Ludzie są spoko !
    Ale będzie świetnie, zobaczysz :)

    newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie spoko :D



    http://oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja idę do 6 klasy i jest dobrze. A tobie na pewno się jeszcze ułoży i będziesz się cieszyć , że chodzisz do tej szkoły...
    A tak przy okazji to fajna czapka

    OdpowiedzUsuń
  41. JA teraz pójde do 1 gimnazjum . Nie ejst tak źle jak sobie wyobrażałam. Wszytko się ułożyło. Zobaczysz, ze wszystko będzie dobrze i ze wszytko się jakoś ułoży :) U mnie też jest taka brzydka pogoda:(


    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też tak myślę o mojej klasie . MASAKRA ! Na prawdę nie mogę się przyzwyczaić do tych ludzi.. no ale zobaczymy ; /

    lifestylemcihalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja jestem teraz w 2 gim i jeszcze do klasy nie jestem przyzwyczajona haha :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Szkoda,że wakacje sie już skończyły. Masz cudowne włosy. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. U nas nie było takiego problemu :)
    może dlatego, że nie mamy szafek?
    powodzenia w nowej szkole! :)
    best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  46. Powodzenia w nowej szkole. Ja sie chyba przepisuje za rok :)

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. "Wszyscy wyrośnięci, a ja taka mała" skąd ja to znam... :c Powodzenia w nowej szkole :) Ja rok temu też tak miałam, nikogo nie znałam, nie ogarniałam szkoły...a teraz? Jest lepiej :) i życzę Ci tego samego :D
    przemyslenia-arbuuuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem teraz w 2kl Technikum:)
    A ty się nie przejmuj będzie dobrze zobaczysz:))
    śliczne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem teraz w I c Gimnazjum ;)

    Nie przejmuj się ;)

    lovely-life-anett.blogspot.com Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja idę do 6 klasy, więc ta sama klasa i tak źle nie będzie xd. Nie martw się jakoś sb poradzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja tak samo jestem teraz w 1 gimnazjum i trochę się boję, ale mam nadzieję, że będzie dobrze :)

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Do 6 :/ Ja jakoś lubię szkołe :)
    horanek-horanek.blogspot.com = zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie wartw się będzie dobrz <3 Jesteś wspaniała i napewno szybko się oswisz z nową szkołą ! :)
    Ja idę do 6 kl. i muszę wykorzystać ten ostatni rok jak najlepiej ^^
    U mnie taka sama pogoda :/ Rozpoczęcie roku i deszcz, przypadek ? Nie sądze :3
    zapraszam serdecznie ! everyoneissmiling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja ide do 6 klasy, więc stres będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja chodze do 1 gim :) wychowawczyni fajna, klasa super :] mam nadzieję, że będzie dobrze z nauką..
    powodzenia ;*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. U mnie w szkole spoczko. Idę do trzeciej gim więc trochę będzie stresu egzaminami ;)
    http://young-never-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie martw sie bedzie dobrze :) wiem co mówię bo sama teraz mam problemy ze zdrowiem ale wierze ze bedzie dobrze bo musi :)
    Zapraszam do mnie
    http://julka-juliaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Będzie dobrze. Po jakimś czasie się przyzwyczaisz, ja jak szłam do 1 gim to z całej szkoły znałam z 8 osób z tego wszyscy w 3 gim. byli. ;d
    http://lolowata-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Mialam podobnie tez strasnzie trudno było mi przystosować się do nowej klasy zwłaszcza ze wyjechałam do Holandii było ciężko... Ale jest już lepiej, nie przejmuj się prawdziwa przyjazn przetrwa wszystko. Z moja Aneta widuje się maks 3 razy do roku i to tez niezbyt dulo a nadal jestemy najlepszymi przyjaciółkami.
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwuj mysle ze ci się spodoba !

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też teraz jestem w 1 gim. Myślę, że po krótkim czasie przyzwyczaisz się do otoczenia :) musisz być cierpliwa XD świetne zdjęcia... jak zawsze :')))))

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. ładne xdd
    zapraszam :http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  62. Idę do 6 klasa <3 ^^

    Za każdą obserwację się odwdzięczam!!
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. o jeej ;x Ja znowu wróciłam do szkoły, kolorowo nie jest ale jakoś daję radę ;) Ty przyjanmniej masz tam swoją najlepszą przyjaciółkę, będzie dobrze! <33

    OdpowiedzUsuń
  64. Też jestem w 1 gim i masakra,jest źle :<

    OdpowiedzUsuń
  65. Też jestem w 1 gim i masakra,jest źle :<

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja za rok do 1 gim ,a tak pozatym jaki masz aparat
    http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. u mnie tez nie dawno padało, ale teraz świeci słońce <3
    nie martw się, dobrze będzie! :D

    maakaaja.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczne zdjęcia, nie mart się... ja też w nowej szkołe, przeniosłam się...
    zajrzyj do mnie, może zaobserwujesz jeśli Ci się spodoba?

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja już jestem w 2 gim i tak patrze na 1 gimnazjalistów i uświadamiam sb że praktycznie wszystkich znam ;) hehehe pozdrawiam cie dzisiaj zobaczyłam kanał i bloga i jestem zaciekawiona tym co rb

    OdpowiedzUsuń
  70. mogę wiedzieć jak nazywa się twój szablon na tumblr?

    OdpowiedzUsuń