make-up brushes

Hei ♥ 

Wczoraj przyszła do mnie paczka z nowymi rzeczami z sheinside, więc chciałam je Wam dzisiaj pokazać. Tym razem nie pokazuję Wam żadnych ubrań, lecz pędzle do makijażu! Już od dawna poszukiwałam jakiś pędzelków, ale nie mogłam żadnych znaleźć, a chciałam żeby były dobre jakościowo, tanie i przede wszystkim ładne (ahh ta Mery). Zawsze używałam jakiś gąbeczek w kształcie serduszek haha, ale teraz to się zmieni. Pędzli przybyło bardzo dużo, jest ich chyba z 24. Nie wiem czy będę wszystkich używać, ale każdy przyda się na czarną godzinę. Teraz gdy jest już w weekend , poeksperymentuję troszkę z pędzelkami i dowiem się, do czego każdy służy :) Co do weekend'u to zamierzam odpocząć, wejdę sobie dzisiaj trochę na mojego tumblr :) i może obejrzę jakiś film. Jutro rano zabieram się za odrabianie lekcji, a później może pojadę na rower do lasu, natomiast w niedzielę wybieram się na przyjęcie urodzinowe do Blue! Właściwie Blue ma urodziny trochę później, ale wyprawia je wcześniej. Hurra! nie mogę się już  doczekać . 
Pędzelki przyszły zapakowane w ładne, różowe opakowanie. Każdy z tych pędzelków do czegoś służy, ale do czego? Tego właśnie nie wiem. Zdaję mi się, że w opakowaniu znajdziecie pędzel do podkładu, pudru, różu, do brwi itp. Bardzo spodobało mi się to praktyczne opakowanie. Gorąco polecam haha 





Mam jeszcze dla Was jedną informację. Nakręciłam dla was filmik pt. Moja toaletka,ale niestety mój aparat się wyładował i chyba nagram wszystko jutro od nowa. Blue także nagrała jakiś filmik tylko zaciął jej się komputer ;c . Jeżeli nie widzieliście najnowszych filmików to zapraszam - 

KLIK     KLIK
pędzle - klik

Podobają Wam się pędzelki ? 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

69 komentarzy:

  1. urocze pędzelki ;3
    podoba mi się Twoja koszula ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam <3 Ale mam 12 lat więc narazie nie potrzebuję.

      Za każdą obserwację się odwdzięczam
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Usuń
  2. Urocze są :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog . Piękne pędzelki !
    Zapraszam do mnie - http://sandraa-saandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dzielicie się przesyłkami ze współprac ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajneee :D




    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże.. jakie urocze pędzelki :) :3 cute. haha
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, zabieram się do filmików <3
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo fajne :D
    Zapraszam:
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 13-latce tak potrzebne są pędzle do makijażu jak psu piąta noga. Za naukę się bierz. Zresztą i tak się nie malujesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiego płynu do demakijażu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze się nie maluje ale taki gadżet jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna koszula *.*
    zapraszam :D
    http://dyska20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się nie maluję, ale starszym dziewczynom się przydadzą ;))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi jak na razie takie pędzelki się nie przydadzą^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzelki świetne!
    Masz piękny pokój, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, jaki uroczy... Sweet, cute? No. I-have-to-have-them. Ihavetohavethem! (Wymyśliłam nowe słowo na poczekaniu. ^.^)
    Co do filmików - oba obejrzałam. I oba są świetne, tak samo jak jego autorka. Tylko, że pierwszy z nich obejrzałam już na ask'u. ;)
    Merynators.
    Bluenators.
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com








    ~ *Emilia B.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekamy na filmiki ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. A jak się cieszę że dodałaś post *ww*

    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne są te pędzelki ! <3 :))

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne są te pędzelki ! <3 :))

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne ! :3 różowiutkie

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze te pędzelki *o* I na pewno bardzo praktyczne ♥
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne pędzelki :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pędzelni są fajne :D
    Zaraze lecę oglądać filmiki :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pędzelki mi też by się takie przydały;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne pędzelki, ale mi by się kompletnie nie przydały, haha :D

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne pędzle.
    Ja chcę zostać w przyszłosci fotografem,więc chyba sobię takie zakupię :)
    Pozdrawiam

    Zapraszam też na mojego bloga! Spodoba ci cię to skomentuj lub dodaj do obserwatorów :) http://crazy-nicolez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne pędzelki :) masz genialną koszule!

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna koszula :3
    Mi nie jest potrzebna aż taka ogromna ilość pędzli.
    wildestonearth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie super pędzle!
    Dodaję do OBSERWOWANYCH i zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Omg ! te pędzle są bossskiee <333 Ej no nie wiem która z Was skomentowała mojego bloga ale tak się ciesze że OMG !! Nie mogę w to uwierzyć koochaaam wasss <33 czytam waszego bloga od czerwca 2013 ;p I myślałam sobie one nigdy nie zajrzą na mojego bloga a tu nagle komentarz :** dziękuję <333


    majaa-majaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Boskie <3333 Pędzle <3333333

    http://agataagata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne pędzelki♥ <333 A Ty jesteś taka ładna i ta koszula, pokój :( fajnie masz *U*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne pędzelki! Zazdro :c

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne są :)

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. nie wyglądają mi na dość solidne, ciekawa jestem ile posłużą :)
    ale są ładne
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. też bym chciała takie dostać.

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne pędzelki <3 *__*

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna koszula ! Gdzie kupiłaś ? Odpowiedz mi na moim blogu : www.weronika-wiwi.blogspot.com Jak chcesz to zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Oo fajne te pędzle!:)

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | Zapraszam na konkurs, można wygrać notkę promującą!

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne są! :)
    W jakim programie obrabiacie video?

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne są! :)
    W jakim programie obrabiacie video?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PRoszę o odpowiedź :)) z góry dziękuje

      Usuń
    2. PRoszę o odpowiedź :)) z góry dziękuje

      Usuń
    3. widać fajnie olewacie pytania :)

      Usuń
  44. Fajne pędzelki :) mają bardzo ładny kolor!!

    Obserwacja za obserwację :) ?
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne pędzelki zazdroszczę *.*

    konie-love-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne pędzelki *.*
    Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam ;**

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. fajne pędzelki ! :)
    http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne pędzelki *o* i oczywiście tyy ♥

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne są te pędzelki :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale ślicznie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładnie ;)

    currantperfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnie tu :) fajnie piszesz, będę zagladać.
    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne pędzelki ♥
    Nie oglądałam wcześniej tych filmików i teraz je obejrzałam i są świetne jak zawsze <3
    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne pędzelki <3


    ZAPRASZAM DO MNIE !!! - http://catchmouseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Skąd masz ten cudny fotel ♥ ?

    OdpowiedzUsuń
  56. Skąd masz ten cudny fotel ♥ ?

    OdpowiedzUsuń
  57. Pędzelki powtórzyłaś po Lucy -_-

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne pędzelki! Miłej zabawy na urodzinach :)

    http://marpleous.blogspot.com/ | KONKURS! KONKURS! KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  59. http://2.bp.blogspot.com/--1tvooS6A18/UgfFhJ8idUI/AAAAAAAAGLs/rjce_xpfyMQ/s640/DSC_5101.JPG

    To już chyba lekka przesada :*

    OdpowiedzUsuń