make up for school

Hei wszystkim!

Dzisiaj mieliśmy ponownie integrację klasową i powiem, że bardzo polubiłam moją klasę, ale i tak spotykamy się często z Blue przy szafkach szkolnych. Mój humor jest coraz lepszy, chociaż czasami łapię dziwne napady smutku, ale jest ok :) Przekonałam się do mojej klasy, szkoły itp. Jedna dziewczyna napisała mi, że widziała mnie jak siedziałam na ławce i pisała, że bała się podejść haha zdziwiłam się bardzo, że ktoś mnie rozpozna czytając naszego bloga, pozdrawiam Cię Julio:) Ogólnie zapoznałam się z fajnymi dziewczynami Olą, Natalką i wieloma innymi. Jutro dopiero zaczną się normalne lekcję. Nie za bardzo mi się chce siedzieć i zakuwać...ehh, ale takie już życie. Do tego mam takie męczące lekcje w czwartek, ale za to wracamy autobusami z Blue. 


 Przechodząc do posta, chciałam Wam pokazać dzisiaj moje kosmetyki których używam do makijaż do szkoły i te co mam w mojej szkolnej kosmetyczce. A, i nie zrobiłam zdjęcia gąbki do makijażu , przepraszam haha. 
   
   ♥    ♥   ♥  ♥     ♥   ♥  ♥ 

Do szkoły (jeszcze szczególnie do gimnazjum) nie chcemy wyglądać jak młode tapeciary co chodzą do pierwszej klasy haha ... ta . Używam korektora z miss sporty albo bb cream z maybelline czy under 20. Później tylko puder, który nakładam moją gąbeczką, a następnie lip butter z nivea lub leciutka szminka z maybelline. Jak widziałam niektóre dziewczyny z trzeciej gimnazjum to strasznie mocną się malują.

♥     ♥   ♥  ♥ 
(nie ma tu żadnej kolejności)


                     ♥    ♥   ♥  ♥     ♥   ♥  ♥ 
Używam pudru z mayballine odcień 03, chciałam kupić odcień 09, ale okazał się jeszcze bardziej jasny.
Puder jest bardzo jasny i wyglądam trochę jak blady trup. 



                    ♥    ♥   ♥  ♥     ♥   ♥  ♥ 
Uwielbiam tę pomadkę, ponieważ po pierwsze jest w takim słodkim słoiczku, ma genialny zapach, świetnie nawilża i jeszcze do tego daje trochę koloru. Ma bardzo praktyczne opakowanie, które zmieści się do plecaka, torby. Polecam ♥



                      ♥    ♥   ♥  ♥     ♥   ♥  ♥ 
 Razem z Blue kochamy tusze do rzęs z maybelline . Do szkoły zazwyczaj biorę ten, lub którykolwiek z mojego koszyczka. Bardzo lubię ten tusz, bo pogrubia i wydłuża rzęsy,a nie pozostawia grudek. 
             

                     ♥    ♥   ♥  ♥     ♥   ♥  ♥ 
Czasami też, zdarza mi się użyć tej szminki z maybelline. Ma bardzo jasny różowy odcień, który moim zdaniem będzie idealnym rozwiązaniem do szkoły gdy chcemy mieć nawilżone usta, ale też podkreślone. 


                    ♥    ♥   ♥  ♥     ♥   ♥  ♥ 
Stosuję także korektor z miss sporty na moje niedoskonałości i pod oczy. Na razie jestem z niego zadowolona :). Nie jest może czymś najlepszym, ale przynajmniej dobrze kryje i nadaje się do szkoły.



I to wszystko kochani. Nie wiemy jak będzie z postami, ale postaramy się pisać regularnie. 

Macie jeszcze mojego tumblr - klikklikklikklik 




Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

46 komentarzy:

  1. świetne kosmetyki i bardzo ładny ten koszyczek. szukam takiego wszędzie ;)

    vannile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą pomadkę z NIVEA

    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrzę :3 ja mam lekacje od dziś juz

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas pierwsze klasy mają zawsze opierdziel za malowanie ;d a starszym nic nie mówią,bo już wiedzą że mocno się malować nie mogą ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia ♥

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia ;* Fajna ta pomadka :)

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tańczysz w EDS?Może w Luzik? Błagam odpowiedz na to pytanie, jeśli tak to co? Ja też tańczę jazz, poza tym interesuję się akrobatyką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha czyli Hip Hop :) Spoko a uczy Cię może Joanna Kozłowska?

      Usuń
  8. Ja tez jestem w gimnazjum i po malu sie odnajduje ale u mnie po kryjomu koca i tego sie sttasznie boje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mery czy ty współpracujesz z sheinside? Jeśli tak to ile ci rzeczy wysyłają i co wzamian zrobiłaś? Proszę odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak współpracuję :) Zgodzili się na trzy . Właściwie to co w każdej współpracy : Mail, baner i liczą się wejścia :)

      Usuń
    2. Łał, a jak mam 18 000 wyświetleń to ciekawe ile mi wyślą, nie orientujesz się? Bo dzisiaj zaczęłam współprace, ale wzamian baner :D

      Usuń
  10. Ślicznotka <33

    bluue-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo podobnie maluję się do szkoły. Jestem w 3 gim, ale wiem, że nie należy przesadzać z makijażem :D

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja idę do 6 klasa <3
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To dobrze, że jakoś już się 'klimatyzujesz ' w szkole <33
    Śliczny makijaż :))

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też używam tego tuszu ;) Świetny ;))
    + ślicznaa *.*

    http:/lekcjamody.blogspot.com/
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż *>*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma się czym martwić, szybko zgrasz się z klasą ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ten malinowy balsam do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też się zbyt mocno nie maluję. :D
    To dobrze że zaczyna ci się podobać w szkole :)

    -------------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. według mnie post o makijażu do szkoły zaliczony! :) ja natomiast jak używam najjaśniejszych odcieni, moja twarz wygląda na bardzo opaloną... ;/.

    za chwilę nowy post! :)
    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam tą mascarę :)
    abnormal-susie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też jestem w pierwszej gimnazjum, ale w ogóle się nie maluję i w żadnej 1 klasie nikt się nie maluje :O

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. tusze z maybelline są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny post! Powodzenia w gimnazjum, ja wchodze za rok.

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna *w*
    No widzisz, jesteś rozpoznawalna XD <3
    Kupię chyba ten korektor, ile kosztował pamiętasz może? :d

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham ten mascare z mayballin
    http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie wyszłaś ;))
    http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny make up <3
    Jesteś śliczna :3
    Przynajmniej na przerwach i w autobusie się widzicie ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne masz kosmetyki. Pozdrawiam :*.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. B.ciekawie opisałaś kosmetyki :) Post jest ciekawy,schludny...aż miło go się czyta :)

    nataliaa-blog.blogspot.com | zapraszam do komentowania ☺ ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja się za bardzo nie maluję, chociaż tez chodzę do I gimn, ale na razie za bardzo mi nie potrzeba, może gdzieś w grudniu kupię sobie jakiś podkład/puder, na razie wystarcza mi tylko tusz i błyszczyk. Też nie lubię takich tapeciar (które niestety znam), co ledwo przyszły do gimnazjum, a już tony gładzi szpachlowej.

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne kosmetyki. ^^

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kreatywny post :;D a jaki numer szafki ?

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny post <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 zapraszam do mnie http://fashionandsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny makijaż, mi też poprawił się humor ^^

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. jesteście w mojej notce
    zapraszam = horanek-horanek.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Też używam tego korektora :)

    Obserwuję :)
    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. oo mam takie same koszyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne zdjęcia :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. gdzie kupiłas,ten korektor/podkład? z ostatniego zdj <3
    zapraszam www.ulko-latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz rację, masło do ust z Nivea jest genialne!
    Świetnie nawilża i dodaję odrobinkę koloru.

    http://time-to-be-happy-again.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń