school.school.school






bluzka klik
hey misie ;* 
Jak u was z nauką? U mnie ok, ale nie wiedziałam, że w gimnazjum jest aż tak trudno, a to dopiero początek.  Jejku, jak ja chcę już jakieś ferie, majówkę, święta, byle co,  tylko abym nie chodziła do szkoły. Mam strasznie dużo obowiązków, nie tylko szkoła, ale mam też inne zajęcia:  od przyszłego tygodnia będę miała 3 razy w tygodniu angielski i dwa razy w tygodniu tańce...nie wiem czy dam radę z tym wszystkim :( Szkołę kończę prawie codziennie o 14:35 i  już tylko się uczę. Przez to nasze posty nie są teraz jakieś najlepsze, ale w weekend, gdy już wszystko odrobimy to zajmiemy się blogiem. 

Dzisiaj w szkole było nawet fajnie. Gdy  mieliśmy przerwę na śniadanie (gdy jest  przerwa śniadaniowa  wtedy zostajemy w klasie na 10min), chłopcy znaleźli jakiś stojak czy wieszak i każdy zaczął pod tym przechodzić, haha. Było przy tym sporo wygłupów i śmiechu.  Dzisiaj też  w szkole odbył się mecz piłki nożnej  i oczywiście klasa 1a poszła kibicować. Nie za bardzo wiedzieliśmy komu kibicować i zamiast dopingować na  meczu wszyscy zaczęli śpiewać i  tańczyć. Moja klasa jest jednak trochę rąbnięta, ale zaczyna robić się coraz fajniej.  

Aha,  w niedzielę Blue wyprawia 14 urodziny, yeeey ! Jej urodziny są wielka niespodzianką, którą zobaczycie niebawem na blogu! Trzymajcie kciuki, aby się wszystko udało. Ja   mam moje 14 urodziny dopiero w lutym w następnym roku, ehh, trochę jeszcze poczekam. 

Uff... rozpisałam się, ale chciałam Wam opowiedzieć trochę szczegółów. Idę się uczyć papa :


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

53 komentarze:

  1. Heheehehe to ty masz fajną klasę :** Ja niestety w domu chora :/ .

    majaa-majaa.blogspot.com

    (jeśli Ci się spodoba zaobserwuj ) :D DZIĘKUJĘ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie wiem czy mam dużo nauki bo jestem w 6 klasie, ale przygotowuję się do sprawdzianu końcowego którego się MEGA boję < 3

      Za każdą obserwację się odwdzięczam
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Usuń
  2. Też mam sporo nauki, jak na początek pierwszej gimnazjum. Nasi nauczyciele mowią,że poczujemy taką przepać miedzy podstawowka, a gimnazjum ; /

    Zapraszam !
    www.mercyandlulu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ją też mam sporo nauki, a jestem w 6 klasie :cccc bez skojarzeń ten wieszkak ;p
    Ją też najczęściej kończę o 14:35
    Masakra,a matma: wole nie mówić ;////
    Ładna bluzka , już ją widziałam na sheinside ;*************

    Kochana mery, jeszcze raz ci dziekuje że przyjęłas mnie do znajomych na fb <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam dość dużo nauki, bo jestem w 3 klasie gimnazjum . :c

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też strasznie ciężko ;/
    jak zawsze śliczne zdjęcia ♥

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam z matematyki 3 sprawdziany/testy .. ale zapisałam się na korki i już jest lepiej.

    olis-oliss.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie takie szalone sytuacje są potrzebne w codziennym życiu :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w przyszłym tygodniu będę miała codziennie albo kartkówki, albo sprawdziany -_-
    Śliczne zdjęcia *,*

    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pomyślmy pozytywnie, zbliża się weekend! ;) Wiem, że jest ciężko... Damy radę! :)

    Zapraszam:

    juliabloger.blogspot.com <-- Kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wracam o 15 do domu.jeejku jak ja nielubię szkoły! ;-;
    śliczna Mery *.*

    trusiolog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest trudno, ale nie dajmy się zwariować! Szkoła to nie koniec świata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie chlopcy z klasy zawsze cos glupiego wymysla haha :) i Mery nie martw sie z czasem bedzie lepiej z rodzina i ze szkola :)

    juliejuulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kończę tak samo jak ty :/
    Śliczne zdjęcia i czekam na sesję *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. a teraz pomyśl co dopiero jest w 3 gimnazjum :(
    ucz się ucz Mery :****

    about-me-julia.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetna koszulka!

    OBSERWUJCIE, ODWDZIĘCZAM SIĘ! :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. JA MIAŁAM DZISIAJ 3 NIEZAPOWIEDZIANE KARTKÓWKI. I to jest takie: AYFKM? haha. no serio. ugh!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie spodziewałam się, ze będzie tak ciężko i tak dużo nauki. MASAKra!! Tyle tych kartkówek i w ogóle. Na szczęście już po testach diagnozujących :) Śliczne zdjęcia!!


    Zapraszam do mnie-
    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny ten twój blog :D u mnie tez z nauką nawet ok ;)
    a do jakiej szkoly chodzisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. W pierwszej gimnazjum powtarzaliśmy materiał z 6 klasy, a w 2 klasie zaczęły się od razu nowe. Bynajmniej w moim gimnazjum tak jest. Cudna koszulka.;)
    http://lolowata-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzka jest świetna :>

    Ja chodzę do IIIgim. I jest potwornie trudno dobiero 3 tydzień szkoły a miałam już. Z 7 kartkówek do tego sprawdzian + jeszcze dokładają i dokładają tego, żebyśmy w domu nie mieli czasu na odpoczynek.

    http://cathandclauud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chora ; //. Powodzenia w szkole! ; ) .

    verysecretlypagee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. nie usuwaj komentarza tylko odpowiedz! wstyd zeby chodzic w czyms takim dzieciaku

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna ta koszulka !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz szczęście że kończysz o 14.35. Ja codziennie kończę o 15.40, a w domu jestem dopiero po 16.30. Tak samo jak ty jestem w pierwszej gimnazjum, a w ciągu tych trzech tygodni miałam już chyba z 10 kartkówek i kilka testów diagnozujących. Na szczęście od wczoraj leżę przeziębiona w domu :)
    Serdecznie zapraszam no mojego bloga starwberry-milkshakee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. No niestety nauki jest sporo. nie narzekaj na tą 14:35, bo ja jestem w domu o 17 ;p


    http://lolczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. uu to wspólczuje że jesteś w gimnazjum i już jest ciężko. Ja jestem w liceum i nawet jest okej, chociaż..może być gorzej. Nie przejmuj się dasz radę :) Powodzenia w szkole i śliczne zdjęcia :)

    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez poszłam do gimnazjum, nie mogę się doczekać dni wolnych od szkoły, mam już dość nauki tak jak ty :D

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog ♥
    _______________
    POKLIKASZ PROSZĘ ♥
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/09/vintageshop-co-mysle.html
    ( wszystko opisane w tym poście )
    _______________
    Popieram - OBSERWACJA = OBSERWACJA
    (napisz kom. w najnowszym poście jeżeli tak :)

    OdpowiedzUsuń
  29. slliczna jestes :)

    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mam tyle nauki, ale ja jestem w 3 gim :(

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Strasznie Dużo nauki teraz masakra ;/ Śliczny fotel ;>
    Obserwuje ;> http://mikaaaah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna jesteś :**

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też mam dużo nauki a jestem 2 klasie .
    I też wypatruje w kalendarzu wolne dni .

    l-u-i-z-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne notki c;

      napiszedocb.blogspot.com/

      Usuń
  34. Mamy takie same bluzki, ty białą, a ja czarną, se my bliźniaczki <3333

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jestem w 2 gimnazjum i najchętniej wróciłabym do 1 klasy. W 1 klasie miałam strasznie dużo luzu, a teraz to nic. ;/
    Trzymaj się.
    Śliczne zdjęcia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam was<3
    Zapraszam no mojego bloga...prowadzę go od niedawna
    http://kamikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, fajny blog, trafiłam na niego przypadkiem :) Fajnie by było, gdybyś zaobserwowała, skomentowała mój blog, zapraszam, odwdzięczam się tym samym :)
    JesteOpose z http://my-paradise320.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna *-* najlepszego!
    lamax2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna ♥ U mnie jest ok :)))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Też jestem w 1 gim. i ilość nauki mnie przeraża :/ ♥
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia! :)
    Dobrze, że masz taką szaloną klasę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne zdjęcia ;d

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałam kiedys taką koszulkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna koszulka ♣

    ZAPRASZAM DO MNIE !! - http://catchmouseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie się ubierasz ! I cudowny pokój <3 Doceń to, że Twoi rodzice są majętni :D
    Zapraszam do mnie <3 Obserwuję i liczę na rewanż ;*
    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny blog kochana <333 + zapraszam do Mnie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeju, też chcę mieć taki pokój! *.*
    Świetna bluzka. Też chcę wakacje, bo rzeczywiście w gimnazjum nie jest lekko :/

    http://marpleous.blogspot.com/ | KONKURS! KONKURS! KONKURS!

    OdpowiedzUsuń