the best weekend ?


hi !  
Hmm .. a więc dzisiaj rozpoczął się kolejny szkolny tydzień. Nie wiem jak wam, ale mi się już nie chce. Jeśli chodzi o mnie to posty będą się pojawiały nieco rzadziej , ponieważ przybywa coraz więcej prac domowych i nauki. Oczywiście będę starała się jak najlepiej rozplanować czas, żeby również starczyło go na bloga:) 
Lecz dzisiaj nie o tym. W tym poście chciałabym opisać wam : jak według mnie powinien wyglądać mój weekend, żebym była z niego zadowolona. Wiem, że jest poniedziałek, ale pomyślałam, że warto by było zrobić takiego posta. Może skorzystacie z jakiegoś pomysłu ? 


* jestem leniem , więc gdy nadchodzi weekend lubię się zrelaksować. Czyli obejrzeć jakiś film, poczytać książkę , poleżeć sobie , posiedzieć w internecie. Haloo przecież nie ma szkoły !
* jednak staram się nie zapominać o aktywności. Nawet jeśli bardzo mi się nie chce biorę się w garść i idę pobiegać albo poćwiczyć nordic walking. Na pewno nie długo. Bo nie chcę tracić wolnego czasu. Zazwyczaj około 20 - 40 minut. 
*uważam, że, kiedy jest weekend warto zjeść obiad w jakimś innym miejscu np. w restauracji na mieście.  Będzie to jakaś odmiana , a poza tym może też bardziej zróżnicowane jedzenie ?  
* weekend jest też idealnym czasem , aby spotkać się z przyjaciółmi. Możesz zaprosić ich do siebie, albo razem możecie się gdzieś wybrać. W wasze ulubione miejsce , gdzie na przykład w ciągu tygodnia nie macie czasu chodzić.  
* i taak ... podstawa ! WYSPAĆ SIĘ! Niestety w czasie tygodnia jest to niemożliwe, a ja bardzo nad tym ubolewam, ponieważ uwielbiam spać :) 

A więc to tyle. Taki krótki pościk. Mam nadzieję , że  jest OK ? :) 

Tutaj macie jeszcze zdjęcia bransoletki , którą dostałyśmy z Mery : 

Tutaj : KLIK !

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

36 komentarzy:

  1. Ja sobotę spędziłam na rozpoczęciu roku harcerskiego a niedzielę w kinie na This Is Us, i taki weekend mi odpowiada :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty post :** Kocham Was :) Mam nadzieję,że znajdziecie czas na posty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Skorzystam :3
    zapraszam-nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post :)
    http://julka-juliaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post ;) ja mam podobnie ;)

    http://lolczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój weekend zazwyczaj wygląda tak jak opisałaś, pomijając jedzenie w restauracjach;)
    fajny post :)

    Zapraszam do mnie-
    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kocham spać ♥
    Mój weekend jest dość podobny do tego co opisałaś :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobnie :)
    http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe pomysły, robię podobnie w weekendy :)

    Mogłabyś kliknąć w banner Sheinside u mnie na blogu? :*
    wholestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy post :)
    ładne masz oczy *,*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam spac haha! XD I szkoła nie pozwala się wyspac . ;/

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu jakie ty masz boskie włosy <3 Napisz jakiś post o pielęgnacji włosów <3

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubieeeeeee spaaaaaaaaaaaaac liczę na odwiedzania mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia <33 Zgadzam się z tobą i też uwielbiam spać ;*

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się twoje loczki. I LIKE IT.
    Zapraszam: http://fashion-this-is-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham weekendy ♥_♥
    Weekend jest czasem kiedy można robić wszystko na co nie ma się czasu w tygodniu ; p

    Śliczne zdjęcia
    Zapraszam
    : www.ulko-latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz prześliczne włosy ! Mogła byś napisać o ich pielęgnacji :) !
    Tak,masz rację ! SPANIE to podstawa ! :D

    nataliaa-blog.blogspot.com | nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post ^^ Dobre pomysły . ;D

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hah.. też jestem leniem!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja się w weekend RELAKSUJE :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam tak samo jak ty, ale w weekend wstaje zawsze ok.7.00,8.00. ;(
    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój idealny weekend *.*

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. twój idealny weekend = mój idealny weekend <3
    haha, wszystkie dziewczyny mają podobne zapotrzebowania :)
    zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszcze włosów *.* i masz śliczne oczka <3 wgl. blog jest mega!
    +zapraszam do nas
    http://i-promise-to-stay-until-the-end.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny post :'))))

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka piękna! Baaaardzo chciałabym Ci zrobić sesję! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Krótki pościk z fajnymi zdjęciami i ogólnie fajne pomysły na spędzenie weekendu, jednak ja mam podobnie, każdego weekendu wybieram się na rodzinny długi, wieczorny spacerek z psiakami, więc można powiedzieć, że taki w miarę aktywny, latem na rowerze czy na rolkach i jest ok :D

    czylioliwianatropie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w weekend wstaje wcześnie, żeby czasu nie marnować ;D

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne włosy.♥ super post! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Boże, jakie słabe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne zdjęcia:))
    Też uwielbiam spać;D

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknee zdjęciaa *.*

    zapraszam
    http://dreamsmylifee.blogspot.com/

    dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknee zdjęciaa *.*

    zapraszam
    http://dreamsmylifee.blogspot.com/

    dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękna bransoletka. Dłuuuuugaśne włoski! *.* Mój idealny weekend wygląda prawie tak samo :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń