autumn is here



hey! 
Mamy już sobotę co oznacza weekend! A w poniedziałek mam wycieczkę hurra :) Wczoraj poszłam dosyć późno spać,a dzisiaj wstałam o 7:00 i przez to jestem w ogóle nie wyspana,ale postanowiłam, że jutro wstanę o 10:00 , nie wiem czy mi się to uda, ale spróbuję haha. Za oknem widać już czerwone, żółte i pomarańczowe liście, uwielbiam ten krajobraz.Myślę,że wybiorę się na spacerek z psem pod wieczór. Coś czuję, że dzisiejszy weekend będzie bardzo zorganizowany, ponieważ jeszcze dzisiaj idę na urodziny mojej koleżanki i będą one w Blue City (centrum handlowe w Warszawie) i odbędą się one w klubie dla młodzieży! Nie wiem jak mam się ubrać :), ale coś zaraz wymyślę. Może założę tę spódniczkę którą mam na sobie w tym outficie? ojejku, kompletnie zapomniałam o prezencie dla mojej koleżanki, więc chyba pojadę tam trochę wcześniej i poszukam jakiegoś drobiazgu oraz kupię jakoś ciepłą rozpinaną bluzę na wycieczkę, bo jak już pisałam, w poniedziałek mam wycieczkę z moją klasą, a i jeszcze pakowanie + lekcje na następny czwartek ahh ,te szkolne obowiązki. Teraz przejdźmy do outfitu. Nie wiem jak Wy, ale ja mam fazę na spódniczki, sweterki, czapki, właściwie wszystko! Haha. Jesień to dobra pora roku, żeby poeksperymentować ze swoim stylem. W outficie możecie zauważyć moją nową dżinsową kurtkę z zary, która od razu wpadła mi w oko. Dodałam też mój ulubiony naszyjnik z h&m i tak właściwie wszystko powstało. Obecnie szukam jakiś fajnych zimowych butów. Mam emu i takie coś jak a'la glany (ale beżowe), ale szukam czegoś jeszcze. 




                                     naszyjnik h&m/ kurtka zara / bluzka zara / spódniczka h&m / 


Promocja w romwe ! 

Romwe Columbus Day Weekend Sale
Up to 74.92% off
From 10/08 to 10/14, whole week!
Don’t miss, girls!



Ogromne przeceny ! :) 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

78 komentarzy:

  1. Fajna kurteczka ;)
    ______________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne zdjecia ;)

      zapraszam do mnie

      oligatorekk.blogspot.com

      Usuń
  2. Uroczy outfit ;3 fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super outfit ;)
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowy outfit :) Ja uwielbiam jesień !

    ZAPRASZAM DO MNIE !!!! - http://catchmouseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kurtka ;3

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super OUTFIT, ZRÓB FILMIK O PAKOWANIU!! ;33
    Zapraszam! Konkurs! http://lovefashionshoppinglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ty piękna jesteś ♥♥♥♥♥♥♥ naszyjnik jest meegaa <3 ja nie lubię spódniczek :D

    photoography-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś *.*
    Piękne ciuchy :)

    AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ,cudowna spódniczka !

    zapraszam do mnie www.my-life-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny outfit <3 Miłej zabawy, zazdroszczę wycieczki ;)

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i outfit <3
    Miłego weekendu!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie dopasowany strój :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. to rzeczywiście masz dużo planów.
    Ja dzisiaj idę gdzieś z znajomymi i muszę jeszcze napisać opowiadanie..
    Ah! Jeszcze kartkówka z chemi, religii i angielskiego.
    No cóż jakoś muszę sobie poradzić.
    Świetny zestaw taki pozytywny :)
    http://crazylifesaccordingtoclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia *-*
    Cudowny naszyjnik <3

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna outfit :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jest śliczna powiedź kol najlepszego :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo łądnie ♥
    Złóż życzenia ode mnie dla koleżanki ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny outfit ! świetna jest ta spódniczka. <3
    Skąd czapka ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka śliczna :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny outfit! Milej zabawy na urodzinach :) A może wstawiłabyś jeszcze fotki tego stroju z urodzin? Z chęcią bym go zobaczyła. Śliczny jest ten naszyjnik i spódniczka!

    marpleous.blogspot.com/ | KONKURS! KONKURS! KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny strój <3

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju , śliczna spódniczka !
    Życzę udanej imprezy ;p
    melsi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli szukasz butów jesiennych, zimowych polecam te z ZARA.
    Są porzadnie wykonane i bardzo wygodne,
    Miłego weekendu♥
    : www.ulko-latki.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny outfit! ;)

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczne ootd :)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wygląda ;D
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. według mnie czapka nie pasuje do Ciebie, tzn. jest bardzo ładna, ale nie na wszystkich twarzach dobrze wygląda. myślę, że fajnie byś wyglądała może w kapeluszu? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny outfit, naszyjnik cudowny <3 Możesz się tak ubrać na urodziny ! ^^
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Megaaaaa ta kurtka

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ja kocham waszego bloga! Nieustannie czekam na nowe posty!

    world-shino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne zdjęcia:*
    Mega kurtka i spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdj.
    http://beautifulislifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia <3
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam a'la glany ale czarne. Znaczy miałam, bo całe rozwalone po zimie xd Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna stylizacja :)
    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ładniee ! :)
    http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny outfit,baw się dobrze na wycieczce i urodzinach! <3

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia :D
    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądasz. Bardzo ładna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja :) Życzę udanych urodzin! ;)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. super kurtka!!

    zapraszam do mnie:


    http://uncapriccio.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie wyglądasz ;D Podoba mi się Twoja czapka i spódniczka :D

    http://klaudia-claudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowne zdjęcia, ślciznie wyglądasz!<33

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny naszyjnik ! ;)

    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładne zdjęcia :)
    Fajne połączenie :)


    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładniutki outfit i życzę świetnej zabawy na urodzinach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny outfilt ♥
    wildestonearth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale ślicznie wyglądasz. ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. swietna masz kurtkę :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Tak to prawda kurtka zarąbista *.* i ten naszyjnik meeega ! :3
    Ja uwielbiam creepersy, sama będę je miała :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Poluję na taką spódniczkę już od roku i nigdy nie ma mojego rozmiaru :c
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna *O*

    julga-and-julczi.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna spódniczka !
      http://sweetchilisweet.blogspot.com/

      Usuń
  53. Świetnie jesteś ubrana <3
    Uwielbiam tego bloga :)
    Zapraszam do mnie:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    <3
    <3
    <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie wyglądasz, udanej zabawy :*

    http://drugsfxck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. heej napisałam wam maila , odpiszecie :)?
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. heej ;* kiedy odpowiecie na maila ?

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny blog ! Obserwuje
    Naprawdę miło się go czyta

    OdpowiedzUsuń
  58. świetna spódniczka :)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. ślicznie wyglądasz ;) podoba mi się ten zestaw :3

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczna :***
    i tak kurtka jest dobrej jakosci ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczny outfit :**

    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ! - http://catchmouseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Macie bardzo ciekawego bloga :) Zacznę wchodzić tu częściej :)
    Zapraszam na mojego bloga: http://tyijajestesmyhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. obserwuję i liczę na rewanż mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam nadzieję, że urodziny się udały : )
    Ślicznie wyglądasz, a sama kurteczka jest bardzo ładna : )
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ślicznie ;*
    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczny strój <3 i ślicznie wyglądasz:*

    vanessvan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Hej. Nominowałam was do Liebster Award. Więcej informacji u mnie, na wszystko-i-nic-o-wszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczna spodniczka, i meggggggggga naszyjnik <3
    fajny post


    http://claudia-klaudiaa.blogspot.com/

    obserwujemy ? ^^ komentujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  69. przez niepoprawnie zrobione brwi masz dziwny wyraz twarzy weź sobie do serca bo możesz być dużo ładniejsza :) brwi robią bardzo duzo

    OdpowiedzUsuń