don't judge me



Chyba każda dziewczyna na świecie ma kompleksy. Jedna uważa, że jest za gruba, druga za chuda, trzecia ma za duży nos, czwarta odstające uszy,a piąta koślawe nogi. Chodź wiemy, że nikt na świecie nie jest idealny to i tak staramy się upodobnić do światowej sławy modelki lub naszej ulubionej aktorki z filmu, która wygląda zjawiskowo. Tak naprawdę nawet ta gwiazda uważana przez nas za ideał ma kompleksy, wszyscy się z nimi borykają.  Z biegiem czasu ludzie w delikatny lub też bardzo wyrazisty sposób zaczęli wytykać mi moje inne wady. I w pewnym momencie swojego życia stanęłam przed lustrem i nie mogłam znaleźć w sobie niczego pozytywnego, ładnego czy fajnego. W ogóle się  sobie nie podobałam. Przez jakiś czas nienawidziłam siebie i swojego wyglądu. Oglądałam zdjęcia innych osób, porównywałam siębie do nich. Jednak pewnego dnia stwierdziłam, że dość tego. Przecież jestem jaka jestem i nic tego nie zmieni. Każdy z nas jest wyjątkowy. Ma swoje wady i ZALETY. Stwierdziłam, że rzeczy, których nie mogę zmienić spróbuję  pokochać albo chociaż polubić.  A reszta? Resztę  zmienię, postaram się walczyć. Od siedzenia przed komputerem czy nie wiadomo czym nic nie zdziałamy. Ja już mam swoją motywację, teraz pora na Was! :) 

 Teraz ogółem. Zastanawiałam się co to kompleks? Skąd się biorą? Czemu w ogóle je mamy? Doszłam do wniosku, iż kompleksy to nasz wróg, który rośnie i powiększa swoją siłę, kiedy coraz mniej wierzymy w siebie i swój wygląd. Wtedy on staje się potężniejszy, a my słabsi. Według mnie kompleksy biorą się przez nas stres, boimy się co pomyślą sobie inni o nas, czy spojrzą na mnie jak na grubą czy chudą dziewczynę? Czy dostrzegą moje krzywe nogi.... bo czy przejmowalibyśmy się trądzikiem, krzywym nosem, wagą, czy małymi ustami, gdybyśmy wiedzieli, że nikt nas nie nie wyśmieje, nikt nas nie upokorzy i w ogóle nikogo nie będzię to obchodzić. Odpowiedź brzmi NIE. Jednak w dzisiejszych czasach boimy się reakcji innych ludzi na nasz wygląd. Ale zadajmy sobie pytanie, czy warto? Bo przecież osoba, która nas wyśmieje będzie mieć tylko satysfakcję z tego, że przejmujemy się tym co powiedziała. Kompleksy to bezsensowny efekt dzisiejszego wieku w którym liczy się wygląd, a nie charakter. Trzeba jednak pamiętać, że w życiu, w prawdziwym życiu liczą się tylko przyjaciele. Przyjaciele, którzy widzą w nas człowieka, serce, charakter, duszę, a nie nasze opakowanie, czyli wygląd zewnętrzny. Bo jeśli ktoś naprawdę kocha to robi to bez względu na to jak wyglądamy, a resztą nie warto się przejmować. Pamiętaj o tym. A jeśli już przeczytałaś ten post to podejdź do najbliższego lustra i zobacz w sobie  piękno. Twoje piękno. Twoje naturalne piękno. Bo na pewno je masz. Każdy je ma:) 
Mam nadzieję,że taki inny post Wam się spodobał i przynajmniej trochę zmienił Wasze nastawienie do siebie. Już niedługo post o moim zdrowym tybie życia :)


A i zapraszam Was moi drodzy na wspaniałego bloga - http://www.czarne-chmury.blogspot.com :)

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

74 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! :D
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dodatek bardzo pasujące do posta :) Mądrze to napisałaś :)

      KLIK KLIK BLOG

      Usuń
    2. Świetny sweter!

      Zapraszam do wzajemnej obserwacji :)
      iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

      Usuń
    3. Świetnie to napisałaś ♥
      Cudne fotki ;)

      niikablog.blogspot.com

      Usuń
  2. Sama nie wiem co powiedzieć. Zdziwiłaś mnie tym postem, i napisałaś go w cudowny sposób. Ja mam wiele kompleksów, ale od jutra staram się zadbać wreszcie o siebie, i mniej przejmować się tymi głupimi komentarzami innych. Dziękuję Ci, bo bardzo mi pomogłaś!

    W wolnym czasie zapraszam na nowy post | julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt nie jest idealny, powinniśmy o tym pamiętać. Siedzenie przed komputerem i użalanie się nad sobą w niczym nam nie pomoże. Jeśli chcemy coś zmienić zacznijmy działaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. prawda w 100%. Ale same się nakręcamy, że jesteśmy beznadziejne i zamiast naprawić to, poprawić to nic nie robimy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma w sobie piękno i trzeba o tym pamiętać! <3
    Kompleksy czasami potrafią zrujnować życie, ale upadamy po to żeby wstać! :)
    Zdjęcia śliczne <3

    www.natalia-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, ideałów nie ma. Ja jestem baaaardzo zakompleksionym człowiekiem, poważnie. Ta notka nie dała mi powodu, żeby to nastawienie zmienić... ale miło się ją czytało. ^-^
    Dobrze piszesz. :3
    Nie znoszę dzisiejszych czasów, w których się liczy wygląd i kasa...... Jak jesteś brzydszy - ELIMINUJĄ CIĘ ;(
    Trzymaj się <3

    http://ungrateful-riddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam waszego bloga ♥ Bardzo dobry post :)
    Śliczne zdjęcia :>
    http://catchmouseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ty mądrze piszesz ;_; zgadzam się z tobą <3

    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie to napisałaś. Masz 100 % rację w tym :)
    Ja osobiście staram się nie zwracać uwagi na to co ktoś o mnie myśli czy mówi bo dobrze mi z moim wyglądem :) przecież nikt nie jest idealny. A jeśli ktoś się sobie nie podoba narzeka, że jest gruby czy coś to zamiast na to narzekać powinien coś z tym zrobić, bo narzekaniem się nic nie zmieni :)

    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z kompleksami nie wygramy .:c

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże,popłakałam się.Bardzo mądrze piszesz.Kc <3

    by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to napisałaś Mery kc :**

    OdpowiedzUsuń
  13. masz racje, przyjaciele zawsze nam pomagają zwalczyć kompleksy. ;)

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie,że poruszyłaś temat komleksów :) Przeczytałam to i nadal rozmyślam nad moimi kompleksami....
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie to napisałaś <3 Bardzo motywujące. Ja mam sporo kompleksów, ale największe to za duża szczupłość, mały biust, krzywe zęby...

    Już dzisiaj zmiana adresu mojego bloga z girls-trio.blogspot.com na life-by-katiee.blogspot.com
    Jeśli chcesz być na bieżąco, zapraszam do obserwacji!
    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post, cudownie to wszystko ujęłaś! <3

    I dziękuję za polecenie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jesteś :)
    zapraszam http://daisymoredaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach :O <3
    supplyloory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. masz rację ! Kompleksy to nasz największy wróg !
    śliczne ostatnie zdjęcia :3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam teraz chyba najgorszy okres w swoim życiu, jeśli chodzi o kompleksy, dlatego Twoje słowa bardzo mi pomogły, dziękuję, yolo.

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dłuuugi post ';) ale fajny temat wybrałaś ' kompleksy'
    Cudowny blog, piszę po raz kolejny ;d


    I mam pytanie
    czy Blue nie moze troche czesciej pisac???

    marcela-marccela.blogspot.com

    A I JESZCZE COS: zrobicie cos takiego jak ' blogi na dzis' ?? ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy z nas ma w sobie kompleksy ,nie ma na tym świecie ludzi idealnych.

    zapraszam do mnie www.my-life-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny sweter i piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie na nową notkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Mery i Blue mogą mieć kompleksy ? Takie śliczne dziewczyny ! Świat chyba zwariował !

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia <3 Całkowicie się z tobą zgadzam ;*

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia *.*
    Zapraszam do mnie
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny post <3


    Kocham was <33


    Zapraszam na świeżego bloga : wikie-blog.blogspot.com Mam nadzieję że ocenisz mój styl pisania i grafikę. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mądry post. Kiedyś tak samo jak Ty nie potrafiłam zobaczyć w sobie piękna. Nikt mnie nie krytykował, ale sama się krytykowałam patrząc na osoby, które mają coś, czego ja nie mam. Jednak teraz nauczyłam się cieszyć tym co ja mam, bo dzięki temu jestem w jakiś sposób wyjątkowa. Piękne zdjęcia i piękny kolor włosów, dążę do uzyskania takiego jasnego brązu :>

    www.ariena-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam jedną dziewczynę która nie ma kompleksów wręcz przeciwnie kocha samą siebie jest tak zwanym ''Narcyzem'' kocham ją bo jest moją przyjaciółką ale bardzo denerwuje mnie kiedy za wysoko się ceni ...

    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Też napisałam post o kompleksach. Ale tak naprawdę one są częścią nas. Gdybyśmy ich nie miały, nie mogłybyśmy dążyć do pokonania ich.

    http://get-some-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super post :) Dziękuję Ci, że mi pomogłaś chociaż trochę. ;-)

    Zapraszam do mnie ; )
    http://nema-nemaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz rację. Nie powinnyśmy się zmieniać tylko dlatego, że inni tak chcą. Możemy się wzorować na jakiejś sławnej osobie, ale tak jak powiedziałaś, ona przecież też ma kompleksy i powinnyśmy wziąć to pod uwagę. Nikt nie jest idealny, ale za to każda z nas jest wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju. Jeżeli ktoś nam to uświadomi, to będziemy na dobrej drodze do szczęścia i poczujemy się piękne i dowartościowane, nie przez siebie same, ale również przez inne osoby.
    Mogłabyś pisać więcej takich postów? ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. masz rację. Naprawdę świetny post!

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zainspirowałaś mnie do poruszenia takiego tematu u mnie na blogu. Dziękuję :)

    http://andziaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie to napisałaś! :)) Czekam na posta ;*

    lifestyle-lenny.blogspotcom || zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo trafnie to wszystko ujęłaś super macie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny i mądry post! ♥

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne zdjęcia :))
    http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzą mądry i przemyślany post ;3 Bardzo ładnie ci w tych krótszych włosach ^^

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mądry tekst,masz rację w 100%.Świetny post :)
    http://shatterbones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Hmn...wszyscy teraz piszą o kompleksach i próbują nas pocieszyć, a ja mam na to odpowiedź:
    Nie podobają wam się wasze nogi? Pomyślcie co by było gdybyście ich nie miały. Nie lubicie swoich włosów? Zastanówcie się, jak wyglądałybyście łyse. Ja też nie lubię swojego nosa, zębów i włosów, ale myślę sobie jak wyglądałabym bez nich. Jak Voldemort i nie byłoby za ciekawie. ._.

    wikaandwika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mądrze napisane, świetne zdjęcia ♥

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Naprawdę świetny post. Przyjemnie mi się go czytało.. . Masz w 100% racji..
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny post i fajny blog. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteś bardzo inteligentną osobą :)

    Jeżeli chcesz, to zapraszam na:
    http://rozmowy-z-kubkiem-herbaty.blogspot.com/
    Nowy projekt dla blogerów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny post. c: super napisany!
    śliczne zdjecia ;*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. dzisiaj znalazłam wasz kanał na yt i bloga <3
    jesteście naj :*
    Mary jak poczytałam że mówią o tb ' kopie Lucy ' nie
    mogłam uwierzyć.
    Chyba to że jesteś wesoła i uśmiechnięta nie
    znaczy że coś papugujesz c'nie ?
    http://karolinakaczorek11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja w sobie nie widzę żadnego plusa. Najgorsze są moje małe usta... Moim zdaniem Ty Mery jesteś perfekcyjna. Chciałabym być taka jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Czy to możliwe, żebym dzisiaj widziała Blue około 17 przy Złotych Tarasach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja miałam wiele problemów, ale to ze względu właśnie a to, że byłam obrażana z różnych powodów. Moim zdaniem jedyną pomocą jest zmiana otoczenia. Gdy znajdzie się przyjaciela, łatwiej przez to się przechodzi. Gdy nikt nie jest złośliwy, nie widzisz tych wszystkich wad, bo większość z nich oni WYMYŚLAJĄ. Super post!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Z tych zdjęć po prostu bije od CIebie delikatnością. Bardzo fajnie :)




    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. zgadzam sie ! Bardzo dobrze napisany post . :)
    zdjęcia śliczne :) <3

    http://l0veeyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Dokładnie, zgadzam się z tobą, bo przecież gdyby nikt nam nie powiedział że jest w nas coś złego to nawet nie zauważylibyśmy :)
    Świetnie piszesz :*

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny post zgadzam się z Tobą;DJa przez to że ćwiczę polubiłam troszkę swoje ciało;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialny post! Bardzo ładne zdjęcia! ;D Śliczna jesteś :)

    http://klaudia-claudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny post :D
    Zapraszam do mnie :
    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. hej !
    od dawna jestem czytelniczką waszego bloga . Wasz blog jest napprawde super i wy też jesteście bardzo ładne . Świetny post


    Zapraszam was na tego >>>>> http://sweetchilisweet.blogspot.com/ <<<<< bloga.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciekawy post :)
    Zapraszam adzia-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz rację!!
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczna !
    Bardzo mądry post ! :)

    nataliaa-blog.blogspot.com | zapraszam :3 !

    OdpowiedzUsuń
  61. Jesteś piękna, a ten post jest znakomity:) Przemyślany, estetyczny. Dodaję do obserwowanych!:*
    mój blog : http://majczur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Motywujący post. Fajne jesteście <3
    www.enjoylifesaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. świetny post ! <3
    http://julia-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajny post, przemyślany, mądry. Jesteś śliczna, nie rozumiem jak możesz mieć kompleksy :* :)) Ja mam ich mnóstwo: syfy, cienkie włosy...Masz jakieś sprawdzone sposoby na pogrubienie włosów? Miałabym chociaż...o 1 kompleks mniej...

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajny post :) ps : śliczny sweter , gdzie kupiłaś? ( przepraszam jeśli gdzieś pisze, ale nie mogę znaleźć)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zastanów się nad twoimi brwiami moim zdaniem są zbyt mocno wyregulowane powinnaś je trochę zapuścić pomiędzy, bo zaczynają ci się od źrenicy od skrzydełka nosa a powinny od kącika oka jak u twojej koleżanki :*

    OdpowiedzUsuń