I'm so sleepy !

Heej ! 
Jak wam mija piątek ? Mi bardzo, bardzo dobrze. Dzisiaj skończyłam szkołę już o 11:30, ponieważ byliśmy zwolnieni z trzech ostatnich lekcji. Nie wiem jak wam, ale mi okropnie się dzisiaj chce spać. Może to przez tę pogodę za oknem albo po prostu się nie wyspałam. Wczoraj wieczorem oglądałam film pod tytułem : uwaga , uwaga ! Shrek 2 haha. Zachciało mi się obejrzeć jakiś film z dzieciństwa i powiem wam, że było naprawdę fajnie ! Przypomniało mi się jak to było dawniej. Dzisiaj również obejrzę jakiś film z czasów, gdy byłam mała. Jest to o tyle przyjemne, że w czasie oglądania zapominasz o swoich wszystkich problemach i wydaje ci się, że nadal jesteś małym dzieckiem. Można się wspaniale odstresować i zrelaksować. Naprawdę polecam :) 
Dzisiaj w szkole nic ciekawego się nie wydarzyło. Cały dzień chodziłam taka śpiąca jakbym zaraz miała wpaść na ścianę.  O 17:30 mam dodatkowy angielski, dlatego zaraz muszę zrobić zadanie domowe. Przy okazji po angielskim spotkam się z Mery i trochę sobie pogadamy :) 




 

A jaki był wasz piątek ?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

90 komentarzy:

  1. Identyczny jak tw tylko ja skończyłam lekcję o 12:15 : D uwielbiam was <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne zdjęcia :)


      oligatorekk.blogspot.com

      Usuń
  2. mój piątek jest i będzie udany :D lekcje skończyłam o 14 a z szkoły o 15 30 wróciłam więc bardzo dobrze :D śliczna jesteś blue <3 a wczorajszy filmik o iPhonie fajny :D

    http://juka-juku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznaś :)
    Mi też się chce okropnie spać, mam już dość tej monotonii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post ;) Zdjęcia cudoo, powinnaś zostac modelką <3
    Zapraszam --> julia-julietta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Ty w ogóle przywiązujesz uwagę do stylu ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś też kończyłam wcześniej, też jakoś dziwnie się czułam, taka śpiąca, ale ostatnio to w ogóle ogarnąć się nie mogę, nie wysypiam się więc to pewnie dlatego. Śliczna jesteś :> Bardzo chciałabym mieć takie włosy jak Ty :>

    www.adriena-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia ;* Świetny post <3
    Pozdrawiam i zapraszam ------------------------> julia-julietta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobny :D Śliczne zdjęcia *-*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    jola-jolaaa.blogspot.cm

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam. Nowy post adzia-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś baaardzo ładna *.*
    Śliczny piesek, zazdroszczę ;)
    Też czasem lubię obejrzeć sobię jakąś bajkę nawet ostatnio oglądałam Epokę Lodowcową ;p

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny piesek <3

    Obserwuję i liczę na to samo <3
    http://fucy-and-ducy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne włosy :) mogłabyś napisać jak o nie dbasz? jeśli już coś takiego było to przepraszam a prosiłabym o link

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za śliczny piesek! Jak ty robisz takie śliczne zdjęcia!

    PS: Nie chce spamować ale jeśli mozesz wpaść na mojego bloga i go zaobserwować będę ci wdzięczna!

    bestdream1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnee zdjęcia :)
    everyone-should-be-themselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodki piesek <3 O... też byłam dziś niewyspana...

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia. :)
    Ja w domu dopiero niestety byłam przed 16.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też to samo byłam dzisiaj nie wyspana ;c
    Świetne zdjęcia ;)
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Waszego bloga, super piszecie i jesteście baaaardzo ładne !

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia *_*

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia!

    Juleczka-kuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie pięklne zdjęcia *-*

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie okej :)

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój piątek minął tak jak zawsze. Tylko babcia do mnie przyjechała, a ja wciąż nie mogę sie pozbyć wrażenia, że muszę odrobic lekcję :D
    Kocham oglądać filmy z czasów dzieciństwa ♥

    get-some-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. o 11.30 zazdroszczę... :D ja o 13.25 ;c

    Zapraszam! dopiero zaczynamy :>
    http://strawberryandrasberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety piątek spędziłam w domu, bo chora jestem :C Śliczne zdjęcia : )

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam super piątek tylko trochę się wymarzłam;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój jak zwykle męczący ;\\

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie troszkę nudnawo i standardowo skończyłam lekcje o 14:20 :<
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi też przez tą pogodę baardzo chce się spać :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha shrek to jest to! Najlepsza bajka z dzieciństwa :D | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny post ;) Piękne zdjęcia! ♥ Shrek :D

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nudy był mój piątek siedziałam na dyżurze .
    Super post śliczne zdjęcia i cudowny pies
    http://pinklemonadeagata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. JAkim aparatem robisz zdj i gdzie je przerabiasz ?

    OdpowiedzUsuń
  34. http://justine-juustine.blogspot.com/ obserwacja za obserwację? jesli tak daj znać ps. śliczny blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku, ale ty ładna! :)

    julka-julczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczesliwy piateczek ! Sliczny piesek i sliczne zdjecia *-*
    Zapraszam do mnie ;*
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja miałam udany piątek.. rozmawiałam z przyjaciółką na skype i nieźle się pośmiałyśmy. ;D

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też byłam cały dzień śpiąca;o Piękne zdjęcia :)

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnie zdjęcie, świetnie podkreśla Twoją urodę! Kiedy kolejny cover? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czasem miło jest wracać do beztroskiego życia :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Och, mój piątek był wspaniały - Leżenie w łóżku i TV <3.

    large-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi też się wczoraj chciało ciągle spac xd Niestety kończyłam o 15.30 bo musiałam isc na poprawę ;/
    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. super foty wasz blog jest bardzo profesjonalny jak wy to robicie

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak ci zazdroszcze że tak wcześnie skończyłaś lekcje, ja niestety swoje ok 16 : C
    Ale ogólnie mój piątek był mega udany mimo to że tak późno wyszłam ze szkoły : )
    Jeju jakaś ty śliczna jesteś *_*
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja miałam do 12:30 lekcje ;3 Później właściwie nie robiłam nic nadzwyczajnego :))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcia *.*
    Słodki piesek :3
    Ja miałam lekcje o godzinę krócej i poszłam z przyjaciółmi do parku :>

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia ♥
    Też jestem ostatnio jakaś senna ;/

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. na pierwszym zdjeciu wyglądasz na dobre 17-18 lat :D
    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwsze zdjęcie najlepsze! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  50. Mój piątek minął mi baardzo dobrze ;D
    Uwielbiam takie filmy z dzieciństwa. O wszystkim się zapomina ;)
    Bardzo, ale to baardzo podobają mi się zdjęcia na tym blogu! Są cuudne ;P

    http://iskra-marzenia7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. miałam bardzo podobny piątek do cb z tą różnicą, że siedziałam w szkole do 15 ;/
    ale jak tylko przyszłam ze szkoły położyłam się do łóżka ;d tak mi się chciało spać, że oczy zamykały mi się na siedząco ;p
    to pewnie taki śpiący dzień był ;p

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia , jesteś śliczna *u*

    W wolnej chwili zapraszam do siebie. DziŚ dodałam nowy post o jesieni ! ZAPRASZAM :

    http://catchmouseee.blogspot.com/
    http://catchmouseee.blogspot.com/
    http://catchmouseee.blogspot.com/
    http://catchmouseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale ładne zdjęcia :)


    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczne zdjęcia :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Super zdjęcia, spodobał mi się wasz blog ;) obserwuję i zapraszam do nas, bo również prowadzę bloga z przyjaciółką :)

    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Mój piątek był udany, i również chce mi się spać :)

    http://lovely-life-anett.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Piątek był okej :)
    dzisiaj sobota i piękna pogoda więc korzystam ♥



    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. mój piątek był bardzo pracowity , ale było fajnie ;d bardzo fajne zdjęcia ;3 zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ja wróciłam do domu bardzo zmęczona... wgl. nie wyspana :\
    śliczne zdjęcia :*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też muszę coś takiego obejrzeć ^.^

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale cudowne zdjęcia, wyglądasz jak zawodowa modelka <3

    Już jutro adres mojego bloga zostanie zmieniony z girls-trio.blogspot.com na life-by-katiee.blogspot.com
    Jeśli chcesz być na bieżąco, zapraszam do obserwacji!
    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja zawsze w piątki mam tak że jestem bardzo nie wyspna ♥

    zapraszam do mnie www.my-life-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. fajny pies. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Blue jakiego używasz aparatu do robienia zdjęć?, są piękne. Proszę odpisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudne foty:)Obserwuję
    julie-julien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale masz fajnie :) Ja w piątki kończę o 14:30, ale przynajmniej mam na 9:50 i mogę się wyspać :D

    http://calajasuperfoxia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczne zdjęcie, cudowny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękna jesteś! Śliczne zdjęcia. A ja sama nie wiem, bo cały czas siedzę w domu, bo jestem chora ;)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Boziuu, jaka piękna *.* Jesteś fotogeniczna strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczne zdjęcia :) Shrek to moja ulubiona bajka z dzieciństwa haha :) mój piątek był bardzo leniwy, głównie spędzałam go przed komputerem odpowiadając na komentarze, i pisząc zapasowe notki. Czytam waszego bloga już od dawna i dopiero teraz zauważyłam że jeszcze go nie obserwuję! haha :D tak więc obserwuję i liczę na rewanż. miło by mi było gdybyście zajrzały :)
    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Na szczęście jest wolne to się wyśpisz :) Ja w piątek sobie odpoczywałam w domku i już porobiłam wszystkie zaległości ze szkoły żeby mieć spokój :)
    littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. Mój piątek? Opisałam to na moim blogu:
    wikaandwika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. hej, śliczne zdjęcia:)

    może mi ktoś podać link do Aska dziewczyn?:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja uwielbiam oglądać Shreka. hhhahahha
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  76. Jakie cudowne zdjęcia *o* Tak bardzo naturalnie na nich wyszłaś <33
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach ♥

    OdpowiedzUsuń
  78. sliczne zdjecia. przez was obie mam kompleksy -jestem za brzydka";(
    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękne foty <33

    Zapraszam na mojego świeżego bloga - wikie-blog.blogspot.com Oceń moją grafikę i styl pisania postów ;) A jeśli się podoba to zapraszam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękne zdjęcia ! zapraszam do mnie obserwacja za obserwacje ;** <3 dopiero zaczynam ;D http://anitajanicka.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  81. http://lucyandkaty.blogspot.com/ Świetny blog ! Zapraszam do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Cudowne zdjęcia, masz śliczne włosy! ♥
    http://tina-tinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń