miły poniedziałek

Heloł ♥  
Jak na pewno wiecie Mery pojechała dzisiaj na wycieczkę klasową aż na 3 dni. Haha dzisiaj rano podjeżdżam pod szkołę ,  patrzę a tam Marysia stoi sobie przy autokarze. Więc na szczęście mogłyśmy się jeszcze spotkać przed wyjazdem. W ogóle tak jakoś dziwnie bez niej w szkole. Tak pusto. Zazwyczaj spotykamy się prawie na każdej przerwie i sobie gadamy, albo jak my to mówimy - poprawiamy makijażyk w łazience haha :) 
Dzisiejszy dzień był nawet miły ( jak na poniedziałek ). Co prawda miałam sprawdzian z historii, ale jakoś go napisałam i może będzie jakaś przyzwoita ocena. W zeszłym tygodniu byłam trochę chora i  nie poszłam do szkoły w czwartek, dlatego muszę jeszcze niestety nadrobić parę rzeczy... eh. Natomiast w piątek również miałam wycieczkę szkolną. Co prawda tylko jednodniową, ale to jednak zawsze coś. Byliśmy w Łodzi i Bełchatowie. Było naprawdę super ! Ogólnie jesteśmy bardzo zgraną klasą , dlatego świetnie się bawiliśmy. Najfajniej moim zdaniem było w Bełchatowie, gdzie jeździliśmy na takim torze saneczkowym (?) Nie pamiętam za bardzo jak to się nazywa, ale w każdym bądź razie było naprawdę znakomicie! Zjeżdżaliśmy bardzo szybko, a jak to wszystko nagrałam jak wrzeszczę na cały głos ze strachu haha ! Na pewno bardzo miło będę wspominać tę wycieczkę :)  






Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

63 komentarze:

  1. robiłaś może filmik o swoich włosach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej włosy są zniszczone, więc nie wiem, co wy chcecie oglądać. to, że są długie, to nie znaczy, że są w dobrej kondycji.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Co ty chcesz od jej włosów ?
      Są śliczne i zazdrościsz -.-


      oligatorekk.blogspot.com

      Usuń
  2. Fajnie że wycieczka udana :)
    Śliczna ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jak ja uwielbiam czytać wasze posty <3 Gratuluje Milego Poniedziałku i życze również żeby cały tydzien był taki miły ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko zleci i znowu będziecie spędzać przerwy z Marysią :)
    Bardzo ładne zdjęcia .

    melsi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że wycieczka była udana :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Śliczna Blue! :)

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też miałam udany poniedziałek ; )
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, świetny post !

    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog,post, zdjęcia =))
    Lubie was <3
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    http://kamikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie poniedziałek jest miły jak nie ma mnie w szkole ._____.
    Miałam dzisiaj 8 lekcji i 3 testy ;-;

    POZDRAWIAM,
    Julga

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nie było ani trochę miło, jak to zwykle w poniedziałek. Słyszałam o tym torze saneczkowym, podobno jest tam świetnie :))

    Buziak!
    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Jesteś śliczna :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To fajnie, że miałaś taki miły dzień ;)
    Śliczna jesteś *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, uwielbiam tory saneczkowe :3
    Śliczne zdjęcia! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam jechać do Niemiec, ale się rozchorowałam, ale planują kolejne wycieczki.

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że wycieczka się udała :0


    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucky! :) <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej a co zwiedzaliscie w łodzi ?? Bo my wlasnie mieszkamy w tej miejscowosci. Jak ci sie podoba to miasto co o nim myslisz ??

    ZAPRASZAMY. DO. NAS.

    www.mercyandlulu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój poniedziałek też był miły;)
    Super zdjęcia;*

    OdpowiedzUsuń
  20. To fajnie, że wycieczka się udała :)
    Fajne zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie ;)
    Onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój był miły pod pozorem sprawdzianu - czwóreczka <3

    Zapraszam
    http://fucy-and-ducy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznaa jesteś*·*
    U nas zazwyczaj są max nudne wycieczki:/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dzisiaj miałam nareszcie przerwe od sprawdzianów, ale jutro znów się zaczyna -,-
    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne zdjęcia :)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia *.*
    Pozdrawiam ;*

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Może byś napisała post o twych dlugaśnych włoskach, co? :) Śliczna jesteś!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. tak dobrze to nazwałaś :D ( tor saneczkowy )

    naaikoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też miałam w miarę udany poniedziałek. Szybko zleciał. :)
    Pozdrawiam, śliczne zdjęcia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie miałam niestety miłego poniedziałku :((
    można powiedzieć że był ,,znośny'' :(

    <3

    Zapraszam do mnie na bloga:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    <3
    <3
    <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie że się wycieczka udała + śliczna jesteś :*

    http://drugsfxck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanej wycieczki jej życzę :)
    Fajne zdjęcia *.* Ślicznotka z Ciebie :)

    mylifeisbeautifullll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też miałam dzisiaj sprawdzian z historii :) śliczne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  34. zajrzyjcie na poczte :) macie tam bardzo ważną wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia. <3
    Czekam na jakiś nowy filmik. No i oczywiście posty tematyczne. :*
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super fotki <33

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Blue daj jakąs piosenkę Prosimy

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zdjęcia Blue!Jeśli masz chwilkę wejdź na mojego bloga!:































































    Juleczka-kuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Też kocham wycieczki ! Szczególnie harcerskie <3 *O*

    nataliaa-blog.blogspot.com | nowy post

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jeszcze nie miałam niestety żadnej wycieczki, zazdroszczę :D
    Ładne zdjęcia <3 Mery szybko wróci, będziecie mogły "poprawiać makijaż" hahhahah :P
    littleworldnessy.blogspot.com - zapraszam jak będziesz miała czas :)

    OdpowiedzUsuń
  41. też lubię wycieczki ♥

    http://wiki-and-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Przyzwota ocena, czyli jaka? :D
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com/
    Może was coś zainteresuję.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę Mery ;p Śliczne zdjęcia, ja jadę w czwartek na wycieczkę :)

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja 14października mam wycieczkę szkolną :) Śliczna jesteś Blue <3<3

    trusiolog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Przyglądam się i przyglądam i w końcu mam. Wyglądasz jak roszpunka! :D




    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja sobie 17 jadę do Warszawskiego Uniwersytetu, Centrum Kopernika w Warszawie i oczywiście pozwiedzać naszą stolicę :)

    adzia-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Chciałbym Was poznać, Blue i Mery jesteście wspaniałe, z wami chyba nie można się nudzić !

    OdpowiedzUsuń
  48. fajnie, że wycieczka się udała :))))
    ślicznie'

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. To nasz jeden z najbardziej ulubionych blogów <3
    zapraszam wszystkich na konkurs :)

    www.ulko-latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie zdjęcia i fajnie mieć taka przyjaciółke :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. To dobrze, że wycieczka udana!
    Sliczne zdjęcia ♥

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładne zdjęcia i genialny blog <3

    http://klaudia-claudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne zdjęcia :D Długie włoski <3
    Miło zapraszam do nas:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. jeju, piękna jesteś!

    http://olciak-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ale śliczne zdjęcia ;*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny post! :)

    believezena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń