pomysły halloween'owe


Hej, hej wszystkim :) 
Jak tam mija wasza środa ? U mnie całkiem okej pomimo tego, że jest to  najgorszy dzień w tygodniu + plus miałam sprawdzian z biologii. Mam nadzieję, że poszło mi dobrze. 
Jak pewnie każdy wie, do szkoły idziemy jeszcze tylko jutro, a potem będzie święto.  Bardzo się cieszę, że będzie chociaż kilka dni wolnego. 31 października odbędzie się tak zwane Halloween. Myślę, że każdy wie co to jest. Niektórzy mówią, że nie powinno się obchodzić Halloween, ponieważ w Polsce w tym czasie odbywa się Święto Zmarłych. Ja nie wiem co sądzić na ten temat. Osobiście jakoś specjalnie nie obchodzę Halloween. Wiadomo, że kiedy byłyśmy z Mery młodsze to chodziłyśmy po domach i była przy tym kupa frajdy, ale nie wiem czy będziemy się przebierać w tym roku. Pewnie nie. Może kupimy dynie, zapalimy w nich świeczki, zrobimy sobie jakieś małe nocowanie. Chyba raczej tak to będzie wyglądało.  


Dzisiaj natomiast chciałabym wam powiedzieć kilka pomysłów jak fajnie spędzić Halloween.   

gify, emoty, skiny, skiny gg, gify, opisy gg, humor, dowcipy, kawały  Spotkaj się z przyjaciółmi. Przecież chyba fajniej jest śmiać się i rozmawiać z bliskimi ci osobami.  
gify, emoty, skiny, skiny gg, gify, opisy gg, humor, dowcipy, kawały Kup dynie i wydrąż je. Możesz wyciąć na niej różne, ciekawe wzory. Kiedy zapalisz świeczkę, będzie ona dawała piękne światło w twoim pokoju.                                   
gify, emoty, skiny, skiny gg, gify, opisy gg, humor, dowcipy, kawały Jeśli, jeszcze czujesz się małym dzieckiem możesz przebrać się w jakiś upiorny strój , chodzić po domach i zbierać cukierki. Kiedy byłyśmy małe z Mery zawsze chodziłyśmy po domach. Co prawda do, żadnego nie dzwoniłyśmy, bo zawsze któraś z nas się bała, ale to drobiazg haha.            
gify, emoty, skiny, skiny gg, gify, opisy gg, humor, dowcipy, kawały Zrób różne ozdoby do twojego pokoju. Wtedy będziesz bardziej czuć klimat Halloween. 
gify, emoty, skiny, skiny gg, gify, opisy gg, humor, dowcipy, kawały Ugotuj coś dobrego. Może to być ciasto np. dyniowe albo każde inne danie, które po prostu ci smakuje.             
gify, emoty, skiny, skiny gg, gify, opisy gg, humor, dowcipy, kawały Jeśli nie lubisz tego święta i nie chcesz go obchodzić idź na przykład do kina, , na zakupy, na basen. W te miejsca, gdzie zazwyczaj nie masz czasu chodzić na codzień.                
gify, emoty, skiny, skiny gg, gify, opisy gg, humor, dowcipy, kawały Jeśli masz taką możliwość zorganizuj ognisko. Na pewno fajnie będzie usiąść przy nim ze znajomymi i pośpiewać jakieś straszne piosenki.  
gify, emoty, skiny, skiny gg, gify, opisy gg, humor, dowcipy, kawały Umów się na nocowanie ze swoją przyjaciółką. Na pewno super spędzicie czas.  

bluza : CHOIES
A wy jak spędzacie Halloween ? 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

66 komentarzy:

  1. U mnie prawdopodobnie będzie przyjaciółka i pewnie będziemy oglądać horrory :))

    KLIK KLIK BLOG I NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  2. super post :)
    zapraszam do mnie http://kacza-kaczaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :)
    http://you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sposoby! :)

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. halloween to święto szatana, jak chcesz byc opętana to prosze bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy tylko mnie to rozśmieszyło? ;d

      Usuń
    2. Nie, nie tylko Ciebie. :D Ludzie, więcej tolerancji. Przecież w szkołach uczymy się angielskiego, więc dlaczego nie można obchodzić Halloween? Przecież to każdego indywidualna sprawa, bez przesady.

      Usuń
  6. ja tam mam 12 lat i nadal obchodzę haloween.mam super przyjaciółkę a z nią zawszę się śmieję, nawet na lekcji :D jutro idziemy chodzić po domach i mam nadzieję że fajnie spędzimy ten czas

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER BLUZA ja w hallowen ide do galerii :d
    Ale u nas w mieście są horrory 2 naraz od 22:00 do 2:00 w nocy.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja niestety nie spędzę ani trochę fajnie Halloween i się nie cieszę. Mamy tylko w szkole jakiś konkurs halloweenowy i nic więcej. Nie mogę spędzić nawet czasu z przyjaciółmi bo muszę jechać do rodziny. -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pomysły, fajna bluza :*

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja będę wyprawiać halloween :)
    Super blog ;**
    ewelina-r.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny blog <33
    miłego hallowen z góry :D

    wbijaj :)
    http://this-is-life-aga-and-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. http://nayy-naay.blogspot.com/
    zapraszam ;3333333333

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już miałam dyskotekę haloweenową we wtorek :) A w haloween będę wraz z bratem będę oglądać jakiś horror i później jeszcze coś tam zrobimy xd
    Świetnie(tak jak zawsze) Blue !
    Zrobicie ten tinychat w piątek?

    trusiolog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe pomysły :)
    zapraszam :))
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia :) Ja idę ze znajomymi do nauczycielki od angielskiego bo nas zaprosiła ;D
    obserwuję :)

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. :)
    Niezłe pomysły. :) Ten ostatni chyba jest najlepszy :P

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raczej nie będe obchodzić tego święta:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły! Napewno któryś wykorzystam ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny outfit i ciekawe pomysły :)
    forever-xx-young.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne pomysły, haha ja nigdy nie będę za duża na przebieranie się :)

    wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety nie obchodzę hallowen :/ Zapraszam do mnie blogmalolaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie obchodzę halloween, ale fajne pomysły!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeubiorę się za kogoś,zrobię zdjecia i wszystko ;)

    Pozdrawiam,www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Koccham halloween http://mal-mall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też hucznie nie obchodzę Hallowen :D Pomysły Super :D

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Halloween spędzam z Przyjaciółmi przebieramy się pewnie w kartony :D

    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe pomysły, chociaż z tym ogniskiem to by był mały problem... ;p

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja spotykam się z przyjaciółkami i zbieramy słodycze :) W zeszłym roku zebrałyśmy ich pełno!

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. A gdzie punkt "Zrób szaloną, Halloweenową imprezę!" ? :D
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  31. idę z bratem po cukierki :)

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne pomysły na spędzenie Halloween'owej nocy :)
    ____________________________________________________________________
    adzia-nika.blogspot.com Zapraszam i zachęcam do obserwowania / Nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne pomysły,myślałam nad podobnymi

    sycaaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne pomysły, ja nie obchodzę, niestety.

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne ppomysły-skorzystam:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie+zaobserwujesz?
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne pomysły,ja zapraszam koleżanki do siebie i będziemy chodzić po domach xd
    Super post :)
    shatterbones.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne pomysły!Ja ogólnie nie obchodze tego święta ,ale wycinam dynię;p


    juleczka-kuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wiem , ze to tak nie na temat , ale ile musiałyście mieć wejść żeby wam przysyłali paczki z Sheinside ?
    Bardzo bym była wdzięczna za odp . :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też niestety nie obchodzę za bardzo Halloween, szkoda że w Polsce nie jest ono ochodzone tak "oficjalnie" ;//
    Śliczną masz bluzę! <3

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne pomysły na Halloween!
    Śliczna bluza <3
    Zapraszam do mnie: http://juli-l-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna bluza i świetny post ,3
    Zapraszam do mnie :)
    http://whynotfashon.blogspot.com/
    http://whynotfashon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie obchodzę haloween, ale pomysły są super ;)
    Super fotki Blue!

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ja zawsze obchodziłam Halloween, ale jakoś w tym roku nie zdążyłam ie do tego zabrać i pewnie obejrzę sb tylko jakiś horror ;)) Fajna, tematyczna notka :3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ja rozdaje cukierki ! :D
    fajnee zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja raczej nie obchodzę Halloween, jeśli już to oglądam jakieś filmy albo kupuję dynię. Ale masz śliczne włosy! *__* Obserwuję :) Alishious.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja dzisiaj chodziłąm z koleżanką i zbierałam cukierki :D

    http://littleberrysmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja Halloween spędziłam w gronie przyjaciółek :P
    Było naprawdę zabawnie :D

    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post. *.*
    Zapraszam do mnie , do wzięcia udziału w rozdaniu z ciekawymi nagrodami!
    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. fajne propozycje :)
    ja Halloween nie obchodzę.. spędziłam sb wieczór ogólnie z siostrą, bo właśnie tego dnia przyjechała do domu (:

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja nie obchodzę...
    -------------------------------
    wikie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Moim zdaniem głupio jest nazywać Halloween świętem, bo według mnie, nie jest ono nim. Ale chodziłam po domach. Nie, wcaale nie jestem za stara... :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja z moimi przyjaciółmi i koleżanką w halloween chodziliśmy po domach i zbieraliśmy cukierki. Na początku nam średnio szło, ale potem jak już się rozkręciliśmy to uzbieraliśmy na prawdę dużo słodyczy ( niektórzy też dawali pieniądze ). Potem zamówiliśmy sobie pizze. Był to jeden z najlepszych dni. Dużo śmiechu przy przebieraniu się i robieniu makijażu, potem przy zbieraniu cukierków jeszcze lepiej. Mam nadzieję, że za rok pomimo tego, że będziemy w 3 gimnazjum też spędzimy tak świetnie czas jak w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  54. A co cię to kurna obchodzi????

    OdpowiedzUsuń
  55. super blog :)
    śliczna jesteś !

    http://cocollins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń